Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


What's your guilty pleasure?

<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 19 Jan 2017 21:20

Re: What's your guilty pleasure?

Bazinga schreef:Oh ja, mijn guilty pleasure is Million Dollar Listing NY. Elke middag en als ik vrij ben, in de ochtend, kijk ik dat :smile:


Najah dit dus! En ook de storage hunters vind ik leuk. En tussen kunst en kitsch ook maar meer omdat ik nieuwsgierig ben wat iets dan waard is. Barbie en Michael ook, heerlijk die hersenloze tv. Achter gesloten deuren kan ik ook prima naar kijken.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Anoniem301

Bericht 19 Jan 2017 21:36

Re: What's your guilty pleasure?

Fientje schreef:
Carrie schreef:
Dee schreef:
Ik ben allergisch voor Beautygloss. Ik kan zo niet over haar!

Brr, nee geen Mascha/massa/spon en van Manon krijg ik ook de kriebels. Maar ieder z'n (guilty) pleasure natuurlijk!

Jullie hebben wel gelijk, hoor. Ik moet ook echt mijn dag hebben wil ik Massa en Maspon trekken.
Josh V maakt trouwens ook leuke vlogs, die kijk ik altijd als guilty pleasure samen met mijn zusje.

Ik hoor idd meer enthousiaste reacties over Josh V! Nog niet gekeken tot nu toe.
<<

Charles

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 620

Geregistreerd: 17 Okt 2016 10:32

Bericht 19 Jan 2017 21:53

Re: What's your guilty pleasure?

Ik lig met griep op bed en heb voor het eerst sinds jaren weer eens normaal tv op de slaapkamer en ook gewoon Nederlandse tv en ik ben dus acuut (weer) verslaafd aan Teen Mom, 16 and Pregnant, Geordie Shore en die hele TLC meuk al mis ik Breaking Amish en Sister Wives enzo (komt dat nog?).

Ohja en Geer en Goor ben ik ook dol op.

Jaja.
<<

Brooke

Bericht 19 Jan 2017 22:16

Re: What's your guilty pleasure?

Ik kijk trouwens ook wel naar Dr. Pol. Ik neem het soms zelfs op om het later te kijken haha. Kijkt lekker weg.

En vanmiddag had ik ineens zin in toastjes met chocopasta. Had een hele grote klodder in een schaaltje gedaan en dan met stukjes toastje erin gedipt. :redface:
<<

Anoniem304

Bericht 19 Jan 2017 22:32

Re: What's your guilty pleasure?

Charles schreef:Ik lig met griep op bed en heb voor het eerst sinds jaren weer eens normaal tv op de slaapkamer en ook gewoon Nederlandse tv en ik ben dus acuut (weer) verslaafd aan Teen Mom, 16 and Pregnant, Geordie Shore en die hele TLC meuk al mis ik Breaking Amish en Sister Wives enzo (komt dat nog?).

Ohja en Geer en Goor ben ik ook dol op.

Jaja.

Ja Breaking Amish is net een nieuw seizoen van begonnen en Sister Wives loopt ook nog steeds. Weet niet wanneer het in NL op TV komt, maar dacht Breaking Amish op dinsdagavond.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 23 Jan 2017 19:45

Re: What's your guilty pleasure?

Het Eurovisie Songfestival, ik kon het eens niet kijken omdat ik wat gepland had en heb me toen voorgenomen nooit meer iets te plannen die dagen om het te kunnen zien haha! :smile: :palm:

Verder chocolade, dutje doen op de bank, Facebook.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

anoniem213

Bericht 24 Jan 2017 08:17

Re: What's your guilty pleasure?

Van die slechte romantische films. Mijn vriend merkte gisteren nog op hoe groot het niveauverschil is tussen welke films hij kijkt en ik. Ik wil gewoon zeker weten dat het goed afloopt. Best erg.
<<

Anoniem245

Bericht 24 Jan 2017 09:14

Re: What's your guilty pleasure?

Ik heb een nieuwe: Het Twitteraccount van Donald Trump.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 24 Jan 2017 09:17

Re: What's your guilty pleasure?

Foute 90's-muziek, All you need is love, middagdutjes, chocola, plakjes/blokjes kaas snoepen. Hmm ineens kan ik verder niks bedenken, terwijl ik dacht dat ik aan elkaar hing van guilty pleasures :P De heel slechte programma's van het niveau Barbie & Michael heb ik inmiddels geskipt, ik heb er geen tijd meer voor en het is toch alleen maar meer van hetzelfde. Ik denk nog even verder!
❤ 7 juni 2018
<<

Brooke

Bericht 24 Jan 2017 09:23

Re: What's your guilty pleasure?

Jaaa foute jaren 90' muziek luister ik ook graag, kan daar echt helemaal in opgaan en vrolijk worden haha.

En bedacht me er net nog eentje. Van die programma's waar ze dan hele huis gaan opruimen en schoonmaken, vind dat echt zo ontspannend om te kijken haha.
<<

Fender

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 747

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:01

Bericht 24 Jan 2017 16:00

Re: What's your guilty pleasure?

Cotton schreef:
Charles schreef:Ik lig met griep op bed en heb voor het eerst sinds jaren weer eens normaal tv op de slaapkamer en ook gewoon Nederlandse tv en ik ben dus acuut (weer) verslaafd aan Teen Mom, 16 and Pregnant, Geordie Shore en die hele TLC meuk al mis ik Breaking Amish en Sister Wives enzo (komt dat nog?).

Ohja en Geer en Goor ben ik ook dol op.

Jaja.

Ja Breaking Amish is net een nieuw seizoen van begonnen en Sister Wives loopt ook nog steeds. Weet niet wanneer het in NL op TV komt, maar dacht Breaking Amish op dinsdagavond.


Nee donderdagavond. Ik ben ook verslaafd :palm:
The day my heart grew a little more...17-09-2014
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:12

Bericht 24 Jan 2017 16:31

Re: What's your guilty pleasure?

Hmm eens denken... Ik luister Kinderen voor Kinderen (nummers van vroegâh) om weer blij te worden, ik hou van die vreselijk voorspelbare romantische comedy's, Say yes to the dress kan ik uren kijken, ik kijk uren vlogs van o.a. Mascha en CrocoJill ook al vind ik ze niet eens super boeiend :confused:
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Anoniem185

Bericht 24 Jan 2017 16:37

Re: What's your guilty pleasure?

Gossip girl en TLC.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 25 Jan 2017 09:39

Re: What's your guilty pleasure?

June schreef:Van die slechte romantische films. Mijn vriend merkte gisteren nog op hoe groot het niveauverschil is tussen welke films hij kijkt en ik. Ik wil gewoon zeker weten dat het goed afloopt. Best erg.


Dat heb ik ook heel erg! Ik kijk eigenlijk alleen feelgood movies met goede afloop terwijl mijn vriend graag hele zware films kijkt zoals The boy in striped pyjama's. Ik ben dan echt nog een week van slag dus ik kijk dat liever niet.
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 22:33

Bericht 25 Jan 2017 11:02

Re: What's your guilty pleasure?

Ik ken vrijwel alle liedjes van de backstreet boys uit mijn hoofd. Die zet ik op als ik alleen thuis ben en dan zing ik keihard mee en doe ik alle trieste dansjes er bij
<<

Arizona

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 763

Geregistreerd: 16 Sep 2013 18:39

Bericht 25 Jan 2017 11:34

Re: What's your guilty pleasure?

- Teen mom, 16 and pregnant & Vier handen op 1 buik
- Say yes to the dress en meer van dat soort TLC programma's
- Foute 90's muziek vind ik ook heerlijk
- Tijdens het bakken van magere spekreepjes, voor door het eten, de helft alvast opeten (en mijn man zichzelf steeds maar afvragen dat de inhoud van de verpakking steeds minder wordt :palm: )
- Op vrije dagen soms geen zin hebben in gewoon ontbijt en dan dus ongegeneerd chocola/chips of wat ik ook in de kast vinden kan gaan eten

2014 - ♥
2019 - ♥
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 15:08

Bericht 25 Jan 2017 11:47

Re: What's your guilty pleasure?

Fientje schreef:
Dee schreef:Vlogs kijken van Jamie Li, 2wmn en nog wat random YouTubers.

Ik ook! En van Beautygloss, Beautylab, Manon Tilstra. Hihi! En dan daarna even het ellegirlforum bezoeken :palm:

Sinds deze tip hier stond, ben ik ook dagelijks op ellegirlforum te vinden :palm:
Nu vind ik Mascha en Manon het minst leuk eigenlijk. Vind Mascha nog zo kinderlijk :silent:
Josh V. heb ik nog nooit een vlog van bekeken, moet ik eens gaan doen.

Verder hou ik ook van foute jaren 90 muziek en kijk ik graag Geordie Shore en Teen Mom OG.
En af en toe kijk ik nog naar de Bold and the Beautiful :palm:
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 25 Jan 2017 15:16

Re: What's your guilty pleasure?

Prosecco schreef:
June schreef:Van die slechte romantische films. Mijn vriend merkte gisteren nog op hoe groot het niveauverschil is tussen welke films hij kijkt en ik. Ik wil gewoon zeker weten dat het goed afloopt. Best erg.


Dat heb ik ook heel erg! Ik kijk eigenlijk alleen feelgood movies met goede afloop terwijl mijn vriend graag hele zware films kijkt zoals The boy in striped pyjama's. Ik ben dan echt nog een week van slag dus ik kijk dat liever niet.

Ik kijk wel eens op Wikipedia om te zien hoe een film afloopt, om te bepalen of ik hem wel af ga kijken.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers