Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe heet de lievelingsknuffel van je kind?

<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 27 Jan 2017 18:47

Re: Hoe heet de lievelingsknuffel van je kind?

N. heeft een fuchsia kleurig konijn en die heet Knuffie.
De andere knuffels hebben geen naam.

J. heeft geen favoriete knuffel. Ze slaapt met een mini dino knuffeltjes van de Ikea.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Romie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1128

Geregistreerd: 02 Sep 2013 13:38

Bericht 27 Jan 2017 18:48

Re: Hoe heet de lievelingsknuffel van je kind?

De jongste heeft verschillende beesten van happy horse. Een schaap knuffeldoekje, een beer en 3 konijnen. Het maakt niet zoveel welke hij heeft zolang er maar een label aan zit om mee te friemelen. Het schaap heet paap, de beer beer en de konijnen heten kijn.
De oudste had eenzelfde beer als de jongste nu heeft, daar hadden we er toen 4 van maar er was er maar een goed. Deze beren heeft de jongste dus nu geadopteerd.
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:13

Bericht 27 Jan 2017 18:56

Re: Hoe heet de lievelingsknuffel van je kind?

Zoon heeft twee knuffeldoekjes (konijntjes) en noemt deze tot op heden 'kukkel' (knuffel) of kokijn (konijn)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:20

Bericht 27 Jan 2017 19:02

Re: Hoe heet de lievelingsknuffel van je kind?

De oudste had vanaf zijn geboorte een konijn van Happy Horse. Die had ik al tijdens de zwangerschap gekocht en lag dus al in z'n bedje. Van m'n stiefbroertje kreeg hij een tutpopje van Bumba, daar is hij zelf helemaal verknocht aan geraakt. De reserve variant heeft echter iets andere haren en is daardoor niet goed genoeg. Konijn is inmiddels verdwenen in een kist :( Bumba is er wel nog altijd en sinds een jaar ofzo heeft hij een hondje erbij, waffie. Dat hondje zat bij het 1-4 jaar boek van Pauline Oud die we voor hem kregen.
Voor de jongste had ik een kikkertje van Happy Horse gekocht, in tweevoud, maar hij heeft er nog nooit naar omgekeken :eyes: De reserve Bumba van z'n broer vindt hij wel erg leuk en ik kwam er ongeveer een jaar geleden achter dat hij een blauw beertje van Ikea van €1 fantastisch vond. Daar hebben we er inmiddels 3 van en die is ook echt favoriet. 1 ligt in bed, 1 ligt in de kast als reserve en 1 zit in de tas voor als we weg gaan of als hij naar het kdv gaat.
07.12.2011
11.12.2014
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 13:38

Bericht 27 Jan 2017 19:25

Re: Hoe heet de lievelingsknuffel van je kind?

J heeft een panda knuffel genaamd ijsbeer :palm: :lol:
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Elvie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 604

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:14

Bericht 27 Jan 2017 19:26

Re: Hoe heet de lievelingsknuffel van je kind?

Mijn dochter gaat nergens heen zonder Sammie, een wit knuffeldoekje met een hondenkoppie.
2014 2016
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 27 Jan 2017 19:32

Re: Hoe heet de lievelingsknuffel van je kind?

Fiwen schreef:J heeft een panda knuffel genaamd ijsbeer :palm: :lol:


:lol:
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 27 Jan 2017 19:39

Re: Hoe heet de lievelingsknuffel van je kind?

Mijn kinderen hebben geen lievelingsknuffel. Best 'gek' eigenlijk. Dochter had vroeger een knuffel van Nijntje en dat was de eerste jaren haar lievelingsknuffel, maar nu niet meer. Er liggen wel altijd wat knuffels in haar bed, maar geen specifieke favoriet en ook geen knuffels die persé overal mee naartoe moeten. Bij zoon net zo, en hij heeft überhaupt geen lievelingsknuffel gehad ook. Liggen wel knuffels in zijn bed. En meestal ook een paar autootjes, dat is zijn variant op de knuffel denk ik. Paar autootjes van cars, hij speelt er in zijn bed ook amper mee, maar ze moeten wel in bed liggen. En hij heeft er ook een knuffel van, al is die dus niet in het bijzonder favoriet.
<<

Anoniem272

Bericht 27 Jan 2017 19:59

Re: Hoe heet de lievelingsknuffel van je kind?

Fiwen, geweldig :hulde:

T's varkentje heet 'varkentje'
I's Winnie de Poeh heet 'Winnie'

Mijn eigen lievelingsknuffel vroeger was een aapje, dat heette 'verstandigje'. :confused:
<<

Anoniem315

Bericht 27 Jan 2017 20:02

Re: Hoe heet de lievelingsknuffel van je kind?

De knuffel van m'n dochter (geel konijn van het ziekenhuis) heet Deedee. Die noemt ze zo sinds ze 8 maanden is.

De jongste heeft een speelpaardje waar ze gek op is, maar een echt knuffel heeft ze nog niet.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7295

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 27 Jan 2017 20:16

Re: Hoe heet de lievelingsknuffel van je kind?

Bazinga schreef:Hoe oud waren jullie kinderen toen ze zich gingen hechten aan een knuffel? Tobias doet er niks mee, ja, de labels bekijken :') Maar kan het nog komen of is het gewoon niet weggelegd voor elk kind?


Dat dacht ik ook, maar mijn zoontje is nu bijna 4 en hij heeft van de Sint een poes gekregen en sindsdien is hij helemaal dol op dat beest. Daarvoor nooit gehecht geweest aan een specifieke knuffel, wel wilde hij graag de door mij gemaakte speendoekjes graag in bed. Maar die werden afgewisseld met andere knuffels.
Met de poes speelt hij ook veel, hij heeft ook een vosje, dat zijn nu beste vriendjes, dus vos moet ook vaak mee. Maar als hij moet kiezen dan kiest hij toch poes.

Zijn poes heet trouwens Casper Loesa ne de vos heet Emma Loesa. Echt geen idee waar dat Loesa vandaan komt maar dat is volgens hem heel belangrijk. Hoewel hij het ook vaak over poes en vos heeft.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 27 Jan 2017 20:56

Re: Hoe heet de lievelingsknuffel van je kind?

Hier hebben ze allebei een 'tutje' van happy horse.

R. Slaapt prima zonder. I. Niet. In de couveuse couveuse had ze al aan early birdje. Die heeft ze vervangen door tut. Als tut in de was zit is dikkie dik een goede tweede keus.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 27 Jan 2017 21:05

Re: Hoe heet de lievelingsknuffel van je kind?

Bazinga schreef:Hoe oud waren jullie kinderen toen ze zich gingen hechten aan een knuffel? Tobias doet er niks mee, ja, de labels bekijken :') Maar kan het nog komen of is het gewoon niet weggelegd voor elk kind?

Mijn zoontje geeft er helemaal niks om, nooit gedaan. Hij heeft een paard en een konijn aan zijn hoofdeinde staan, die neem ik mee als hij gaat logeren, maar alleen voor de herkenbaarheid. Hij knuffelt er niet mee en is er ook niet aan gehecht.

Voor mijn dochter heb ik een kwal gehaakt (earlybird idee) en daar zit ook een speen aan geknoopt. Maar volgens mij gaat het haar alleen om die speen.
<<

anoniem203

Bericht 27 Jan 2017 21:28

Re: Hoe heet de lievelingsknuffel van je kind?

Mijn oudste heeft een bijna-uit-elkaar-vallende grijze Puckababy slaapzak als 'knuffel' daar kon hij vanaf hij baby was geen afscheid van nemen. Hij heeft ook naam. Puck :laughcry:

Mijn jongste heeft een blauw knuffeldoekje/konijntje van Tiamo. Wij noemde 'm altijd beestje. Maar mijn zoon kan geen B. zeggen en noemt 'm Sees.

Afbeelding
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 27 Jan 2017 21:32

Re: Hoe heet de lievelingsknuffel van je kind?

D. heeft deze, in drievoud:
Afbeelding

Volgens mij had ik er 1 van Oreo gekregen toen ik een berg positiekleren van haar overnam. Toen bleek dat D. er verzot op was, hebben we er voor de zekerheid 2 bij gekocht. Op het KDV gebruikt ze trouwens een andere, en dit konijn gaat alleen mee in bed. Ze neemt 'm 's morgens wel mee naar ons bed, maar als we gaan aankleden brengt ze hem zelf naar haar eigen bed terug. We noemen 'm knufje.
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 27 Jan 2017 22:51

Re: Hoe heet de lievelingsknuffel van je kind?

Mirthe heeft een knuffelbeer en die heet Lieke en een kleine beer die heet Gaby. Hoe ze erbij komt, geen idee..
Ruben heeft een paar knuffels maar die hebben geen naam.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

MrsMath

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2657

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:28

Bericht 27 Jan 2017 23:04

Re: Hoe heet de lievelingsknuffel van je kind?

N heeft een nijntje tutdoekje, en voorheen ook een ernie tutdoekje.. Toen ze met 4 maanden naar het kdv ging had ze die al echt nodig om te slapen. Na die een paar keer vergeten te zijn heb ik via Internet een tweede ernie besteld zodat we hem daar konden laten, dat vond ze geldig ook goed. Nu noemt ze Nijntje soms Lot.

N. heeft een konijnenknuffel van de Hema, die heb ik toen ik met verlof ging van leerlingen gekregen. Hij noemt deze knuffel ook Nijn, want zijn zus had ook een Nijn. Verder heeft hij Kicken het dolfijn en alle andere knuffels zijn bekende stripfiguren en noemt hij bij hun "echte" naam.
L 7-10-2011
N 23-5-2013
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 28 Jan 2017 10:10

Re: Hoe heet de lievelingsknuffel van je kind?

Dit is "Lila", de enige knuffel die N. weleens ergens mee naartoe neemt. Verder speelt ze onwijs veel met alle knuffels, maar "Lila" is toch wel favoriet en mag vaak mee. Zelf uitgezocht bij de Bijenkorf toen ze ongeveer 1,5 jaar oud was.
Afbeelding

Ook kan ze niet slapen zonder "zeepaard". N. heeft de roze. Hiervan gloeit de buik op en speelt er 5 minuten een muziekje. Hiermee valt ze nog steeds in slaap, al vanaf dat ze een paar weken oud was. Ze legt haar neus tegen het buikje en gaat zo slapen. Knuffelen doet ze er alleen niet mee. "Zeepaard" blijft altijd netjes op haar plekje liggen. Er ligt nog een reserve in de kast, die had ik een paar jaar terug gekocht voor het geval de eerste ermee zou stoppen. Maar.. ze doet het al 6,5 jaar prima!
Afbeelding
<<

Anoniem239

Bericht 28 Jan 2017 10:25

Re: Hoe heet de lievelingsknuffel van je kind?

Hier hebben beide jongens het blauwe Nestlé beertje waar ze helemaal gek van zijn. Meerdere aangeboden maar deze hebben ze beide gekozen vanaf een maand of 6 denk ik. Ze heten beer en doordat er bij 1 een draadje los zit kunnen ze hem onderscheiden.

Mijn neefje heeft trouwens ook die beer als favoriet. Zit in de gene denk ik :-)
<<

Anoniem210

Bericht 28 Jan 2017 11:21

Re: Hoe heet de lievelingsknuffel van je kind?

Mijn dochter slaapt altijd met haar aap. Hij heet Snurk.

Afbeelding
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 28 Jan 2017 11:33

Re: Hoe heet de lievelingsknuffel van je kind?

D. heeft het blauwe Nestlé beertje en hij heet Arthur.
A. heeft nog niks, ik ben nog opzoek.
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2863

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 28 Jan 2017 20:19

Re: Hoe heet de lievelingsknuffel van je kind?

De knuffel van de oudste heet Poppe. Het is een soort van knuffeldoekje met een hoofdje erop met puntmuts. Ook staat M. zijn naam erop.
De jongste heeft nog niet echt een lievelingsknuffel. Ik wissel nu een woezel en pip knuffeldoekje en een lief konijntje af. Maar hij kan prima slapen zonder knuffel. De oudste kon dat al heel snel niet.
<<

Anoniem291

Bericht 28 Jan 2017 20:51

Re: Hoe heet de lievelingsknuffel van je kind?

Als knuffel dikkie dik, maar hij neemt hem mee als ik hem aanbiedt anders niet. In bed is hij echt gek op z'n kroeldoekje gemaakt van een in stukken geknipte hydrofiele luier. Heb ik ooit gegeven omdat hij graag wat vast heeft met name in bed.
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 28 Jan 2017 20:56

Re: Hoe heet de lievelingsknuffel van je kind?

M. heeft dezelfde knuffelhond van de Hema als de dochter van Rebecca. Wij hebben hem altijd knuffie genoemd, maar M. kan de n niet goed uitspreken dus die noemt hem Kruffie.

L heeft nooit een knuffel gehad.
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 28 Jan 2017 22:48

Re: Hoe heet de lievelingsknuffel van je kind?

Mijn zoon heeft een 'katje'
Soms heet hij ook 'Pebble' (hetzelfde als onze eigen kat)

Afbeelding

Mijn dochter heeft een heel bed vol knuffels en geen echte favoriet.
De meest populaire zijn een troetelbeer, Bumba, ikea labrador en ikea varken.
Afbeelding
Afbeelding
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers