Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Peter Jan & Virginia. Doen ze't of doen ze't niet?

<<

Josephine

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 575

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:28

Bericht 26 Jan 2017 14:12

Re: Peter Jan & Virginia. Doen ze't of doen ze't niet?

Toevallig even een klein stukje gekeken tijdens een rondje zappen.

Ze gingen trouwringen uitzoeken, is ze moeilijk aan het doen dat ze 2 ringen wil want ze had nog een verlovingsring tegoed. Om vervolgens als ze weer buiten staan te zeggen dat ze liever het geld uitgeeft aan de catering zodat iedereen gelukkig is. Wtf loop je dan moeilijk te doen dat je 2 ringen wil?!
Trotse moeder van 2 prachtige meiden, 17-12-2015 & 10-05-2017
<<

Anoniem221

Bericht 26 Jan 2017 14:19

Re: Peter Jan & Virginia. Doen ze't of doen ze't niet?

PJ had haar ten huwelijk gevraagd met een snoepring tijdens een optreden van Django. De belofte was dat ze twee ringen mocht uitzoeken, omdat je een snoepring natuurlijk niet draagt. Tijdens het uitzoeken van de ringen had ze alleen door dat ze teveel vroeg en dan toch liever de catering van het huwelijk rond wilde hebben.

Ook al zit ik met verbazing te kijken, ik vind het nog steeds niet zo'n heel slecht programma. Ik weet in ieder geval hoe ik het niet wil.
<<

Blondje26x

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 124

Geregistreerd: 21 Aug 2016 18:53

Bericht 06 Feb 2017 19:06

Re: Peter Jan & Virginia. Doen ze't of doen ze't niet?

hahahahahaha heerlijk toch, zo slecht dat het leuk is. Wat een stel is dat... die gaan vast ook wel weer 100x scheiden
Don't regret anything that made you smile
<<

caribbeanlover

Bericht 07 Feb 2017 10:57

Re: Peter Jan & Virginia. Doen ze't of doen ze't niet?

Ik kan nergens vinden of ze inmiddels getrouwd zijn aangezien de datum 17-1 zou zijn. Vandaag in de afl. zie dat ze lijkt te twijfelen.
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Feb 2017 11:24

Re: Peter Jan & Virginia. Doen ze't of doen ze't niet?

OMG ze zijn getrouwd! Wat ik zo erg vind dat haar broertje in een andere afl. vol trots zei dat zijn vriend sinds kort werk heeft. Toen zij hij nog trotser dat zij de jurk van hun kreeg van het inkomen van zijn vriend! :wtf:
Arme jongen moet krom liggen voor de jurk van zijn schoonzus. Dat broertje van haar moet nodig eens gaan werken met zijn luie ass! Hij had die jurk kunnen betalen, niet zijn vriend! Vind het sowieso apart hoe het allemaal gaat, want normaal gesproken krijgt de bruid de jurk van haar ouders.

Dan die Johan Vlemmix echt zo'n figuur om bevriend te zijn met Peter Ja. Vond hem vroeger al zo raar met zijn koningshuis gedoe ed.
<<

Anoniem210

Bericht 08 Feb 2017 13:40

Re: Peter Jan & Virginia. Doen ze't of doen ze't niet?

Volgens mij hoef ik er geen spijt van te hebben dat ik nog nooit iets over het hele programma heb gehoord. :palm:
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Feb 2017 16:20

Re: Peter Jan & Virginia. Doen ze't of doen ze't niet?

:good:
Lennox schreef:Volgens mij hoef ik er geen spijt van te hebben dat ik nog nooit iets over het hele programma heb gehoord. :palm:
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 08 Feb 2017 20:17

Re: Peter Jan & Virginia. Doen ze't of doen ze't niet?

cbl zo normaal is het niet dat je de jurk van je ouders krijgt. En bij hun helemaal niet ze heeft geen contact met haar moeder.

Ik denk dat ze de jurk vast goedkoop kregen want de eerste keer dat ze ging passen zeiden ze al als we nou je winkel extra in beeld doen krijgen we dan nog meer korting. Ze hebben de winkel uitgebreid in beeld gedaan dus vast super goedkoop gekregen
Afbeelding
<<

Anoniem221

Bericht 08 Feb 2017 20:56

Re: Peter Jan & Virginia. Doen ze't of doen ze't niet?

Ik hoorde gisteren voor het eerst over het krijgen van de bruidsjapon van de moeder van de bruid. Ik heb het mijn moeder voorgesteld, in de gein natuurlijk, en ze zei dat zij nog nooit van de regel heeft gehoord en helaas ook geen spaarpotje voor me heeft. Dus helaas, dat wordt zelf kopen.

Ja, ze zijn getrouwd na een paar fikse ruzies. Het is een stel apart. Vreemde vogels, maar ik blijf het leuk vinden om naar te kijken. Hoe een kinderheld van zijn voetstuk valt. :cry:
<<

caribbeanlover

Bericht 09 Feb 2017 16:06

Re: Peter Jan & Virginia. Doen ze't of doen ze't niet?

sarah1985 schreef:cbl zo normaal is het niet dat je de jurk van je ouders krijgt. En bij hun helemaal niet ze heeft geen contact met haar moeder.

Ik denk dat ze de jurk vast goedkoop kregen want de eerste keer dat ze ging passen zeiden ze al als we nou je winkel extra in beeld doen krijgen we dan nog meer korting. Ze hebben de winkel uitgebreid in beeld gedaan dus vast super goedkoop gekregen



Van oudsher betaald de vader van de bruid de bruiloft, maar dat komt niet vaak voor. Daarom willen de meeste wat doen en betalen de jurk. Ik heb de jurk en de receptie gehad.

Ze heeft wel contact met haar vader. Ik had die jurk niet aangenomen en die goedkoper die ze in Duitsland had gekocht gedragen. Vind het sneu voor de vriend van haar broertje dat hij zijn zuur net verdiende geld van recent baantje moet neer dokken voor haar jurk. Ik vermoed dan ook dat het zijn idee niet is geweest!
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers