Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het is maandag! Weekplannen?

<<

Anoniem192

Bericht 23 Jan 2017 08:19

Het is maandag! Weekplannen?

Goedemorgen deze maandagmorgen, ik zit in de kou op de tram te wachten! Hoe ziet jullie week eruit?
<<

Anoniem192

Bericht 23 Jan 2017 08:21

Re: Het is maandag! Weekplannen?

Maandag - werken
Dinsdag - dagje sauna met een vriendin & daarna eten bij haar thuis.
Woensdag - naar soof 2 en wat eten met mijn zussen
Donderdag - werken
Vrijdag - fysiotherapie & uitrusten
Zaterdag & zondag - werken..

Is mijn tweede week werken en ik ben zoo moe, echt wennen zon nieuwe locatie met indrukken, nieuwe mensen en heel veel informatie.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 23 Jan 2017 08:31

Re: Het is maandag! Weekplannen?

Ik ga eerst uitzieken, geveld door buikgriep. Hoop morgen of overmorgen weer te kunnen werken. Dus de dagen datvhet gaat werken, woensdag komt een vriendin eten, donderdag een training s avonds en vrijdag ga ik mijn vriend van het vliegveld halen.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 23 Jan 2017 08:39

Re: Het is maandag! Weekplannen?

Oh pittig Katie, zo met je nieuwe werk. Gelukkig heb je morgen en overmorgen leuke dingen op de planning en kun je vrijdag uitrusten.

Beterschap Tom!

Ik wil straks even met D. naar de Hema lopen, had vorige week wat leuke kleertjes gezien voor haar en de baby, die wil ik gaan halen. En even broekjes inslaan, want maat 80 wordt te kort, maar de spijkerbroekjes in maat 86 die we 2ehands hebben gekregen, passen niet bij haar figuur, haar billetjes zijn te smal.

Morgen boodschappen doen en naar de verloskundige. Verder de rest van de week beetje aanrommelen in huis, beetje schoonmaken, wat achter de naaimachine, boek lezen.

En vooral hoop ik toch wel deze week te gaan bevallen! Maar goed, daar valt niet zoveel aan te plannen ;).
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 23 Jan 2017 08:51

Re: Het is maandag! Weekplannen?

Vandaag werken en vanavond sporten

Dinsdag werken

Woensdag vrij boodschappen doen en sporten

Donderdag werken

Vrijdag vrij maar moet die dag oppassen op mijn nichtje die komt al om half 7

Zaterdag met mijn vader naar het ziekenhuis hij moet door de mri scan. En we hebben een verjaardag van mijn oma

Zondag geen plannen
Afbeelding
<<

Brooke

Bericht 23 Jan 2017 09:01

Re: Het is maandag! Weekplannen?

Katie, lijkt me inderdaad heel vermoeiend. Fijn dat je ook wat leuke dingen op de planning hebt, goed om op tijd aan jezelf te denken.

Tom beterschap!

Spannend Rebecca! Laatste lootjes.

Vandaag: Moet ik veel mailtjes de deur uit doen (welkom in mijn leven met een zorgkindje, altijd regelen regelen), wil ik wat dingen uittypen en moet ik vanavond werken. Tussendoor wil ik nog wat relaxen, vandaag kan het en dus mag het haha.
Dinsdag: Ga ik eerst een cadeautje halen voor mijn a.s schoonzus die haar verjaardag viert dit weekend en begin van de middag komt J. alweer thuis van het dagcentrum, want er is een studiemiddag, dus de rest van de middag zal ik met haar bezig zijn. In de avond werken,
Woensdag: Boodschappen en huishouden en verder wat aanrommelen. In de avond werken.
Donderdag: Werken in de avond en verder niks
Vrijdag: hetzelfde als donderdag
Zaterdag: Naar een verjaardag
Zondag: Niks

Geen bijzondere week dus en lekker rustig. Mag ook wel een keer. Weken erna worden toch wel weer drukker.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 23 Jan 2017 09:23

Re: Het is maandag! Weekplannen?

Dat zal inderdaad wel pittig zijn, zo wennen aan een nieuwe locatie, Katie.

Mijn toch wel beetje vreemde week:

Maandag: Werken. 's avonds zwangerschapscursus.
Dinsdag: Werken.
Woensdag: Laatste werkdag! Soort babyshower-afscheidsfeestje op m'n werk. 's avonds spullen inpakken.
Donderdag: Héél vroeg 's ochtends gaan rijden naar Calais, met de autotrein onder de tunnel door naar Engeland! Lunch bij de pub van de ouders van Jamie Oliver en dan op naar Cambridge!
Vrijdag: Dagje oude college's bekijken en wat winkelen in Cambridge.
Zaterdag: Graduation Day, in een traditionele gown en hele ceremonie ein-de-lijk m'n diploma in ontvangst nemen.
Zondag: Vroeg gaan rijden, Sunday lunch ergens in een pub onderweg en 's avonds weer thuis.
Let's discover the world together.
<<

Brooke

Bericht 23 Jan 2017 09:28

Re: Het is maandag! Weekplannen?

Leuke week voor jou Marin! Veel plezier!
<<

Anoniem245

Bericht 23 Jan 2017 09:33

Re: Het is maandag! Weekplannen?

Vandaag ga ik werken, en vanavond repeteren met mijn jeugdorkestje.
Morgen, werken, en zoon moet naar muziekles.
Woe: Werken, eten bij een vriendin, zonder zoon want die eet bij een vriendinnetje.
Do: Werken, thuis wat werk voorbereiden, koken, misschien komt mijn vriend nog en dan slapen.
Vrijdag: Werken, relaxen.
Za: Nog geen plannen. Zal wel wandelen, boodschappen, huishouden en wat werk voorbereiden zijn.
Zo: Repetitie en misschien met vriend en kinderen lekker wandelen op de hei.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 23 Jan 2017 09:46

Re: Het is maandag! Weekplannen?

Katie, dat kan ik me goed voorstellen hoor!
Tom, beterschap!
Marin, leuk je laatste werkdag! Vind je het geen gek idee, dat je hier wellicht nooit meer moet werken?
Rebecca, ik hoop uiteraard voor je dat je deze week mag bevallen, spannend!

Maandag: Werken van 12u-20u
Dinsdag: Werken van 8u-17u, 's avonds naar cb
Woensdag: Vrij. Zoontje heeft ook een vrije dag van school. 'S avonds heeft mijn zoon zwemles.
Donderdag: Vrij. In de avond hardlopen.
Vrijdag: Werken van 8u-12u30, daarna ga ik shoppen met mijn zus in Wijnegem.
Zaterdag: Hebben we een ladies day/night. Overdag gaan we naar een escape room en daarna uit eten met z'n allen.
Zondag: Voorlopig nog geen plannen.
2012 & 2016
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 23 Jan 2017 09:46

Re: Het is maandag! Weekplannen?

Ja echt ontzettend gek! Wat leuk, veel plezier op je ladies night!
Let's discover the world together.
<<

Kris

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 766

Geregistreerd: 26 Aug 2015 14:19

Bericht 23 Jan 2017 11:23

Re: Het is maandag! Weekplannen?

Beterschap Tom, Marin veel plezier.

Maandag: werken, vanavond naar schoonmoeder. Schoonmoeder heeft een paar dagen in ziekenhuis gelegen, dubbele longontsteking, vandaag mag ze weer naar huis. Even vragen of ik nog niets voor ze kan doen.
Dinsdag: vrij, boodschappen en het huishouden doen denk ik. Misschien nog wat nieuwe kleding voor N. kopen.
Woensdag: ochtend werken, middag vrij (nog geen plannen).
Donderdag: werken
Vrijdag: werken (extra, collega is vrij).
Zaterdag: vrij, nog geen plannen.
Zondag: feest van mijn oma, ze wordt 85.
Maart 2014
Februari 2018
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 23 Jan 2017 11:31

Re: Het is maandag! Weekplannen?

Wat een leuke plannen allemaal! Raar Marin, zo je laatste werkdag.

Hier een rustige maandag na een drukke week. Vooral het weekend, drukke dagen gewerkt, en zaterdag en zondag ná werktijd ook nog een feestje. Heb beginnende keeelpijn, dus ga lekker rustig aan doen.

Morgen: werken van 11 tot 21 uur
Woensdag: personeelsfeest, nog een verrassing wat we gaan doen. We moeten om 10 uur aanwezig zijn, en de verwachting is dat we 's nachts om 3 uur weer terug zijn. Vorig jaar zijn we naar Antwerpen geweest, en hebben we gegeten bij The Jane!
Donderdag: ik ben helaas de pineut en moet openen op het werk. Werken van 11 tot 21 uur, zal een pittig dagje worden.
Vrijdag: werken van 11 tot 22 uur.
Zaterdag: vrije dag, 's avonds komen en vrienden eten. En ga ik een 5 gangen diner voor 6 personen bereiden. Dus overdag sta ik waarschijnlijk heel de dag in de keuken. Maar ik denk dat ik wel wat ga smokkelen, en wat dingen van m'n werk mee neem.
Zondag: werken van 11 tot 21 uur.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 23 Jan 2017 11:32

Re: Het is maandag! Weekplannen?

Tof Marin. Veel plezier!

Mijn week is niet zo bijzonder vooralsnog.
Maandag: aanrommelen in huis, N. speelt bij een vriendinnetje na school, dus alle tijd voor mezelf
Dinsdag: aan mijn onderzoeksvoorstel (scriptie) werken, 's middags zwemles met N.
Woensdag: geen plannen, wil 's middags even naar buiten met N.
Donderdag: aan mijn onderzoeksvoorstel werken
Vrijdag: aan mijn onderzoeksvoorstel werken, 's avonds werken
Zaterdag: lekker rustig dagje thuis met N.
Zondag: werken
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 23 Jan 2017 11:58

Re: Het is maandag! Weekplannen?

Ik moest werken vandaag, maar zit in de ziektewet met rugklachten.

Vanavond: na een dieetgroepje, weer op de weegschaal. :thumbdown:
Morgen: begrafenis van de opa van m'n beste vriendin. Eind van de middag 2 uur training geven.
Woensdag: Teamoverleg, verder geen plannen.
Donderdag: Afhankelijk van m'n rug werken van 15.45-22.45u.
Vrijdag: Nog geen plannen.
Zaterdag: Afhankelijk van m'n rug werken van 07.30-16.00u. 's Avonds naar vrienden.
Zondag: Afhankelijk van m'n rug werken van 07.00-15.30. 's Avonds geen plannen.

Als ik in de ziektewet blijf, zal ik wel op therapeutische basis aan het werk gaan waarschijnlijk.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 23 Jan 2017 12:08

Re: Het is maandag! Weekplannen?

Ik moet nog heel veel (lees: 500+) overuren opmaken dus ik hoef deze week alleen zondag te werken. Heerlijk!

Maandag: groei echo van onze kleine man en vanavond weer zwangerschapszwemmen.

Morgen: misschien intake kraamzorg, of anders volgend e week.

Woensdag: waarschijnlijk shoppen met mijn moeder, zusje, tante en nichtje.

Donderdag: geen plannen.

Vrijdag: uit eten met collega's en werkgevers van mijn vriend, plus alle aanhang.

Zaterdag: overdag naar Arnhem met vriend en 's avonds vieren we bij mijn opa en oma de verjaardag van mijn gehandicapte oom. Hij is gek op Chinees eten dus bestellen we met de hele familie daar en eten we gezellig met zijn allen.

Zondag: werken.
10.04.17
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 23 Jan 2017 12:18

Re: Het is maandag! Weekplannen?

Maandag: Werken, boodschappen doen en studeren
Dinsdag: Studeren, misschien naar de nagelstylist
Woensdag: Werken, 's avonds voor de eerste keer naar school
Donderdag: Vrije dag! Vriend is ook vrij dus gaan vast iets gezelligs doen :)
Vrijdag: Werken en boodschappen doen
Weekend: Studeren, misschien ga ik naar een housefeestje en verder lekker relaxen.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 23 Jan 2017 15:36

Re: Het is maandag! Weekplannen?

Ik heb een volle week:

Maandag: Vanochtend personal training gehad, verder vrij vandaag. Voel me jammer genoeg niet fit.
Dinsdag: Hele dag werken, 's avonds mijn liefste vriendin verrassen met een etentje voor haar verjaardag, samen met nog een goede vriendin.
Woensdag: Sporten en late dienst
Donderdag: Hele dag werken, daaaromheen kindjes halen en brengen van en naar de opvang, boodschappen doen, eten koken. Mijn man heeft 24 uursdienst dus ik sta er alleen voor. 's Avonds mijn tas pakken.
Vrijdag: Met zes vriendinnen en nog vijf andere meiden naar Winterberg voor een weekendje skiën!
Zaterdag: (aprés)skiën!
Zondag: Skiën en weer huiswaarts.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 23 Jan 2017 15:41

Re: Het is maandag! Weekplannen?

Wat leuk Lady, heel veel plezier!
Let's discover the world together.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 23 Jan 2017 16:07

Re: Het is maandag! Weekplannen?

Veel plezier Marin.
Katie herkenbaar. De rust nemen die nodig is en hopelijk genoeg opgeladen voor de volgende werkweek.

Maandag: Net ziek tentamens gemaakt. Hopelijk alle twee gehaald. Dan heb ik eindelijk mijn p.
Dinsdag: Dagje uitzieken. Loop al drie dagen op paracetamol vanwege de tentamens van vandaag.
Woensdag: Hopelijk weer werken en leren voor tentamens volgende week
Donderdag: Werken en studeren voor tentamens
Vrijdag: Werken, fysio en studeren tentamens.
Zaterdag. Studeren. Tennissen en de kat van mijn zus eten geven en insuline spuitje geven. Spelen met mijn neefjes
Zondag. Idem zaterdag
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 23 Jan 2017 16:36

Re: Het is maandag! Weekplannen?

Vandaag : psycholoog gehad en even naar de stad geweest
Morgen: Fysio, 's avonds schrijfcursus en bij vriend slapen.
Woensdag: Lekker niet zoveel, misschien zwemmen. Huiswerk maken voor schrijfcurus.
Donderdag: Waarschijnlijk weer fysio. Verder weinig bijzonders. Vanaf deze dag slaap ik bij vriend.
Vrijdag: 's middags naar een vriend van me. 's Avonds terug naar vriend.
Weekend: Lekker relaxen.

Deze week wil ik graag veel lezen, schrijven en mijn rust pakken.
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 23 Jan 2017 18:10

Re: Het is maandag! Weekplannen?

Maandag - overdag gewerkt, we hadden studiedag, vanavond geen plannen
Dinsdag - overdag werken, nog een studiedag, 's avonds naar ballet om de ochtendles die ik mis vanwege de studiedag in te halen
Woensdag - heb ik vrij ipv dinsdag, ik moet mijn Italiaans huiswerk voorbereiden, de was doen, en verder ga ik lekker tv kijken, lezen etc, 's avonds naar dansen
Donderdag - naar mijn werk om toetsen op te halen en te starten met nakijken, ik moet 8 klassen en maandag moet ik de resultaten hebben dus dat wordt flink doorwerken
Vrijdag - ik heb eigenlijk normaal vrij, maar ik denk dat ik vast nog wel een stapel toetsen te doen heb, verder boodschappen doen, huishouden doen, en verder nog geen plannen
Zaterdag - 's avonds naar een concert in Keulen, misschien gaan we in de middag al die kant op en eten we daar wat
Zondag - nog geen plannen, misschien moet ik nog aan het nakijken als ik dat vrijdag niet af krijg, ik ben er bang voor
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 24 Jan 2017 23:02

Re: Het is maandag! Weekplannen?

Marin schreef:Wat leuk Lady, heel veel plezier!



Jij ook! :)
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers