Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Samsung j3 of toch een andere?

<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 26 Jan 2017 20:52

Samsung j3 of toch een andere?

Ik heb nu ruim 2 jaar iphone 4, maar die heeft mankementen dus wil een nieuwe kopen. Iphone zelf hoeft niet perse, de telefoon zelf bevalt in principe wel, maar over het geheugen ben ik niet te spreken (en icloud of zo heb ik niks mee).
Hiervoor altijd samsung gehad, en dat beviel wel.
Welke telefoon raden jullie aan? Ik hoef er niet al te veel geld aan uit te geven. Zat nu te denken aan een salaxy j3
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 26 Jan 2017 21:18

Re: Samsung j3 of toch een andere?

Die heb ik en die bevalt mij prima. Ik moet wel zeggen dat ik maar weinig gebruik maak van apps en dus ook niet per se het vlaggenschip van Samsung hoef te hebben. Ik was mijn telefoon kwijt, had weinig zin om veel geld aan een nieuwe uit te geven, had er zelfs eigenlijk eentje uitgezocht van een goedkoper merk maar die kon niet met het abonnement, dus nu heb ik deze. Wat ik vooral gebruik (naast bellen) is de Internet Explorer, Facebook, Whatsapp, de wekker/timer, de muziekspeler en af en toe maak ik een foto of filmpje. Geen ingewikkelde dingen dus. Maar voor wat ik ermee doe volstaat ie.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 26 Jan 2017 21:22

Re: Samsung j3 of toch een andere?

Ik heb de j5. Slagje groter. Prima ding.
04-2014
10-2015
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 26 Jan 2017 21:28

Re: Samsung j3 of toch een andere?

Ik doe ook niet heel veel geks met mijn telefoon, idd whatsapp, facebook, internet, wekker, bankieren. Wel foto's maken efilmpjes. Zou ook wel een app willen om iets met de foto's te doen

Fauve, zoals ik van internet begreep is dat de j5 een ouder model was dan de j3, maar of dat waar is
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 26 Jan 2017 22:39

Re: Samsung j3 of toch een andere?

Vandaag toevallig informatie over deze telefoon.
De verkoopster was er op langere termijn niet enthousiast over. Ze raadde mij een telefoon aan van de A-serie.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Ster

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 567

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:19

Bericht 26 Jan 2017 22:44

Re: Samsung j3 of toch een andere?

Ik heb de A3, volgens mij heeft die meer geheugen en een betere batterij. Hij bevalt me prima. De 5 is zowel bij de J als A serie een mast groter. De A3 is net zo groot als de iphone 6.
R: oktober 2016
M: april 2018
S: juni 2020
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 27 Jan 2017 15:21

Re: Samsung j3 of toch een andere?

Het is hier idd de A3 geworden. Mede ook omdat ze in de winkel ook een a ipv j aanraden
En de 5 is weer wat groter, en dat hoeft van mij niet per se (en was ook duurder)
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:27

Bericht 07 Feb 2017 10:37

Re: Samsung j3 of toch een andere?

Susan schreef:Die heb ik en die bevalt mij prima. Ik moet wel zeggen dat ik maar weinig gebruik maak van apps en dus ook niet per se het vlaggenschip van Samsung hoef te hebben. Ik was mijn telefoon kwijt, had weinig zin om veel geld aan een nieuwe uit te geven, had er zelfs eigenlijk eentje uitgezocht van een goedkoper merk maar die kon niet met het abonnement, dus nu heb ik deze. Wat ik vooral gebruik (naast bellen) is de Internet Explorer, Facebook, Whatsapp, de wekker/timer, de muziekspeler en af en toe maak ik een foto of filmpje. Geen ingewikkelde dingen dus. Maar voor wat ik ermee doe volstaat ie.


+1
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 07 Feb 2017 10:43

Re: Samsung j3 of toch een andere?

Sony heeft ook hele goede, mooie telefoons. Naast het 'vlaggenschip' de Xperia XZ hebben ze ook budget- en compact versies. Ook een hele goede kwaliteit mèt goede camera's, waar Sony bij de meeste telefoons ook de focus wel op legt. Misschien ook een optie om naar te kijken.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google Adsense [Bot]