Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Help mij combineren!

<<

Moesje

Kwebbel

Berichten: 478

Geregistreerd: 09 Dec 2013 13:27

Bericht 30 Jan 2017 10:47

Help mij combineren!

Hoi allemaal!

Ik heb in maart een bruiloft en wil daarvoor graag een mooi kokerjurk je.
Nu had ik deze besteld en vind hem wel leuk, eens wat anders deze kleur, maar geen idee hoe ik dit kan combineren. Vooral omdat er in maart misschien nog wel iets over zal moeten.
Ik probeer de foto te plaatsen...


Afbeelding

Zeg je nou, dit jurkje is helemaal niks, heb je dan andere leuke tips voor een pencil dress? Liever niet blauw of zwart omdat ik dat al te vaak heb. :)
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 30 Jan 2017 10:50

Re: Help mij combineren!

Leuk jurkje, staat je goed!
Combineren, geen idee, een vest of jasje haalt denk ik het mooie van het jurkje af.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 30 Jan 2017 11:19

Re: Help mij combineren!

Ik vind het jurkje leuk, ik vind jou een fantastisch figuur hebben maar ik weet niet of ik het echt 'bruiloft-achtig' vind.

Hier heb je niks aan he?
<<

Anoniem252

Bericht 30 Jan 2017 11:29

Re: Help mij combineren!

Ik vind dit juist een perfect jurkje om donker blauw mee te combineren!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 30 Jan 2017 11:30

Re: Help mij combineren!

Oh.. qua schoenen zou ik dan denk ik nude pumps kiezen. Wat je eroverheen kan doen, is een mooie sjawl in een kleur die goed bij je gezicht past. Dat staat heel gekleed voor de dag zelf, zonder dat je met een vestje oid zit te klooien.
<<

Anoniem313

Bericht 30 Jan 2017 11:41

Re: Help mij combineren!

Heel mooi! Ik zou niet met een jasje of vestje gaan lopen emmeren, dat is niet feestelijk en je bent vast veel binnen dus je zult het niet koud hebben. Een mooie shawl kan wel, en dan idd afstemmen met pumps en een clutch!
<<

Moesje

Kwebbel

Berichten: 478

Geregistreerd: 09 Dec 2013 13:27

Bericht 30 Jan 2017 13:12

Re: Help mij combineren!

Ha bedankt! Fantastisch zelfs? Moet maar vaker foto's hier posten denk ik :-D

Welke kleur of soort shawl denken jullie dan aan? Daar houd ik wel van iig, voelt feestelijk.

Ik weet ook niet goed of ik het echt een bruiloftsjurkje vind maar wil in ieder geval wel graag een mooie pencil dress en met mijn peerfiguur is dat niet altijd makkelijk.

Wanneer zouden alle winkels de nieuwe collectie hebben?
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 30 Jan 2017 13:14

Re: Help mij combineren!

Peerfiguur? Ik zie geen peer in die foto hoor :-).

Kleur zou ik dus beetje laten afhangen van je eigen gezicht. Niet iedereen kan alle kleuren hebben (maar dat is Geel haar expertise!).
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 09:59

Bericht 30 Jan 2017 13:23

Re: Help mij combineren!

Mooie jurk! Ik zou het denk ik ook combineren met donkerblauw.
<<

Anoniem185

Bericht 30 Jan 2017 13:38

Re: Help mij combineren!

Eventueel met beige?
<<

Geel

Bericht 30 Jan 2017 13:43

Re: Help mij combineren!

Heb je een goede foto van je gezicht? Ik wil je wel helpen met de goede kleuren.
<<

Moesje

Kwebbel

Berichten: 478

Geregistreerd: 09 Dec 2013 13:27

Bericht 30 Jan 2017 13:58

Re: Help mij combineren!

Weg

Doe ik dit echt? Nou vooruit even dan.

Ik denk zelf dat ik een soft summer ben en dat ik nu dat hele jurkje niet meer aan mag, haha.
Laatst gewijzigd door Moesje op 30 Jan 2017 16:29, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Moesje

Kwebbel

Berichten: 478

Geregistreerd: 09 Dec 2013 13:27

Bericht 30 Jan 2017 14:04

Re: Help mij combineren!

Weg

Dan kan deze er ook nog wel even bij.
Niet quoten graag wil ze zsm weer weghalen.
Laatst gewijzigd door Moesje op 30 Jan 2017 16:28, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem185

Bericht 30 Jan 2017 14:07

Re: Help mij combineren!

Wat ben jij schattig!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25110

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 30 Jan 2017 14:07

Re: Help mij combineren!

Wat een leuke meid ben jij! Nieuw hier? Mooi figuur ook idd!

Ik heb zelf helemaal niks met bruin, maar de jurk staat je wel erg goed. Beetje pimpen met leuke accessoires en dan kan het prima denk ik!
❤ 7 juni 2018
<<

Moesje

Kwebbel

Berichten: 478

Geregistreerd: 09 Dec 2013 13:27

Bericht 30 Jan 2017 14:11

Re: Help mij combineren!

Mensen schrikken vaak van mij omdat ik er idd schattig uit zie en m'n karakter allesbehalve schattig is, haha.

Bliss ik ben een meelezer, ja sorry maar ik weet erg veel van je haha.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 30 Jan 2017 14:14

Re: Help mij combineren!

Lekker gaan meeposten, zodat we jou ook leren kennen! Je ziet er goed uit :)
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem185

Bericht 30 Jan 2017 14:15

Re: Help mij combineren!

Jaa meeposten Moesje, ik ben benieuwd naar je!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25110

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 30 Jan 2017 14:16

Re: Help mij combineren!

Moesje schreef:Mensen schrikken vaak van mij omdat ik er idd schattig uit zie en m'n karakter allesbehalve schattig is, haha.

Bliss ik ben een meelezer, ja sorry maar ik weet erg veel van je haha.


Haha goed om te weten ;) Leuk dat je nu in elk geval wat actiever mee komt posten, is veel leuker dan meelezen!
❤ 7 juni 2018
<<

Geel

Bericht 30 Jan 2017 15:06

Re: Help mij combineren!

Wauw, wat heb jij een mooi palet! Ik vind het redelijk duidelijk dat je een lentetype bent. Op de eerste foto draag je eigenlijk alle goeie lentekleuren in één en het werkt als een tierelier. Je hebt een ontzettend warme ondertoon in je huid, bent licht en roze (van wat ik op de foto zie dan hè?) en dat donkere zwart (blauw?) haalt dat allemaal weg. Ik snap wel dat je Soft Summer denkt, omdat er wel wat overlap zit, maar het Zomertype gaat uit van koelere kleuren; lente is warmer en helderder.

Het jurkje dat je hebt valt meer tussen de herfstkleuren. Maar hou 'm vooral, want hij is gewoon hartstikke warm en met je accessoires kun je 'm in je eigen kleurpalet trekken. Dus: goeie lentemake-up en idd accessoires die warm en fris zijn. Denk aan: perzik, abrikoos, tomatenrood, nude warm roze etc. Volgens mij heel mooi hierbij! O ja, en goud als basiskleur, niet zilver!

Komt vast goed, je rockt dit jurkje!
<<

Anoniem210

Bericht 30 Jan 2017 15:10

Re: Help mij combineren!

Wat heb je een prachtig figuur! En een leuk gezicht.
Leuk dat je ook mee komt schrijven.

En nu even terug naar waar het echt over gaat, je jurk.
Ik vind hem heel mooi en hij staat je ook erg goed. Maar voor een bruiloft vind ik hem persoonlijk minder geschikt.
Ik zou hem combineren met een mooie shawl en hoge pumps. De kleur vind ik echter lastig te bepalen. Ik zie dat Geel goede tips heeft.
<<

Moesje

Kwebbel

Berichten: 478

Geregistreerd: 09 Dec 2013 13:27

Bericht 30 Jan 2017 16:34

Re: Help mij combineren!

Nou Geel ik ben lichtelijk geshockeerd. Zoek altijd de koele kleuren uit omdat ik dacht dat warme tinten me niet stonden. Dat op de eerste foto was een zelfgemaakt jurkje en was wel verrassend eigenlijk want ik draag normaal nooit dat soort kleuren. Ik zal es wat meer warme dingen gaan proberen, ben benieuwd of je gelijk hebt. ;-)
Bedankt voor je uitgebreide advies, ik wil eigenlijk al een hele tijd een kleurenadvies maar vind het best wel prijzig. De aders in m'n pols zijn wel echt blauw en m'n ogen blauwgrijs dus dat deed mij in de koele richting kijken.

Lennox ook bedankt, ik weet ook niet goed of ik hem feestelijk genoeg vind, maar maart is al best snel en ik wil graag wat hebben, haha.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers