Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Persoonlijk invullijstje

<<

Anoniem315

Bericht 26 Jan 2017 10:05

Persoonlijk invullijstje

Just for fun :)

1. Ben je tevreden met je uiterlijk?
2. Wat vind je mooi aan jezelf?
3. Wat vind je minder mooi aan jezelf?
4. Ben je tevreden met je staat van gezondheid?
5. Waar krijg je energie van?
6. Ben je tevreden met je relatiestatus?
7. Ben je tevreden met je vriendschappen?
8. Heb je het afgelopen jaar nieuwe vrienden gekregen?
9. Wat onderneem je met je vrienden?
10. Hoe lang duurt je oudste vriendschap?
11. Welke stad in Nederland bezoek je het liefst?
12. Welke stad in Nederland wil je nog bezoeken?
13. Welke landen bezoek je het liefst?
14. Welke landen wil je nog bezoeken?
15. Welk beroep beoefen je?
16. Welk beroep zou je willen beoefenen als dit beroep er niet was?
17. Welke beroepen beoefen(d)en je ouders?
18. Omschrijf jezelf in 5 woorden:
19. Geef jezelf een compliment:
<<

Anoniem315

Bericht 26 Jan 2017 10:29

Re: Persoonlijk invullijstje

1. Ben je tevreden met je uiterlijk? Op het moment niet, ik ben te mager en zeer wit in m'n gezicht (en overal).
2. Wat vind je mooi aan jezelf? Mijn ogen en m'n buik.
3. Wat vind je minder mooi aan jezelf? M'n bovenbenen (putjes-alert!) en m'n billen (te plat).
4. Ben je tevreden met je staat van gezondheid? Ja.
5. Waar krijg je energie van? Van m'n werk, paardrijden en buiten zijn.
6. Ben je tevreden met je relatiestatus? Ja.
7. Ben je tevreden met je vriendschappen? Ja.
8. Heb je het afgelopen jaar nieuwe vrienden gekregen? Nee. Hoewel de meiden van het juli/augustus '16 groepje wel een beetje als vriendinnen voelen :)
9. Wat onderneem je met je vrienden? Naar de bioscoop, lunchen, high teaën, koffiedrinken, kletsen.
10. Hoe lang duurt je oudste vriendschap? Sinds groep 1, dus nu wel bijna zo'n 27 jaar.
11. Welke stad in Nederland bezoek je het liefst? Ik vind Haarlem, Scheveningen, Zandvoort, dat soort kustplaatsen leuk, Almere (daar wonen een paar vriendinnen en heb ik zelf bewoond, voel ik me aardig thuis) en natuurlijk Amsterdam.
12. Welke stad in Nederland wil je nog bezoeken? Deventer. Aanbeveling van m'n schoonmoeder.
13. Welke landen bezoek je het liefst? Italië en Oostenrijk.
14. Welke landen wil je nog bezoeken? Noorwegen, Schotland, IJsland, Portugal, de eilanden van Spanje.
15. Welk beroep beoefen je? Leerkracht.
16. Welk beroep zou je willen beoefenen als dit beroep er niet was? Journaliste of tekstschrijver bij een tijdschrift.
17. Welke beroepen beoefen(d)en je ouders? Boer en bankier.
18. Omschrijf jezelf in 5 woorden: perfectionist, ongeduldig, denker, analytisch, loner.
19. Geef jezelf een compliment: Exo, je staat wat positiever in het leven dan een paar jaar geleden en begrijpt de kunst van het loslaten steeds beter. Ga zo door!
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 26 Jan 2017 10:47

Re: Persoonlijk invullijstje

1. Ben je tevreden met je uiterlijk? Nope.
2. Wat vind je mooi aan jezelf? M'n lach en m'n ogen.
3. Wat vind je minder mooi aan jezelf? M'n buik en bovenbenen.
4. Ben je tevreden met je staat van gezondheid? Nee, ik zit in de ziektewet door rugklachten.
5. Waar krijg je energie van? Korfbal, leuke dingen doen met N. en/of vriend(inn)en.
6. Ben je tevreden met je relatiestatus? Heel erg! :love:
7. Ben je tevreden met je vriendschappen? Voor 't eerst sinds jaren, ja.
8. Heb je het afgelopen jaar nieuwe vrienden gekregen? Ja, met 2 collega's op het werk ben ik eigenlijk wel vrienden geworden.
9. Wat onderneem je met je vrienden? Van alles. Shoppen, kletsen, uit eten, high-tea'en.
10. Hoe lang duurt je oudste vriendschap? Ik denk nu zo'n 13 jaar.
11. Welke stad in Nederland bezoek je het liefst? Enschede, Scheveningen en Groningen.
12. Welke stad in Nederland wil je nog bezoeken? Niet iets bijzonders.
13. Welke landen bezoek je het liefst? Oostenrijk en Griekenland.
14. Welke landen wil je nog bezoeken? Macedonië, Canada, Amerika.
15. Welk beroep beoefen je? Verzorgende-IG bij zwaar dementerenden.
16. Welk beroep zou je willen beoefenen als dit beroep er niet was? Geen idee
17. Welke beroepen beoefen(d)en je ouders? Commercieël medewerker binnendienst, huishoudelijke hulp.
18. Omschrijf jezelf in 5 woorden: Lief, sociaal, open, leergierig, doorzetter.
19. Geef jezelf een compliment:Burn, wat goed dat je voor jezelf hebt gekozen met je rug, en niet door bent blijven martelen op het werk.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 26 Jan 2017 10:51

Re: Persoonlijk invullijstje

1. Ben je tevreden met je uiterlijk?
Best wel eigenlijk. Hoe ouder ik word hoe meer tevredener ik raak.
2. Wat vind je mooi aan jezelf?
Mijn figuur, mijn handen en mijn ogen.
3. Wat vind je minder mooi aan jezelf?
De achterkant van mijn bovenbenen en mijn 'lovehandles'. Aan de achterkant lijkt ik veel voller dan aan de voorkant. Oh en mijn voeten. Ik heb een brede voorvoet en daardoor passen pumps bijvoorbeeld nauwelijks. Naast dat het lelijk is, is het ook onhandig.
4. Ben je tevreden met je staat van gezondheid?
Ik denk dat ik gezonder ben dan de gemiddelde Nederlander maar ikzelf vind dat het nog wel beter kan. Ik vind dat ik nog wel wat extra groentes kan eten en wat minder zout (euh chips).
5. Waar krijg je energie van?
Weekendjes weg, op reis gaan, op terrasjes zitten, in restaurantjes zitten, spelletjes spelen met vrienden, wijntjes drinken op de bank in het weekend, hardlopen, kettlebellen, raften! (haha 1x gedaan maar ik voel gewoon die adrenaline en dat fijne power gevoel). Best wel veel eigenlijk!
6. Ben je tevreden met je relatiestatus?
Ja heel erg!
7. Ben je tevreden met je vriendschappen?
Ik vind dat ik wel meer aandacht aan mijn vriendschappen mag schenken. Als ik met vriendinnen ben dan denk ik altijd 'Ohh dit vind ik zo leuk en fijn. We moeten vaker afspreken!'
8. Heb je het afgelopen jaar nieuwe vrienden gekregen?
Vrienden vind ik een groot woord, maar ik heb wel leuke mensen ontmoet met wie ik ook wel eens wat ga drinken.
9. Wat onderneem je met je vrienden?
Van lunchen, tot shoppen, tot naar de kapper gaan haha.
10. Hoe lang duurt je oudste vriendschap?
Een jaar of 15.
11. Welke stad in Nederland bezoek je het liefst?
Ik vind Rotterdam heel erg leuk. Utrecht en Haarlem ook.
12. Welke stad in Nederland wil je nog bezoeken?
Ik zou wel eens naar Middelburg willen.
13. Welke landen bezoek je het liefst?
Maakt me vrij weinig uit. Ik hou gewoon van 'weg' gaan en het reis gevoel. Wel het liefste met het vliegtuig en ik hou wel een beetje van dat cultuurshock gevoel.
14. Welke landen wil je nog bezoeken?
Door Harrison staat Zuid-Afrika nu heel hoog op mijn lijstje! Ook de Filipijnen, Amerika, Argentinië, Marokko en Sri Lanka lijken me ontzettend tof.
15. Welk beroep beoefen je?
Don't get me started..
16. Welk beroep zou je willen beoefenen als dit beroep er niet was?
Don't get me started 2.0
17. Welke beroepen beoefen(d)en je ouders?
Mijn vader was inkoper en mijn moeder is secretaresse.
18. Omschrijf jezelf in 5 woorden:
Idealistisch, intuïtief, loyaal, warm en empathisch.
19. Geef jezelf een compliment:
Haha ja dit kan ik niet hoor :laughcry:
<<

Anoniem304

Bericht 26 Jan 2017 11:15

Re: Persoonlijk invullijstje

1. Ben je tevreden met je uiterlijk? Nee
2. Wat vind je mooi aan jezelf? M`n kont, mond, voeten, handen en taille
3. Wat vind je minder mooi aan jezelf? M`n bovenbenen, bovenarmen en m`n rug (huge tattoo :palm: ) en m`n droge huid en grijze haren
4. Ben je tevreden met je staat van gezondheid? Ja
5. Waar krijg je energie van? Gezond eten en leuke dingen doen
6. Ben je tevreden met je relatiestatus? Ja
7. Ben je tevreden met je vriendschappen? Ja
8. Heb je het afgelopen jaar nieuwe vrienden gekregen? Nee
9. Wat onderneem je met je vrienden? Bowlen, escaperoom, uit eten, gewoon gezellig bankhangen
10. Hoe lang duurt je oudste vriendschap? Die duurt al bijna 25 jaar
11. Welke stad in Nederland bezoek je het liefst? Ik hou niet van steden.
12. Welke stad in Nederland wil je nog bezoeken? -
13. Welke landen bezoek je het liefst? -
14. Welke landen wil je nog bezoeken? Ik wil graag een keer naar Amerika
15. Welk beroep beoefen je? Officie Manager
16. Welk beroep zou je willen beoefenen als dit beroep er niet was? Iets anders administratiefs of kapster ofzo
17. Welke beroepen beoefen(d)en je ouders? Mijn vader reed vrachten (explosieven) voor de marine en later was hij vrachtwagenmonteur. Mijn moeder is altijd huismoeder geweest.
18. Omschrijf jezelf in 5 woorden: Creatief, lui, zorgzaam, nieuwsgierig, ongeduldig
19. Geef jezelf een compliment: 23 kilo afvallen is echt super! Hou dit vast! :hulde:
<<

Kris

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 766

Geregistreerd: 26 Aug 2015 14:19

Bericht 26 Jan 2017 16:03

Re: Persoonlijk invullijstje

1. Ben je tevreden met je uiterlijk? Niet helemaal
2. Wat vind je mooi aan jezelf? Mijn haar en borsten
3. Wat vind je minder mooi aan jezelf? Mijn buik en voeten
4. Ben je tevreden met je staat van gezondheid? Ja
5. Waar krijg je energie van? Mijn zoon en de zon
6. Ben je tevreden met je relatiestatus? Ja
7. Ben je tevreden met je vriendschappen? Ja
8. Heb je het afgelopen jaar nieuwe vrienden gekregen? Nee
9. Wat onderneem je met je vrienden? Op stap, lunchen/uit eten, dagje uit (met kinderen), shoppen, thee/wijn drinken
10. Hoe lang duurt je oudste vriendschap? 16 jaar
11. Welke stad in Nederland bezoek je het liefst? Eindhoven en Amsterdam
12. Welke stad in Nederland wil je nog bezoeken? Groningen
13. Welke landen bezoek je het liefst? -
14. Welke landen wil je nog bezoeken? Italië
15. Welk beroep beoefen je? Secretaresse
16. Welk beroep zou je willen beoefenen als dit beroep er niet was? -
17. Welke beroepen beoefen(d)en je ouders? Vrachtwagenchauffeur, eigenares bed & breakfast
18. Omschrijf jezelf in 5 woorden: Nuchter, geen stress, nieuwsgierig, sociaal, behulpzaam
Maart 2014
Februari 2018
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 26 Jan 2017 17:25

Re: Persoonlijk invullijstje

Exogenesis schreef:Just for fun :)

1. Ben je tevreden met je uiterlijk? Ja!
2. Wat vind je mooi aan jezelf? Ik ben slank en zie er jong uit voor mijn leeftijd. Ben 31 en word vaak rond de 25 of jonger geschat.
3. Wat vind je minder mooi aan jezelf? Mijn benen, wanneer ik wat aankom, gaat het gelijk op mijn benen zitten.
4. Ben je tevreden met je staat van gezondheid? Ja, ben gezond en verder geen klachten.
5. Waar krijg je energie van? Mijn vriend, vriendinnen, reizen, uiteten gaan, borrelen, wijntjes drinken, wandelen in de natuur.
6. Ben je tevreden met je relatiestatus? Ja, ik ben nu 4,5 jaar samen met mijn vriend en erg gelukkig.
7. Ben je tevreden met je vriendschappen? Ja, ik heb een aantal goede vriendinnen om me heen die ik wekelijks zie.
8. Heb je het afgelopen jaar nieuwe vrienden gekregen? Ja, ik ben bevriend geraakt met onze buurvrouwen.
9. Wat onderneem je met je vrienden? Bioscoop, uiteten, borrelen, high teaen, op reis, wandelen, samen koken, cocktails drinken etc
10. Hoe lang duurt je oudste vriendschap? 8 jaar
11. Welke stad in Nederland bezoek je het liefst? Groningen
12. Welke stad in Nederland wil je nog bezoeken? Delft
13. Welke landen bezoek je het liefst? Buiten Europa.
14. Welke landen wil je nog bezoeken? Ijsland, Bolivia, Chili, Australie
15. Welk beroep beoefen je? Hulpverlener GGZ
16. Welk beroep zou je willen beoefenen als dit beroep er niet was? Geen idee.
17. Welke beroepen beoefen(d)en je ouders? maakt me erg herkenbaar
18. Omschrijf jezelf in 5 woorden: Vrolijk, spontaan, direct, extravert, eerlijk.
19. Geef jezelf een compliment:
Ik vind mezelf een vrolijke en eerlijke meid. What you see is what you get. Daar ben ik trots op.
<<

Infragilis

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 259

Geregistreerd: 14 Dec 2016 16:34

Bericht 26 Jan 2017 17:59

Re: Persoonlijk invullijstje

Just for fun :)

1. Ben je tevreden met je uiterlijk? Ja hoor!
2. Wat vind je mooi aan jezelf? Mijn bouw, mijn ogen
3. Wat vind je minder mooi aan jezelf? Ik ben niet zo'n fan van mijn hoofd in het algemeen, maar dat wil niet zeggen dat ik er echt niet tevreden mee ben!
4. Ben je tevreden met je staat van gezondheid? Op mijn rugklachten na wel.
5. Waar krijg je energie van? Sporten, vrienden, muziek, lachen.
6. Ben je tevreden met je relatiestatus? Ja!
7. Ben je tevreden met je vriendschappen? Ja. Het doet soms nog wel pijn dat ik jaren geleden al mijn vrienden ben kwijtgeraakt, maar wat ik nu heb is super.
8. Heb je het afgelopen jaar nieuwe vrienden gekregen? Ja, via mijn vriend.
9. Wat onderneem je met je vrienden? Borrelen, festivals, stappen, avondjes thuis op de bank, etentjes.
10. Hoe lang duurt je oudste vriendschap? Bijna 15 jaar.
11. Welke stad in Nederland bezoek je het liefst? Amsterdam.
12. Welke stad in Nederland wil je nog bezoeken? Uhm. Geen idee?
13. Welke landen bezoek je het liefst? Ik houd van Italië, maar ben nog niet ver geweest, dus wil graag verre reizen gaan maken.
14. Welke landen wil je nog bezoeken? Een aantal landen in Azië.
15. Welk beroep beoefen je? Op dit moment niks.
16. Welk beroep zou je willen beoefenen als dit beroep er niet was? Ik wil graag werken als ervaringsdeskundige, daar ben ik nu druk mee bezig.
17. Welke beroepen beoefen(d)en je ouders? Oei, geen idee hoe dat van mijn vader heette. Quality Audit nog wat. Mijn moeder heeft bij een bank gewerkt, maar is na onze geboorte gestopt.
18. Omschrijf jezelf in 5 woorden: Gevoelig, sportief, gek, lief, eigenwijs.
19. Geef jezelf een compliment: Heel goed dat je met je baan bent gestopt! :hulde:
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:31

Bericht 27 Jan 2017 20:56

Re: Persoonlijk invullijstje

*
Laatst gewijzigd door Jeanette op 27 Jan 2017 20:57, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:31

Bericht 27 Jan 2017 20:56

Re: Persoonlijk invullijstje

1. Ben je tevreden met je uiterlijk? Ja, redelijk tevreden.
2. Wat vind je mooi aan jezelf? Ogen en borsten
3. Wat vind je minder mooi aan jezelf? Mijn buik
4. Ben je tevreden met je staat van gezondheid? Ja
5. Waar krijg je energie van? Van vrienden, feestjes en reizen
6. Ben je tevreden met je relatiestatus? Nee, helaas drama
7. Ben je tevreden met je vriendschappen? Ja, heb super lieve vriendinnen
8. Heb je het afgelopen jaar nieuwe vrienden gekregen? Ja, bevriend geworden met oud collega
9. Wat onderneem je met je vrienden? Reisjes, feestjes, bankhangen, thee leuten, uit eten, dagjes uit, borrelen
10. Hoe lang duurt je oudste vriendschap? 12 jaar
11. Welke stad in Nederland bezoek je het liefst? Den Bosch
12. Welke stad in Nederland wil je nog bezoeken? Zwolle
13. Welke landen bezoek je het liefst? Ik ben dol op Ibiza (Spanje) en Italië!
14. Welke landen wil je nog bezoeken? Oooh zoveel, Nieuw-Zeeland, Schotland, Ierland, Ijsland, Noorwegen, Amerika, Zweden.
15. Welk beroep beoefen je? Woonbegeleider in de gehandicaptenzorg
16. Welk beroep zou je willen beoefenen als dit beroep er niet was? Pfff, geen idee haha
17. Welke beroepen beoefen(d)en je ouders? Vader is vrachtwagenchauffeur, moeder was vroeger verpleegster
18. Omschrijf jezelf in 5 woorden: Lief, creatief, chaotisch, sociaal, vrolijk
19. Geef jezelf een compliment: Dat kan ik dus niet haha
<<

Anoniem211

Bericht 28 Jan 2017 08:46

Re: Persoonlijk invullijstje

1. Ben je tevreden met je uiterlijk? Ja wel redelijk eigenlijk.
2. Wat vind je mooi aan jezelf? Mijn figuur en mijn haar :)
3. Wat vind je minder mooi aan jezelf? Ik kan zo eigenlijk niet iets noemen, goed punt eigenlijk toch?
4. Ben je tevreden met je staat van gezondheid? Ja. Ik zou wel wat minder moe willen zijn, maar ja een druk leven en vorig jaar overspannen geweest dus dat bouwt zich wel weer op.
5. Waar krijg je energie van? Leuke dingen doen, niets hoeven, knuffelen met mijn kids en vriend
6. Ben je tevreden met je relatiestatus? Ja zeker weten! erg gelukkig
7. Ben je tevreden met je vriendschappen? Ja, eigenlijk wel! De contacten die ik heb gekregen de laatste jaren zijn waardevol
8. Heb je het afgelopen jaar nieuwe vrienden gekregen? Vooral de afgelopen 2 jaar.
9. Wat onderneem je met je vrienden? Leuke dingen. Uit eten, uitjes zoals de escape room, borrelen/thee
10. Hoe lang duurt je oudste vriendschap? 17 jaar. Al is het niet de meest diepgaande van alle vriendschappen hoor. Ik heb veel diepere contacten met mensen die ik 2 jaar ken. Ontmoet in een andere levensfase, denk dat dat wel veel uitmaakt
11. Welke stad in Nederland bezoek je het liefst? Heb geen voorkeur
12. Welke stad in Nederland wil je nog bezoeken? Een heleboel nog! Ik ga straks naar Deventer. Leuke stad!
13. Welke landen bezoek je het liefst? Het buitenland, al heb ik er de afgelopen jaren nog niet zoveel bezocht. Dat is wel de planning voor de komende jaren.
14. Welke landen wil je nog bezoeken? Thailand zou ik wel graag heen willen. En Amerika
15. Welk beroep beoefen je? Ik ben zzp'er. Ik heb een eigen praktijk.
16. Welk beroep zou je willen beoefenen als dit beroep er niet was? Fotograaf. Ik sta al ingeschreven bij de KVK, heb ook een website en heb al meerdere shoots gedaan maar door mijn praktijk de laatste maanden weinig tijd voor gehad.
17. Welke beroepen beoefen(d)en je ouders? Ambtenaar en leerkracht (allebei met pensioen)
18. Omschrijf jezelf in 5 woorden: leergierig, enthousiast, liefhebbend, chaotisch, recht door zee
19. Geef jezelf een compliment: Ik ben trots op mezelf dat ik er ondanks de moeilijke afgelopen jaren nog steeds ben en meer mezelf ben dan ooit.
<<

Anoniem211

Bericht 28 Jan 2017 08:47

Re: Persoonlijk invullijstje

Waarom kun je jezelf geen compliment geven Jeanette?
<<

Charles

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 620

Geregistreerd: 17 Okt 2016 10:32

Bericht 28 Jan 2017 09:38

Re: Persoonlijk invullijstje

Exogenesis schreef:Just for fun :)

1. Ben je tevreden met je uiterlijk? Over het algemeen wel
2. Wat vind je mooi aan jezelf? Mijn figuur over het algemeen vind ik mooi. Ben 12 kilo afgevallen door de scheiding haha.
3. Wat vind je minder mooi aan jezelf? Mijn huid.
4. Ben je tevreden met je staat van gezondheid? Is wel een dingetje. Heb een auto-immuunziekte helaas.
5. Waar krijg je energie van? Van mijn eigen ding doen, mijn werk en mijn kindjes.
6. Ben je tevreden met je relatiestatus? Heek erg. Ben ontzettend verliefd.
7. Ben je tevreden met je vriendschappen? Ja mijn vrienden hebben me enorm gesteund. Waardevol.
8. Heb je het afgelopen jaar nieuwe vrienden gekregen? Ja
9. Wat onderneem je met je vrienden? Lunchen, dagjes weg, concerten, op stap met de kindjes
10. Hoe lang duurt je oudste vriendschap? 28 jaar.
11. Welke stad in Nederland bezoek je het liefst? Maastricht. Kom er vandaan. Gelukkig woont mijn vriend er.
12. Welke stad in Nederland wil je nog bezoeken? Groningen
13. Welke landen bezoek je het liefst? Engeland, Italië, Kroatië
14. Welke landen wil je nog bezoeken? IJsland, Noorwegen, Zweden
15. Welk beroep beoefen je? Fotograaf
16. Welk beroep zou je willen beoefenen als dit beroep er niet was? Geen
17. Welke beroepen beoefen(d)en je ouders? Boekhandel en ingenieur
18. Omschrijf jezelf in 5 woorden: gevoelig, creatief, chaotisch, zorgzaam, onzeker
19. Geef jezelf een compliment: eeeeh haha nee
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 28 Jan 2017 09:51

Re: Persoonlijk invullijstje

1. Ben je tevreden met je uiterlijk? Nee
2. Wat vind je mooi aan jezelf? Op dit moment niets eigenlijk
3. Wat vind je minder mooi aan jezelf? Praktisch alles
4. Ben je tevreden met je staat van gezondheid? Nee
5. Waar krijg je energie van? Leuke dagjes uit gaan
6. Ben je tevreden met je relatiestatus? Ja
7. Ben je tevreden met je vriendschappen? Ja
8. Heb je het afgelopen jaar nieuwe vrienden gekregen? Ja
9. Wat onderneem je met je vrienden? Te weinig
10. Hoe lang duurt je oudste vriendschap? Zo lang als zij leeft, in mei 31 jaar
11. Welke stad in Nederland bezoek je het liefst? Uhm.. geen in het bijzonder
12. Welke stad in Nederland wil je nog bezoeken? Groningen, ben daar nog nooit geweest
13. Welke landen bezoek je het liefst? Portugal, Frankrijk
14. Welke landen wil je nog bezoeken? Amerika, Australie
15. Welk beroep beoefen je? Leerkracht
16. Welk beroep zou je willen beoefenen als dit beroep er niet was? Musical actrice (maar dan moet ik kunnen zingen)
17. Welke beroepen beoefen(d)en je ouders? Mijn vader is logistiek medewerker, stuurt alle monteurs aan van een verwarmings/service bedrijf, mijn moeder heeft nooit gewerkt, die was ziek
18. Omschrijf jezelf in 5 woorden: Ongeduldig, (te) loyaal, sociaal, chaotisch, grappig/gek
19. Geef jezelf een compliment: Wat goed dat je aan dingen aan het werken bent, die collega's aan je hebben aangegeven.
<<

Anoniem244

Bericht 28 Jan 2017 10:03

Re: Persoonlijk invullijstje

1. Ben je tevreden met je uiterlijk?
Nee
2. Wat vind je mooi aan jezelf?
Mijn ogen
3. Wat vind je minder mooi aan jezelf?
Mijn figuur
4. Ben je tevreden met je staat van gezondheid?
Ja
5. Waar krijg je energie van?
Wanneer ik samen ben of leuke dingen onderneem met mensen die mij dierbaar zijn
6. Ben je tevreden met je relatiestatus?
Ja
7. Ben je tevreden met je vriendschappen?
Ja
8. Heb je het afgelopen jaar nieuwe vrienden gekregen?
Ja
9. Wat onderneem je met je vrienden?
Lunchen, uit eten, bios, voetbal wedstrijd bezoeken, dagjes weg, shoppen etc
10. Hoe lang duurt je oudste vriendschap?
21jaar
11. Welke stad in Nederland bezoek je het liefst?
Amsterdam en Enschede
12. Welke stad in Nederland wil je nog bezoeken?
Haarlem, Alkmaar
13. Welke landen bezoek je het liefst?
Mexico
14. Welke landen wil je nog bezoeken?
Jamaica, Australië, Tanzania
15. Welk beroep beoefen je?
Momenteel helaas geen
16. Welk beroep zou je willen beoefenen als dit beroep er niet was?
Kleuterjuf
17. Welke beroepen beoefen(d)en je ouders?
Vader werkzaam in een drukkerij en moeder teamleider datatypiste
18. Omschrijf jezelf in 5 woorden:
Ongeduldig, sociaal, zorgzaam, gevoelig, onzeker
19. Geef jezelf een compliment:
Knap dat je voor jezelf gekozen hebt
<<

Anoniem316

Bericht 28 Jan 2017 10:25

Re: Persoonlijk invullijstje

Exogenesis schreef:Just for fun :)

1. Ben je tevreden met je uiterlijk? Joah wel redelijk..
2. Wat vind je mooi aan jezelf? Mijn ogen
3. Wat vind je minder mooi aan jezelf? Mijn grootte.
4. Ben je tevreden met je staat van gezondheid? Op het moment niet. Heb veel pijn.
5. Waar krijg je energie van? Muziek maken
6. Ben je tevreden met je relatiestatus? Ja!
7. Ben je tevreden met je vriendschappen? Ja hoor.
8. Heb je het afgelopen jaar nieuwe vrienden gekregen? Ja
9. Wat onderneem je met je vrienden? Sushi eten, winkelen, spelletjesavonden
10. Hoe lang duurt je oudste vriendschap? Niet lang. In elke fase van m'n leven heb ik nieuwe vrienden gemaakt. Daardoor dus ook een aantal verloren.
11. Welke stad in Nederland bezoek je het liefst? Groningen
12. Welke stad in Nederland wil je nog bezoeken? Haarlem
13. Welke landen bezoek je het liefst? Duitsland
14. Welke landen wil je nog bezoeken? De VS
15. Welk beroep beoefen je? Bij de gemeente
16. Welk beroep zou je willen beoefenen als dit beroep er niet was? Recherche kundige
17. Welke beroepen beoefen(d)en je ouders? Agent en oppas
18. Omschrijf jezelf in 5 woorden: lief, sociaal, eigenwijs, vriendelijk en onzeker
19. Geef jezelf een compliment: ik doe het goed. Niet twijfelen aan je kunnen.
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Bericht 28 Jan 2017 17:08

Re: Persoonlijk invullijstje

Altijd leuk :)

1. Ben je tevreden met je uiterlijk? Jawel
2. Wat vind je mooi aan jezelf? Mijn doorzettingsvermogen
3. Wat vind je minder mooi aan jezelf? De verkeerde keuzes die ik in het verleden heb gemaakt
4. Ben je tevreden met je staat van gezondheid? Ja
5. Waar krijg je energie van? Lekker buiten, paarden
6. Ben je tevreden met je relatiestatus? Nee. Erachter gekomen dat man vreemdgaat, dus duidelijk nee.
7. Ben je tevreden met je vriendschappen? Mja.
8. Heb je het afgelopen jaar nieuwe vrienden gekregen? Ja
9. Wat onderneem je met je vrienden? Theetjes, sauna, paardrijden
10. Hoe lang duurt je oudste vriendschap? 21 jaar
11. Welke stad in Nederland bezoek je het liefst? Amsterdam
12. Welke stad in Nederland wil je nog bezoeken? /
13. Welke landen bezoek je het liefst? Italie vond ik fantastisch
14. Welke landen wil je nog bezoeken? Noorwegen, schotland
15. Welk beroep beoefen je? Groepsleidster op een kinderdagcentrum voor kinderen met een verstandelijke/meervoudige beperking
16. Welk beroep zou je willen beoefenen als dit beroep er niet was? Boerin
17. Welke beroepen beoefen(d)en je ouders? Boekhouder, huisvrouw
18. Omschrijf jezelf in 5 woorden: Denkertje, chaotisch, ubermoeder, creatief, gevoelig
19. Geef jezelf een compliment: Hard gewerkt en daardoor beter voor ogen wat ik wil in het leven en meer rust.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 28 Jan 2017 17:28

Re: Persoonlijk invullijstje

1. Ben je tevreden met je uiterlijk? Ik ben echt wel aan de dikke kant, hangt er een beetje vanaf hoe ik in mijn vel zit hoe ik me er over voel, maar mijn doel is wel om 15 kilo minder te wegen.
2. Wat vind je mooi aan jezelf? Ik vind dat ik mooie ogen heb en mooie lippen
3. Wat vind je minder mooi aan jezelf? Op dit moment is mijn buik mijn grootste pijnpunt, vooral door de vorm
4. Ben je tevreden met je staat van gezondheid? Niet echt, ik worstel momenteel erg met mijn suikerintake, mijn gewicht en mijn psychische gesteldheid
5. Waar krijg je energie van? van creatieve projecten, van nieuwe uitdagingen, van complimenten
6. Ben je tevreden met je relatiestatus? Ik ben zeker niet ontevreden maar kers op de taart zou voor mij toch wel zijn om te trouwen
7. Ben je tevreden met je vriendschappen? Ja
8. Heb je het afgelopen jaar nieuwe vrienden gekregen? Ja, beginnende vriendschappen met vrouwen van vrienden van mijn vriend. Erg leuk dat het goed klikt.
9. Wat onderneem je met je vrienden? Ik ben laatst met een vriendin naar een dansvoorstelling geweest en eergisteren nog met een vriendin gaan lunchen maar ik spreek ook net zo lief gewoon thuis af.
10. Hoe lang duurt je oudste vriendschap? Inmiddels zijn we al zo'n 28 jaar bevriend
11. Welke stad in Nederland bezoek je het liefst? Hmm, ik geniet momenteel vaak erg van Rotterdam, daar heb ik het gevoel dat ik lééf. Maar mijn geboortestad Amsterdam geeft me een thuisgevoel, daar kom ik ook graag.
12. Welke stad in Nederland wil je nog bezoeken? Ik wil graag een keer naar Groningen
13. Welke landen bezoek je het liefst? Ik houd van Zuid-Oost Europa maar wil ook graag nog eens terug naar de VS
14. Welke landen wil je nog bezoeken? Japan, Australie, Chili, Argentinië, Cuba, Indonesië
15. Welk beroep beoefen je? Ik ben illustrator en klantenservice medewerker
16. Welk beroep zou je willen beoefenen als dit beroep er niet was? Gut, geen idee
17. Welke beroepen beoefen(d)en je ouders? Mijn moeder werkt al heel lang niet meer maar is afgestudeerd als bioloog en omgeschoold als programeur, mijn vader was tot aan zijn pensioen waterbouwkundige.
18. Omschrijf jezelf in 5 woorden: Enthousiast, eerlijk, onzeker, gek, creatief
19. Geef jezelf een compliment: Beetje gek om tegen mezelf te praten, maar ik ben trots op mezelf hoe ik vorderingen heb geboekt met mijn therapie en dat ik nu een nieuwe baan heb en echt lekker op weg ben mijn leven in te richten zoals ik me er fijn bij voel.
Laatst gewijzigd door Pompoen op 28 Jan 2017 17:46, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:31

Bericht 28 Jan 2017 17:29

Re: Persoonlijk invullijstje

Marilyn schreef:Waarom kun je jezelf geen compliment geven Jeanette?


Dat vind ik zo lastig. Geen idee waarom eigenlijk. Zou niet echt weten waar ik nou trots op moet zijn op dit moment.
<<

Anoniem202

Bericht 28 Jan 2017 18:17

Re: Persoonlijk invullijstje

1. Ben je tevreden met je uiterlijk? Meestal wel, soms niet.
2. Wat vind je mooi aan jezelf? M'n ogen en lippen, taille.
3. Wat vind je minder mooi aan jezelf? M'n heupen, neus en voeten.
4. Ben je tevreden met je staat van gezondheid? Ja, ben nauwelijks ziek, afgezien van af en toe een migraine-aanval.
5. Waar krijg je energie van? M'n werk, paaldansen, vriendinnen.
6. Ben je tevreden met je relatiestatus? Nee.
7. Ben je tevreden met je vriendschappen? Ja. Heb enkele maanden geleden de (moeilijke) keuze gemaakt om de vriendschap met 1 van m'n oudste vriendinnen op te zeggen en heb nu het idee dat de vriendschappen die ik heb me energie geven en gelijkwaardig zijn.
8. Heb je het afgelopen jaar nieuwe vrienden gekregen? Ja.
9. Wat onderneem je met je vrienden? Sporten, naar concerten, borrelen, op vakantie gaan, naar de film, terrasjes op, uit eten.. Wat niet? Met m'n beste vriendin werk ik ook :)
10. Hoe lang duurt je oudste vriendschap? 16 jaar.
11. Welke stad in Nederland bezoek je het liefst? Rotterdam
12. Welke stad in Nederland wil je nog bezoeken? Maastricht, Groningen
13. Welke landen bezoek je het liefst? USA, UK
14. Welke landen wil je nog bezoeken? Pff te veel om op te noemen!
15. Welk beroep beoefen je? Ik geef les op een basisschool
16. Welk beroep zou je willen beoefenen als dit beroep er niet was? Oehh, geen idee!
17. Welke beroepen beoefen(d)en je ouders? M'n moeder is ook leerkracht en m'n vader was senior engineer op kantoor.
18. Omschrijf jezelf in 5 woorden: Optimistisch, vrolijk, eigenwijs, sociaal, chaotisch
19. Geef jezelf een compliment: Goed dat je de kans om naar Amsterdam te gaan hebt aangepakt. Te gek hoe snel je je leven daar hebt opgebouwd.
<<

anoniem203

Bericht 28 Jan 2017 19:36

Re: Persoonlijk invullijstje

1. Ben je tevreden met je uiterlijk? Nee. Ik vind mezelf te zwaar en qua uiterlijk kan het ook beter.
2. Wat vind je mooi aan jezelf? Mijn ogen, tanden en handen.
3. Wat vind je minder mooi aan jezelf? Mijn buik.
4. Ben je tevreden met je staat van gezondheid? Nee ik doe vaal mee met een verkoudheid. Het is echt erger geworden sinds ik kinderen heb.
5. Waar krijg je energie van? Van een opgeruimd schoon huis en het zonnetje buiten.
6. Ben je tevreden met je relatiestatus? Ja hoor. Bijna 9 jaar samen met mijn man en ik ben nog steeds erg gek op hem.
7. Ben je tevreden met je vriendschappen? Opzich wel maar ik mis een echte beste vriendin.
8. Heb je het afgelopen jaar nieuwe vrienden gekregen? Ja eentje. Heb ik leren kennen via een andere vriendin.
9. Wat onderneem je met je vrienden? Uit eten gaan, avondje kletsen.
10. Hoe lang duurt je oudste vriendschap? 20 jaar.
11. Welke stad in Nederland bezoek je het liefst? Den Bosch
12. Welke stad in Nederland wil je nog bezoeken? Scheveningen en Maastricht.
13. Welke landen bezoek je het liefst? Nederland, België en Spanje.
14. Welke landen wil je nog bezoeken? Mochten we ooit weer gaan vliegen wil ik naar Portugal.
15. Welk beroep beoefen je? Verkoopmedewerker Drogisterij.
16. Welk beroep zou je willen beoefenen als dit beroep er niet was? Iets administratiefs in het ziekenhuis.
17. Welke beroepen beoefen(d)en je ouders? Moeder : magazijnmedewerker en vader Ambtenaar.
18. Omschrijf jezelf in 5 woorden: Fantasierijk, lui, lief, moederlijk en creatief.
19. Geef jezelf een compliment: ik ben al bijna 3 weken goed bezig met afvallen! :thumbup:
Laatst gewijzigd door anoniem203 op 28 Jan 2017 20:02, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 28 Jan 2017 19:46

Re: Persoonlijk invullijstje

1. Ben je tevreden met je uiterlijk? Mwah, niet echt.
2. Wat vind je mooi aan jezelf? M'n lippen en taille.
3. Wat vind je minder mooi aan jezelf? Alles onder m'n taille eigenlijk :laughcry:
4. Ben je tevreden met je staat van gezondheid? Nee, ik ben chronisch vermoeid en heb vaak gekke kwaaltjes.
5. Waar krijg je energie van? Socializen met vriend(inn)en, goede muziek, slapen ;)
6. Ben je tevreden met je relatiestatus? Ja, 501 dagen verkering, m'n record :D
7. Ben je tevreden met je vriendschappen? Ja!
8. Heb je het afgelopen jaar nieuwe vrienden gekregen? Nee, geloof het niet.
9. Wat onderneem je met je vrienden? Van alles, maar de laatste jaren gaan we het vaakst samen (uit) eten of borrelen.
10. Hoe lang duurt je oudste vriendschap? Eind dit jaar al 30 jaar!
11. Welke stad in Nederland bezoek je het liefst? Den Haag, Utrecht, Doetinchem (mijn hometown).
12. Welke stad in Nederland wil je nog bezoeken? Ik wil vaker naar Haarlem, leuke stad!
13. Welke landen bezoek je het liefst? Italië en verder houd ik van afwisseling.
14. Welke landen wil je nog bezoeken? Amerika (New York!), Australië, Zuid-Afrika.
15. Welk beroep beoefen je? studieadviseur/copywriter
16. Welk beroep zou je willen beoefenen als dit beroep er niet was? redacteur of communicatiemedewerker
17. Welke beroepen beoefen(d)en je ouders? m'n moeder is receptioniste bij een mbo en m'n vader is nu met pensioen, maar was hoofd informatisering & automatisering bij een waterschap
18. Omschrijf jezelf in 5 woorden: ondernemend, perfectionistisch, onzeker, sociaal, eigenzinnig
19. Geef jezelf een compliment: ik heb mijn leven nu al twee keer vrij drastisch omgegooid en dat gaat me goed af, dus daar ben ik trots op! Ik kan overal wel aarden heb ik gemerkt en als een situatie me niet bevalt, onderneem ik actie om de situatie te verbeteren.
❤ 7 juni 2018
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3164

Geregistreerd: 13 Apr 2014 09:04

Bericht 28 Jan 2017 19:48

Re: Persoonlijk invullijstje

1. Ben je tevreden met je uiterlijk? Nee, ik ben te zwaar
2. Wat vind je mooi aan jezelf? Mijn haren, ogen en mond
3. Wat vind je minder mooi aan jezelf? Mijn buik vooral, maar ook mijn borsten
4. Ben je tevreden met je staat van gezondheid? Ja
5. Waar krijg je energie van? Op bezoek bij mijn familie
6. Ben je tevreden met je relatiestatus? Nee
7. Ben je tevreden met je vriendschappen? Ja, ik heb dit jaar waardevolle nieuwe vriendschappen ontwikkeld
8. Heb je het afgelopen jaar nieuwe vrienden gekregen? Ja dus :)
9. Wat onderneem je met je vrienden? Op het moment vrij weinig, maar ik ga graag met de winkelen of thee drinken
10. Hoe lang duurt je oudste vriendschap? Uhh zo'n 15 jaar denk ik
11. Welke stad in Nederland bezoek je het liefst? Hoofddorp haha
12. Welke stad in Nederland wil je nog bezoeken? Weet ik zo niet
13. Welke landen bezoek je het liefst? Italië en ik zou ook heel graag een keer naar Zweden
14. Welke landen wil je nog bezoeken? Zweden, Denemarken, of iets heeeeel kouds
15. Welk beroep beoefen je? Ik ben groepsbegeleider op een IBG groep
16. Welk beroep zou je willen beoefenen als dit beroep er niet was? Verpleegkundige
17. Welke beroepen beoefen(d)en je ouders? Ze werken beide op Schiphol
18. Omschrijf jezelf in 5 woorden: denker, zorgzaam, onzeker, sarcastisch, ongeduldig
19. Geef jezelf een compliment: Ik ben trots op hoe ik het doorgezet op mijn werk. Ik vond het eerst echt heel stom en heb heel veel te verduren gehad, maar ik ben doorgegaan en heb het nu echt heel erg naar mijn zin.
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

anoniem203

Bericht 28 Jan 2017 20:03

Re: Persoonlijk invullijstje

Snoezel nee wat kut :( Zijn jullie nog wel bij elkaar?
<<

Anoniem211

Bericht 28 Jan 2017 21:51

Re: Persoonlijk invullijstje

Jeanette schreef:
Marilyn schreef:Waarom kun je jezelf geen compliment geven Jeanette?


Dat vind ik zo lastig. Geen idee waarom eigenlijk. Zou niet echt weten waar ik nou trots op moet zijn op dit moment.


Omdat je bent wie je bent?
Volgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers