Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Mama's wanneer douchen jullie?

<<

Anoniem253

Bericht 22 Jan 2017 14:21

Mama's wanneer douchen jullie?

Met een pasgeboren baby kom ik tijd te kort... ik ben gewend in de ochtend te douchen en mijn haar te wassen etc. Nu mijn man weer aan het werk gaat is dit in de ochtend niet te doen. Mijn dochter is dan altijd erg wakker.

Wanneer douchen jullie?
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 22 Jan 2017 14:23

Re: Mama's wanneer douchen jullie?

Ik douchte altijd al 's avonds, en doe dat nu nog steeds. Wel zo handig idd met vader niet thuis. Vriend doucht wel 's ochtends en als ik er niet ben zit 'ie daar ook altijd een beetje mee te klooien...
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem316

Bericht 22 Jan 2017 14:24

Re: Mama's wanneer douchen jullie?

Dit heb ik ook gehad. Ik douchte dan 's avonds als mijn man thuis was.
Je zou haar anders in bedje kunnen leggen en in 5 minuutjes douchen. Het is niet erg als ze eventjes huilt, hoewel je dan natuurlijk niet even lekker relaxed doucht.

Nu slaapt L. nog weer als ik haar in bed leg na de 1e fles dus kan ik me dan douchen.
<<

Believe

Yipyapper

Berichten: 1608

Geregistreerd: 29 Okt 2016 06:13

Bericht 22 Jan 2017 14:24

Re: Mama's wanneer douchen jullie?

.
Laatst gewijzigd door Believe op 07 Mrt 2017 11:08, in totaal 1 keer gewijzigd.
♥ 2015
♥ 2017
♥ 2021
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1936

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:18

Bericht 22 Jan 2017 14:32

Re: Mama's wanneer douchen jullie?

Ik douchte toen altijd avonds als man thuis was, of als baby sliep. Later zette ik haar in bad toen ze stevig kon zitten en ging zelf snel douchen (kon haar zien vanuit de douche). En inmiddels gaat ze met me mee de douche in, ga ik er iets eerder uit en kleed mezelf aan en haal haar er dan uit.
Juli 2015
Maart 2017
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 22 Jan 2017 14:40

Re: Mama's wanneer douchen jullie?

Altijd 's avonds. Maar deed ik altijd al dus dat is niet veranderd.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem197

Bericht 22 Jan 2017 14:45

Re: Mama's wanneer douchen jullie?

Ik douche wanneer het uit komt. Zoon kan ik een auto geven en hij speelt in zijn bedje. Dus dat is in de ochtend of middag. Soms in de avond als hij slaapt. Maar niet als dochter huilt, wel als ze een fles heeft gehad.
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 22 Jan 2017 14:57

Re: Mama's wanneer douchen jullie?

Ik douchen gewoon als de meiden wakker zijn. Zowel overdag als in de avond. Meestal is mijn man in de avond thuis dus dan kan ik wat langer douchen.

Ik zet ook wel de oudste in bad en neem de jongste mee in de douche. Daarna doe ik haar in de wipstoel (in badjas en doeken) en douche daarna verder.
2014 2016
<<

anoniem203

Bericht 22 Jan 2017 15:04

Re: Mama's wanneer douchen jullie?

Altijd in de ochtend. Als ze maar even sliepen rende ik snel naar de douche en binnen 5 minuten was ik klaar. En als ze toch wakker waren en niet wilde slapen deed ik het ook. Dan paar een paar minuten huilen ik moest toch echt even mijn haar wassen. Ik heb erg vet haar en zonder wassen ga ik echt de deur niet uit. Of ik deed ze in de wipper/maxi cosi en zette dat ding gewoon in de badkamer. Of ik ging nog even snel onder de douche voorda mijn man de deur uit ging. Toen ze konden zitten zette ik ze ook vaak zelf in bad en ging zelf tegenover onder de douche staan.
<<

Anoniem198

Bericht 22 Jan 2017 15:06

Re: Mama's wanneer douchen jullie?

Ik douche ook 's ochtends. Meestal zet ik mijn dochter in de wipper als ze wakker is. Zoon gaat mee onder de douche.
Of ik ga extra vroeg douchen als mijn vriend er nog is.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 22 Jan 2017 15:07

Re: Mama's wanneer douchen jullie?

In de eerste weken douchte ik als m'n man thuis was, smorgens heel vroeg. En anders savonds of overdag als baby sliep.

Nu douche ik wanneer ik maar wil! Als baby wakker is mag hij met z'n wipstoeltje mee de badkamer in maar op m'n werkdagen douche ik de avond van tevoren, dat scheelt me tijd smorgens.
#teammaple🍁
<<

YEX

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 963

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:54

Bericht 22 Jan 2017 15:24

Re: Mama's wanneer douchen jullie?

Ik douchte gewoon 's ochtends. Met een beetje geluk sliepen ze, waren ze wakker zette ze ik in de wipstoel of maxi cosi bij me in de douche.
Y. #23112010 ♥
E. #16102012 ♥
X. #24022017 ♥
<<

Anoniem281

Bericht 22 Jan 2017 15:33

Re: Mama's wanneer douchen jullie?

Ik douche en douchte 's ochtends en 's avonds. Tobias sliep al vrij snel in een fijn ritme en ik kon alles prima plannen. Toen-ie echt nog mini was, werd-ie wakker rond een uur of 5, maar sliep daarna, na een flesje, tot 08h30 ongeveer verder. Dan stond ik zelf gewoon 08h00 op, om te douchen.

Nu zoekt 't-ie het gewoon maar uit :') Ik zet muziek op of geef 'm een speeltje en ga douchen. Als ik af en toe maar tegen 'm praat, vindt-ie 't al snel goed.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11345

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 22 Jan 2017 16:04

Re: Mama's wanneer douchen jullie?

Als ze slaapt in de ochtend of wanneer mijn man thuis is. Ik wil nog proberen samen te douchen wanneer man er niet is, maar zit dan met haar warm houden.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Maan

Kletskop

Berichten: 794

Geregistreerd: 29 Jul 2016 12:50

Bericht 22 Jan 2017 16:04

Re: Mama's wanneer douchen jullie?

Champagne, is het een idee om je dochter even in de wipper te leggen, terwijl je onder de douche staat? Meestal ging ik 's ochtends met mijn kinderen douchen, eerst samen en daarna legde ik de baby dan in de wipper in handdoeken. Maar ook wel alleen, terwijl de baby toekeek. Met mijn dochter kon ik dan wel een paar minuten douchen zonder gepiep, met zoon kon ik gerust een kwartier onder de douche staan op die manier.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 22 Jan 2017 16:05

Re: Mama's wanneer douchen jullie?

Zodra hij sliep 's morgens. Echt mijn momentje van ontspanning. Nu douche ik 's morgens mét mijn zoon.
L2014 & H2017
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 22 Jan 2017 16:09

Re: Mama's wanneer douchen jullie?

Toen ik verlof had (6 maanden), douchte ik als ze weer lag te slapen.
Als ik al vroeg een afspraak had, dan ging ik vroeg douchen als mijn vriend er nog was.

Nu, op mijn vrije dagen, douch ik pas als ze alweer slaapt of ik zet haar in haar bedje met speelgoed.
Op werkdagen leg ik haar in ons bed bij mijn vriend, dan ga ik douchen. Daarna gaat ze mee naar beneden en gaat vriend douchen.
Heb haar ook weleens in de wipstoel in de badkamer gezet.
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1688

Geregistreerd: 13 Jul 2015 08:12

Bericht 22 Jan 2017 16:22

Re: Mama's wanneer douchen jullie?

Toen ze kleiner waren meestal in de avond omdat mijn man dan thuis was. Nu gewoon wanneer ik wil, meestal in de ochtend dan blijven ze gewoon beneden.
2010 2012
<<

Anoniem258

Bericht 22 Jan 2017 16:32

Re: Mama's wanneer douchen jullie?

Altijd 's morgens gedaan. Ook toen nr 2 en daarna de tweeling er bij kwamen. Zonder douchen op starten vind ik gewoon niet fijn. Ik zorg allijd dat ik eerst zelf klaar ben. Toen ze nog baby waren gaf ik ze meestal eerst de borst op mijn bed en legde ze weer even terug.
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 22 Jan 2017 16:32

Re: Mama's wanneer douchen jullie?

Die eerste weken had ik het idee dat ik nooit tijd had om te douchen en was het snel snel.. maar het wordt echt beter Ookal kan je daar nu misschien niks bij voorstellen (dat ik tenminste). Nu douche ik ook wanneer ik wil, alleen niet net voor flestijd haha.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 22 Jan 2017 16:47

Re: Mama's wanneer douchen jullie?

Meestal 's avonds als de kinderen in bed liggen. Deed ik ook al voordat ik kinderen had.
In het weekend als mijn man er is douche ik wel 's ochtends.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 22 Jan 2017 17:03

Re: Mama's wanneer douchen jullie?

Als ik moet werken dan ga ik er eerder uit dan mijn man. Dus dan mag hij zijn luier alvast doen enzo.
Als ik vrij ben dan douche ik pas als hij zijn slaapje weer gaat doen s ochtends. En dat is tussen 9 uur en half 10. Daarvoor loop ik heerlijk kn de pyjama en spelen we samen en eten we aan tafel een boterham.
2016
<<

Anoniem253

Bericht 22 Jan 2017 17:09

Re: Mama's wanneer douchen jullie?

Siep schreef:Die eerste weken had ik het idee dat ik nooit tijd had om te douchen en was het snel snel.. maar het wordt echt beter Ookal kan je daar nu misschien niks bij voorstellen (dat ik tenminste). Nu douche ik ook wanneer ik wil, alleen niet net voor flestijd haha.


Haha ik kan het me idd nog niet voorstellen ;).
<<

Anoniem260

Bericht 22 Jan 2017 17:19

Re: Mama's wanneer douchen jullie?

Hahaha dat van Siep kan ik beamen. Denk dat dat een fijne mantra voor je is "het wordt beter, het wordt beter, het wordt beter". Toen S nog minibaby was douchte ik savonds als m'n man thuis was. Nu sochtends tijdens haar ochtendslaapje (S is nu bijna 6 maand). Haar ochtendslaapje is de beste van de dag dus kan ik lekker de tijd nemen en weet ik dat ze lekker slaapt
<<

Brooke

Bericht 22 Jan 2017 19:30

Re: Mama's wanneer douchen jullie?

In de ochtend. Ik sta daarvoor wel iets eerder op, maar dat heb ik ervoor over. In de avond werk ik en vind het niet prettig met natte haren gaan slapen (föhnen vind ik niks voor mijn haar). Mocht J. wakker worden dan, dan wacht ze maar even. Zij is dan ook al wel 3 dus vind ook dat ze af en toe moet leren dat mama niet altijd op commando meteen kan komen zodra zij haar ogen opent. Een paar minuutjes wachten kan best.
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers