Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Fijn serum

<<

Elle123

Bericht 24 Jan 2017 15:12

Fijn serum

Met dit weer is mijn huid wat trekkerig, niet echt droog maar ik denk meer vochtarm.
Ik gebruik overdag La Roche Posay Effaclar Duo en 's nachts Weleda Skinfood (die kan overdag niet, omdat hij nogal vol is en blijft glimmen, trekt voor geen meter in).
Ik heb een hydraterende crème van Chanel (Hydra Beauty Flash) die ik vaak nog onder mijn dagcreme doe. Ik heb ook een serum van Hema, voelt heel lekker, maar door de siliconen krijg ik daarvan na enkele dagen toch pukkeltjes.

Dus, ik zoek een lekker serum voor onder mijn dag- en nachtcreme. Eentje die goed hydrateert en als het even kan ook nog geschikt is bij beginnende rimpeltjes. En dan dus zonder siliconen.
<<

Anoniem221

Bericht 24 Jan 2017 15:47

Re: Fijn serum

Aan mijn post heb je helemaal niets als je nooit in Duitsland komt. Maar mocht je er onverhoopt toch een keer komen, dan zou ik het serum van Balea proberen (eigen merk DM)

Ik heb in mijn leven veel crèmes geprobeerd, die op de Nederlandse markt te krijgen zijn. Ik heb allergie voor alles en nog wat en zelfs bij producten als Vichy en La Roche Posay en een crème waar niemand allergisch voor mag zijn (ze geven geld terug als je wel allergisch blijkt. Kom even niet op de naam), een allergische reactie. Toen ik dan ook bij DM kwam en een potje zag van 2 euro, wilde ik dat proberen. En ik vind de hele lijn van Q10 fijn. Serum, dagcrème, nachtcrème en oogcrème en de prijs is zo laag dat je denkt dat het niet goed voor je kan zijn. Maar mijn huid is zijdezacht.

Maar goed, daar heb je helemaal niets aan als je nooit bij de oosterburen komt. ;)
<<

Elle123

Bericht 24 Jan 2017 16:32

Re: Fijn serum

Dankje! Ik kom toevallig net terug van een weekendje Duitsland. Maar binnenkort ga ik weer, dus dan ga ik meteen eens kijken.
Van Vichy krijg ik ook een heel branderige, rode huid en ook Lancôme Hydrazen, waar iedereen tegen zou moeten kunnen was hem niet voor mij. Ook van Clinique kreeg ik een allergische reactie. Gelukkig kreeg ik ook alle keren gewoon mijn geld terug nadat ik een allergie formulier had ingevuld (en de producten had ingeleverd).
Ik heb ook ooit een andere crème van La Roche Posay geprobeerd, maar die werkte voor mij ook niet. Het verbaasde mij dus dat Chanel het wel goed doet op mijn huid!

Overigens vind ik Sisley ook top, helemaal plantaardig is dat. Alleen heel erg duur. De meeste lijnen van Shiseido kan ik ook verdragen, dat is wat minder duur.
<<

Anoniem221

Bericht 24 Jan 2017 16:47

Re: Fijn serum

Je hebt dus eigenlijk dezelfde ervaringen met crèmes al ik heb. Ik was het zo zat om geld uit te geven aan crèmes die linea recta naar mijn moeder konden, omdat ik weer eens allergisch was, dat ik de crème van Balea gewoon een kans heb gegeven. En we zijn al een half jaar dikke vriendjes. :D Ook de 'jeugdige crème' van Balea werkt goed. Die gebruik ik zoals ik voorheen Bioforce gebruikte van Dr. A vogel.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers