Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Je raakt alles kwijt...

<<

Anoniem221

Bericht 26 Jan 2017 16:47

Re: Je raakt alles kwijt...

Guattari schreef:Hm, ok. Ik denk dat ik het gewoon niet goed begrijp. Het is zo hypothetisch. Ik wil er denk ik ook liever niet over nadenken, want het lijkt me een heel verdrietige situatie, waarin ik waarschijnlijk anders handel uit emotie dan nu uit ratio.


Wat jij nu zegt, zo was het ook bedoeld. Het is absoluut hypothetisch, maar ik was benieuwd naar wat mensen antwoorden. Waar maak je jouw nieuwe leven gelukkig mee. We zijn zo vaak materialistisch bezig en wat als dat helemaal is afgevlakt, waar kies je dan voor?

Maar ik snap ook dat de vraag depressie oproept en dat was absoluut niet de bedoeling. Ik wilde juist dat mensen even gingen nadenken over wat ze hebben en niet meer hebben als het eigenlijk geen keuze meer is. Maar misschien niet goed voor dit forum.
<<

Anoniem282

Bericht 26 Jan 2017 19:32

Re: Je raakt alles kwijt...

Maar dan zijn huizen, auto's of andere eigendommen/bezittingen, nog steeds materialistisch. :) Bovenal hoop ik nooit in deze situatie terecht te komen.
<<

Anoniem250

Bericht 26 Jan 2017 21:00

Re: Je raakt alles kwijt...

Wat een stomme hypothetische vraag. Waarom zou je daarover na willen denken?
<<

Surya

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 996

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Bericht 26 Jan 2017 21:49

Re: Je raakt alles kwijt...

Er is voor mij geen keuze. Met mijn kinderen zit ik al op twee. Mijn broer kan ik niet missen en mijn vriend ook niet. Ruzie met mijn moeder, vader en mijn tante zou me doodongelukkig maken.
<<

Anoniem210

Bericht 27 Jan 2017 10:22

Re: Je raakt alles kwijt...

Ik vraag me ook af waar deze vraag vandaan komt? Wat maakt het dat je hier over nadenkt?
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 27 Jan 2017 10:22

Re: Je raakt alles kwijt...

HollyGolightly schreef:Wat een stomme hypothetische vraag. Waarom zou je daarover na willen denken?

Dit dus.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 27 Jan 2017 10:33

Re: Je raakt alles kwijt...

Volgens mij is dit gewoon de zwaarmoedige versie van: welke drie dingen neem je mee naar een onbewoond eiland.
<<

Anoniem304

Bericht 27 Jan 2017 10:42

Re: Je raakt alles kwijt...

Carra schreef:Volgens mij is dit gewoon de zwaarmoedige versie van: welke drie dingen neem je mee naar een onbewoond eiland.

Kijk dat is dan weer makkelijk; Een boot, iemand die weet hoe die fatsoenlijk richting land moet varen én genoeg water.
Als we er 2 weken over doen heb ik een mooie detox gehad. :smile:
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 27 Jan 2017 13:17

Re: Je raakt alles kwijt...

Voor het gemakt ga ik er even vanuit dat ik man en kinderen behoud, anders wens ik idd. mijn man terug en is alles weer bij het oude.

Als wij al gezin alles kwijt zouden raken zou ik meenemen:
- Favoriete knuffel van zoon (al heeft hij er 2, dan zou hij moeten kiezen en dat sta ik niet toe. WoefWoef en Geitje zijn 1)
- Favoriete knuffel van dochter
- De externe harde schijf met foto's
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers