Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Doden liegen niet

<<

Anoniem221

Bericht 12 Jan 2017 00:44

Doden liegen niet

Op NPO3 wordt sinds kort een programma gewijd aan patholoog anatoom Frank van der Groot. Het is een vreemde man, maar hij onderzoekt de dood. Is het een misdrijf of een doodgewoon ongeluk.

Toevallig is vanavond het item van Sharleyne aan de orde, die vanaf zoveel hoogte van de flat is gevallen/gesprongen. Is ze zelf gesprongen of geduwd. In onze vriendenkring is het een item dat nog dagelijks wordt besproken, omdat een vriend 'erbij was' die bewuste avond. Dus ik kijk het nu en ben benieuwd naar Frank's bevindingen.

Meer mensen die dit hebben gezien?
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 12 Jan 2017 06:30

Re: Doden liegen niet

Wij hebben het ook gekeken, heftig hoor en knap hoe ze alles reconstrueren.
Ik begreep alleen niet wie erbij was toen het gebeurde, haar vader niet toch?
<<

caribbeanlover

Bericht 25 Jan 2017 15:13

Re: Doden liegen niet

Fedora schreef:Op NPO3 wordt sinds kort een programma gewijd aan patholoog anatoom Frank van der Groot. Het is een vreemde man, maar hij onderzoekt de dood. Is het een misdrijf of een doodgewoon ongeluk.

Toevallig is vanavond het item van Sharleyne aan de orde, die vanaf zoveel hoogte van de flat is gevallen/gesprongen. Is ze zelf gesprongen of geduwd. In onze vriendenkring is het een item dat nog dagelijks wordt besproken, omdat een vriend 'erbij was' die bewuste avond. Dus ik kijk het nu en ben benieuwd naar Frank's bevindingen.

Meer mensen die dit hebben gezien?



Dit lijkt op Dood of Zelfmoord op sbs en op een programma The Coroner op ID.
<<

Anoniem221

Bericht 25 Jan 2017 16:41

Re: Doden liegen niet

CBL, daar lijkt het inderdaad op. Alleen is Frank de groot patholoog en dat is de presentator van SBS6 niet.

Emma, nee de vader was er niet bij. Haar moeder was in het huis waar de vriend van een vriend ook was. Zij ging even naar huis, en waarom is onduidelijk, en vervolgens lag Sharleyne onder aan de flat. Moeder is vervolgens naar beneden gelopen, heeft gekeken en is vervolgens bier uit de auto gaan halen. Vervolgens was er ambulance en politie, maar moeder was naar huis gegaan. Zo is het verhaal in ieder geval wat ik hoorde.
<<

Anoniem236

Bericht 25 Jan 2017 20:55

Re: Doden liegen niet

Ik wilde dit terugkijken maar zie dan een aflevering van 11 januari een zaak over een oude dame die nog gekropen heeft in haar bloed, komt de zaak van Sharleyne daarna in diezelfde aflevering?
<<

Odil

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 120

Geregistreerd: 17 Nov 2015 21:31

Bericht 25 Jan 2017 20:57

Re: Doden liegen niet

Kan ik dat terug kijken?
Wisper words of wishdom, let it be.
<<

Anoniem221

Bericht 25 Jan 2017 21:21

Re: Doden liegen niet

Odil schreef:Kan ik dat terug kijken?


Sowieso op internet.
<<

Anoniem221

Bericht 25 Jan 2017 21:24

Re: Doden liegen niet

Lotus schreef:Ik wilde dit terugkijken maar zie dan een aflevering van 11 januari een zaak over een oude dame die nog gekropen heeft in haar bloed, komt de zaak van Sharleyne daarna in diezelfde aflevering?



Topic is van 12 januari. Dus dat is ook de dag van de uitzending.

http://www.npo.nl/doden-liegen-niet/11- ... W_03455553 vanaf minuut 15.20.
<<

Anoniem236

Bericht 25 Jan 2017 21:26

Re: Doden liegen niet

Thnx, zover was ik nog niet met kijken
<<

caribbeanlover

Bericht 26 Jan 2017 11:54

Re: Doden liegen niet

Fedora schreef:CBL, daar lijkt het inderdaad op. Alleen is Frank de groot patholoog en dat is de presentator van SBS6 niet.

Emma, nee de vader was er niet bij. Haar moeder was in het huis waar de vriend van een vriend ook was. Zij ging even naar huis, en waarom is onduidelijk, en vervolgens lag Sharleyne onder aan de flat. Moeder is vervolgens naar beneden gelopen, heeft gekeken en is vervolgens bier uit de auto gaan halen. Vervolgens was er ambulance en politie, maar moeder was naar huis gegaan. Zo is het verhaal in ieder geval wat ik hoorde.


Die op ID is wel hetzelfde concept.
<<

caribbeanlover

Bericht 30 Jan 2017 11:55

Re: Doden liegen niet

Fedora schreef:
Lotus schreef:Ik wilde dit terugkijken maar zie dan een aflevering van 11 januari een zaak over een oude dame die nog gekropen heeft in haar bloed, komt de zaak van Sharleyne daarna in diezelfde aflevering?



Topic is van 12 januari. Dus dat is ook de dag van de uitzending.

http://www.npo.nl/doden-liegen-niet/11- ... W_03455553 vanaf minuut 15.20.


Ik ga kijken, lijkt me heel boeiend en zulke onderwerpen trekken mij altijd. Ik zag die man via je link en ik ken hem wel. Hij heeft zo'n blonde pluk op de bovenkant van zijn haar. Het is een norse man, maar doet zijn werk goed.
<<

sonly

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 533

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 01 Feb 2017 12:35

Re: Doden liegen niet

Ik geloof wel dat Sharleyne door haar moeder is vermoord. Ik ken de jongen de haar vond en aan de hand van zijn verhaal geloof ik dat. Denk alleen dat ze net te weinig bewijs hebben en ze daarom nog niet is veroordeeld.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers