Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Op wie lijkt je kind het meest?

<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 28 Jan 2017 21:12

Re: Op wie lijkt je kind het meest?

Onze dochter lijkt qua uiterlijk het meest op mij, vooral als ik foto's van mezelf op die leeftijd terug zie (oke ik had een iets bollere toet). Qua innerlijk is ze echt een mengelmoes.Ik zie van ons beide wel trekjes. Je kan het denk ik pas echt goed zeggen over een paar jaar!
⁠♡♡♡
<<

Anoniem280

Bericht 28 Jan 2017 21:54

Re: Op wie lijkt je kind het meest?

Onze dochters lijken qua uiterlijk op hun papa.
Papa is blond en blauwe ogen, meisjes zijn ook blond met blauwe ogen.
Ik ben donker en bruine ogen.

S. heeft trekjes die haar nicht, die in Limburg woont, ook had vroeger.
Kan zo geen voorbeeld geven. Heeft met houding en bepaalde trekjes samen te maken.
J. heeft trekjes die ieder familie lid heeft.

S. en J. Lijken qua karakters beide op ons.
Qua uiterlijk zijn ze zowat identiek.
Verschil is hun oogopslag.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 29 Jan 2017 10:29

Re: Op wie lijkt je kind het meest?

Qua innerlijk kan ik er nog bar weinig over zeggen. Ik was vroeger een huilbaby en dat is David gelukkig niet, maar verder is het nog even afwachten.
Qua uiterlijk lijkt hij best wel op mij als baby, maar met de ogen van papa. En hij kan ook soms exact op dezelfde manier voor zich uit staren als mijn man.

Dit zijn babyfoto's van mij en van David:
-weg-
Laatst gewijzigd door Elliot op 30 Jan 2017 23:31, in totaal 1 keer gewijzigd.

♥♥
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 29 Jan 2017 10:47

Re: Op wie lijkt je kind het meest?

Mijn zoon lijkt het meest op mij, denk ik. Z'n bouw heeft hij wel van mijn man.
L2014 & H2017
<<

Anoniem301

Bericht 29 Jan 2017 13:50

Re: Op wie lijkt je kind het meest?

MdU ik vind dat jouw dochter enorm op jou lijkt! En Spencer ik zie jouw man ook goed in jouw oudste zoon ondanks dat hij blank is.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 29 Jan 2017 14:01

Re: Op wie lijkt je kind het meest?

Carrie schreef:MdU ik vind dat jouw dochter enorm op jou lijkt! En Spencer ik zie jouw man ook goed in jouw oudste zoon ondanks dat hij blank is.


Echt? Ik zie dat zelf echt helemaal niet.
R. 2013
D. 2016
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 29 Jan 2017 15:22

Re: Op wie lijkt je kind het meest?

Carrie schreef:MdU ik vind dat jouw dochter enorm op jou lijkt! En Spencer ik zie jouw man ook goed in jouw oudste zoon ondanks dat hij blank is.


Wat leuk om te horen! Je bent echt zo'n beetje de enige die dat zegt. Mensen die mijn vriend niet kennen, zeggen wel dat ze mijn mond heeft (daar zie ik zelf wel ook echt de mond van mijn moeder in), maar mensen die ons beide kennen, zien er echt hem in.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:24

Bericht 29 Jan 2017 21:00

Re: Op wie lijkt je kind het meest?

Onze oudste is een mengelmoesje van ons, zowel in uiterlijk als karakter. Onze middelste is precies papa qua uiterlijk en precies mama qua karakter. Onze jongste is precies mama qua uiterlijk en, voor zover we dat al kunnen weten, ook mama qua karakter. Alle drie heel verschillende kindjes!
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 30 Jan 2017 08:25

Re: Op wie lijkt je kind het meest?

Op mijn man. Absoluut.
Ik was een hele afwachtende baby. T is enorm druk en echt een ontdekkertje haha. Mijn man was ook zo.
Ook zijn blonde haar en blauwe ogen komen van zijn kant van de familie. Bij ons is iedereen donker met bruine ogen.
2016
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8475

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 30 Jan 2017 08:41

Re: Op wie lijkt je kind het meest?

Een mix, denk ik. Als je mijn babyfoto's vergelijkt met haar foto's zie ik veel gelijkenis, maar we horen ook vaak van mensen dat ze echt een mini-*man van Teun* is. Zelf zie ik het niet heel duidelijk op wie ze nou lijkt.

Qua krakter is ze wat temperamentvoller dan dat mijn man en ik als baby waren. Toch herken ik wel dingen. Ze observeert echt álles en kijkt de kat uit de boom voordat ze zich ergens comfortabel voelt. Dat doe ik ook heel erg, ook als kind al.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Twellie

Noob

Berichten: 101

Geregistreerd: 24 Dec 2016 00:37

Bericht 30 Jan 2017 21:25

Re: Op wie lijkt je kind het meest?

Oudste dochter qua uiterlijk en innerlijk op mij. En ik weer op mijn moeder, tot een jaar of twee terug kon ik mijn dochter nog voor de gek houden als ik een kinderfoto van mijn moeder liet zien: dan dacht ze dat ze het zelf was.

In de andere twee zie ik niet heel veel gelijkenissen met mezelf of met hun vader. De middelste heeft qua uiterlijk denk ik nog het meeste weg van haar vaders familie.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron