Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Romantiek

<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 21 Jan 2017 16:04

Romantiek

Naar aanleiding van mijn Valentijnsdagtopic, waar het storm liep met romantische plannen, vroeg ik me af... Hoe zit het met de romantische momenten in jullie relaties?

Worden er anniversaries gevierd?
Verjaardagen?
Spontane cadeautjes of bloemen?
Lieve briefjes of kaarten?
Spontane ontbijtjes of lieve acties als een van de twee er een beetje doorheen zit?
Of was dat meer iets van de eerste maanden?

Wat doet hij voor jou en jij voor hem? Recentelijke voorbeelden?
<<

Infragilis

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 259

Geregistreerd: 14 Dec 2016 16:34

Bericht 21 Jan 2017 17:30

Re: Romantiek

Ja! Alles! Maar zoals ik in het Valentijnsdagtopic al reageerde, juist niet op dat soort dagen.

Maar wij doen veel voor elkaar vind ik. Eerst vierden we iedere maand, maar nu we al ruim over een jaar zitten vergeten we dat wel eens, haha! Maar wel half jaar/jaar etc. En dan niet per se iets bijzonders, maar wel een kaartje ofzo.
Verjaardagen ook, als we het op een andere dag vieren proberen we wel 's avonds even bij elkaar te zijn. En sowieso veel cadeautjes, van groot tot klein, maar heel vaak iets van bloemen of een chocoladereep ofzo. Of een foto ingelijst.
En ook wel vaak lieve berichtjes, kaartjes, etc.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 21 Jan 2017 17:45

Re: Romantiek

Whatever schreef:Naar aanleiding van mijn Valentijnsdagtopic, waar het storm liep met romantische plannen, vroeg ik me af... Hoe zit het met de romantische momenten in jullie relaties?

Worden er anniversaries gevierd? Ja, met onze trouwdag kopen we iets voor elkaar, soms een kleinigheidje, soms wat groters. En we gaan meestal wel uit eten, of iig die week. Dit jaar waren we vijf jaar getrouwd en hebben we een feestje gegeven zelfs. De dag dat we bij elkaar kwamen doen we tegenwoordig niets meer aan, dat is twee weken na onze trouwdag, dan blijven we bezig.
Verjaardagen? Ja, dan geven we elkaar gewoon een mooi cadeau. Soms bedenken we zelf iets, soms in overleg met de ander.
Spontane cadeautjes of bloemen? Cadeautjes niet echt, wel nemen we elkaar vaak spontaan mee uit eten/lunchen, dat we daarop trakteren. Ook een soort cadeautje toch?
Lieve briefjes of kaarten? Soms, maar dat is tegenwoordig wel wat minder geworden (we zijn al meer dan 13 jaar bij elkaar).
Spontane ontbijtjes of lieve acties als een van de twee er een beetje doorheen zit? Ja, vaak in de vorm van bv uit eten, lekkere chocolade oid.
Of was dat meer iets van de eerste maanden? Nou, zoals je kunt lezen doen wij al dit soort dingen nog wel gewoon. Alleen spontane briefjes, kaartjes en cadeautjes misschien wat minder vaak, maar het gebeurt zeker nog wel.

Wat doet hij voor jou en jij voor hem? Recentelijke voorbeelden? Toen we vijf jaar samen waren had ik als verrassing een hotelletje geboekt. Met kerst allebei een leuk cadeautje voor elkaar gekocht. Vanmorgen toen ik heel moe was mocht ik blijven liggen en heeft mijn man bijna het hele huishouden gedaan. :smile:
<<

anoniem203

Bericht 21 Jan 2017 17:49

Re: Romantiek

Ik heb helaas niet zo'n romantische man. Ik denk dat het alweer een jaar of 3 is geleden dat hij iets leuks voor mij heeft geregeld/gekocht. En na 6 jaar weet hij nog steeds niet de datum te onthouden wanneer ik zijn achternaam heb aangenomen.
<<

Anoniem315

Bericht 21 Jan 2017 18:29

Re: Romantiek

Wij zijn beide niet heel romantisch. Eerst vierden we elk jaar met een etentje en nu vieren we onze trouwdag op die manier.

Op verjaardagen geven we elkaar soms een mooi cadeau, soms iets praktisch. Maar net of we iets weten te vragen.

Briefjes, kaartjes, spontane dingen.. Neh.
<<

Anoniem221

Bericht 21 Jan 2017 18:51

Re: Romantiek

We doen het allemaal. Vriend komt net terug met een bosje tulpen. Gewoon omdat het kon. :)
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 21 Jan 2017 19:54

Re: Romantiek

Vroeger kwam hij weleens thuis met bloemen maar dat is de afgelopen jaren eigenlijk niet meer gebeurd. Cadeautjes voor de verjaardag doen we wel maar dan verzinnen we wel zelf gewoon iets, ik probeer dan wel altijd iets speciaals met het ontbijt te doen, afgelopen jaar moest hij vroeg weg en toen had ik een ei muffin met een kaarsje er in in de koelkast gezet bijvoorbeeld. We gaan ook altijd samen uit eten met onze verjaardagen, dat gebeurd nu niet meer zo vaak omdat we niet zo makkelijk oppas hebben, dus dat zijn wel hele fijne avondjes samen.

Met onze trouwdag proberen we wel elk jaar uit eten te gaan en dan kijken we wel echt even terug wat er allemaal is gebeurd sinds die dag, nu bijna 4 jaar geleden ( huis, baby 1 en nu baby 2 op komst, 2 keer een nieuwe baan).

Zo nu en dan plannen we thuis een fijn avondje samen, dan kijken we een film of een serie en eten we als avond eten hapjes of we gaan samen kaasfonduen ofzo, dan leggen we S eerst in bed zodat we echt tijd voor elkaar hebben.

Niet bijzonder veel romantiek dus, maar dat past bij ons beide ook niet echt.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 21 Jan 2017 19:58

Re: Romantiek

Mijn vriend is eigenlijk nooit echt super romantisch geweest. Maar ik kreeg wel eens een bos bloemen (niet vaak hoor) en als hij terug kwam van zijn werk uit het buitenland nam hij wel eens wat mee, een luchtje of van die lekkere chocola. Met mijn verjaardag krijg ik altijd een cadeau en met kerst ook. Vaak roep ik wel wat ik graag zou willen hebben of wat ik leuk vind vaak koopt hij dat dan.

Echt romantisch ben ik ook niet denk ik, maar ik probeer het wel als mijn vriend thuis is, koken waarvan ik weet wat hij lekker vind(en niet eet als hij weg is) en ik probeer het in huis ook gezellig te maken. Oh en hij is gek op snoep dat neem ik wel regelmatig voor hem mee.

Maar de echt spontane dingen die zijn wel minder geworden, Zonde eigenlijk....
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem304

Bericht 21 Jan 2017 20:21

Re: Romantiek

Een beetje zoals bij Studiebol eigenlijk.
<<

Anoniem197

Bericht 21 Jan 2017 20:36

Re: Romantiek

Whatever schreef:Naar aanleiding van mijn Valentijnsdagtopic, waar het storm liep met romantische plannen, vroeg ik me af... Hoe zit het met de romantische momenten in jullie relaties?

Worden er anniversaries gevierd? Ja onze trouwdag. Ik weet eigenlijk niet meer wanneer wij elkaar ontmoet hebben of een relatie kregen.

Verjaardagen? Ja, cadeautje namens de kids en wij gaan een dagje weg daarvoor.

Spontane cadeautjes of bloemen? Nee

Lieve briefjes of kaarten? Ja dat doe ik best vaak als hij bv nachtdienst heeft, dan zorg ik voor iets lekkers of een lief briefje als hij thuis komt. Ook wel eens in zijn koelbox.

Spontane ontbijtjes of lieve acties als een van de twee er een beetje doorheen zit?
Ja ik neem regelmatig een ontbijtje mee als hij echt weekend heeft. Dan mag hij uitslapen en laat ik zoon hem wakker maken. En als hij zijn laatste nachtdienst heeft gehad, dan wandel ik naar de winkel en haal ik een broodje voor de lunch.

Of was dat meer iets van de eerste maanden?
Nee hoor

Wat doet hij voor jou en jij voor hem? Recentelijke voorbeelden?
Uitgebreid koken doe ik heel vaak en zijn favorieten klaar maken.
<<

Surya

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 996

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Bericht 21 Jan 2017 20:58

Re: Romantiek

Ik ben niet heel romatisch. Mijn vriend wel. die stuurt me lieve berichtjes en liedjes waarbij hij aan mij moet denken. Ook wel een spoor van waxinelichtjes eindigend in een hartje. Ook wel hele lieve dingen als me wegbrengen en ophalen al is het laat of ver. Mee gaan naar doktersbezoeken waar ik tegenop zie. Allemaal van dat soort kleine dingetjes. Een biertje voor me klaar zetten als ik thuiskom uit mn werk.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 22 Jan 2017 06:06

Re: Romantiek

Mijn man is een heerlijke romanticus, ik vind vooral heerlijk als ik thuiskom na lange dag en hij me dan eerst naar badkamer loodst met mn favoriete tijdschrift en volgelopen bad en dan 30 min later zachtjes klopt dat eten zo klaar is en er iets lekkers op tafel staat. Of ik trek de koelkast open en ligt er lekkere chocola met briefje erop. Of er staan opeens mooie bloemen. Met verjaardagen/kerst/anniversary altijd cadeautjes. Lieve sms'jes, voetmassages tijdens een film. Mijn man is schrijver dus hij kan dingen goed verwoorden. Haha, hij komt over als een softie zo, is hij niet. Andersom verwen ik hem ook hoor, gewoon, omdat het leuk is en we er blij van worden. En dat na 6 jaar :p
Afbeelding
Afbeelding
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 10:10

Bericht 22 Jan 2017 08:10

Re: Romantiek

Worden er anniversaries gevierd?
Ja dat waarop we iets kregen en onze trouwdag. Meestal 1x etentje met musical en met trpuwdag uit eten en filmpje. Alleen afgelopen keer eten gehaald en film op de bank gekeken ivm onze jongste dochter. Man geeft me dan ook altijd bloemen en een kaartje. Ik ben iets minder attent geloof ik.

Verjaardagen?
Geven we elkaar een cadeautje/etentje/dagje weg. Net wat degene wil of waar we tegenaan lopen.

Spontane cadeautjes of bloemen?
Zo goed als nooit meer, wel jammer eigenlijk voorheen kochten we vaak iets lekkers, een luchtje, kleding, sieraden gewoon zomaar voor elkaar.

Lieve briefjes of kaarten?
Nooit meer. Heel af en toe doe ik een briefje in zijn broodtrommel.

Spontane ontbijtjes of lieve acties als een van de twee er een beetje doorheen zit?
Niet bijzonder denk ik... we zorgen wel voor elkaar maar niet extra op die momenten.

Of was dat meer iets van de eerste maanden?
Eerste jaren was het allemaal wel heel veel meer. Nu lijkt alles wat normaler. Misschien weer eens mee beginnen want het was altijd wel heel leuk.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 22 Jan 2017 10:04

Re: Romantiek

Bij ons zit het 'm meer in die kleine dingen en gewoon echt de moeite voor elkaar doen. Wat jij en ik laatst al aan elkaar schreven, die kleine momentjes in de keuken samen enzo zijn fijn en romantisch op onze eigen manier.
Let's discover the world together.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 22 Jan 2017 10:41

Re: Romantiek

Wij zijn beide niet echt romantisch als in elkaar vaak mee uit eten nemen / cadeautjes kopen / ontbijtjes op bed maken en zulke dingen.

Wel kwam gisteren mijn vriend thuis met een bos bloemen voor me, maar verteld er dan ook heel droog bij dat een vriend van ons had gezegd dat hij dat wel eens voor me kon doen, haha!
10.04.17
<<

Anoniem316

Bericht 22 Jan 2017 12:44

Re: Romantiek

Whatever schreef:Naar aanleiding van mijn Valentijnsdagtopic, waar het storm liep met romantische plannen, vroeg ik me af... Hoe zit het met de romantische momenten in jullie relaties?

Worden er anniversaries gevierd? Zeker! Sowieso onze trouwdag wordt gevierd en soms ook nog wel eens het aantal jaren verkering. Maar dat ben ik dan meestal die iets doet :wink:
Verjaardagen? Zeker! Meestal kopen we een groot cadeau voor ons samen en nog een kleintje voor elkaar.
Spontane cadeautjes of bloemen? Ik krijg regelmatig een bosje bloemen van mijn man.
Lieve briefjes of kaarten? Dat deed ik voorheen wel, mijn man minder. Maar sinds we samenwonen komt dit eigenlijk niet meer voor.
Spontane ontbijtjes of lieve acties als een van de twee er een beetje doorheen zit? Ja! Gisteren nog. Ik moet aanstaande dinsdag weer aan het werk en om mijn verlof af te sluiten heeft mijn man een etentje en oppas geregeld. Echt een heerlijk avondje gehad.
Of was dat meer iets van de eerste maanden? Nope, altijd wel :)

<<

Summerlovin

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1404

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:10

Bericht 23 Jan 2017 00:09

Re: Romantiek

Worden er anniversaries gevierd?
Dan gaan we uit eten samen.
Verjaardagen?
Met verjaardagen geven we elkaar een cadeau.
Spontane cadeautjes of bloemen?
Nee dit gebeurd niet vaak. Ik zie mijn vriend er wel voor aan dat als we straks samenwonen hij soms een vers bosje bloemen ofzo meeneemt. Maar verder zijn we nu vooral zuinig op ons geld zodat we binnenkort mooie meubels kunnen kopen.
Lieve briefjes of kaarten?
ik had laatst haast om op het werk te komen. Toen ik dus even snel make up op deed en mijn tanden ging poetsen smeerde mijn vriend mijn brood. Toen had hij een lief briefje in de broodtrommel gestopt. Zoiets had hij nog niet eerder gedaan dus dat was bij mijn lunch wel een leuke verrassing.
Spontane ontbijtjes of lieve acties als een van de twee er een beetje doorheen zit?
Ik heb regelmatig last van hoofdpijn. Mijn vriend kan dan heerlijk in de watten leggen. Dan is hij echt heel lief voor me.

Verder kan ik niet wachten tot we samen wonen dat ik hem kan verrassen met een heel lekker ontbijtje of lekker uitgebreid voor hem kan koken.
💗24-12-2019
💙07-03-2022 ⭐️06-06-2022
💙21-04-2023
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 23 Jan 2017 08:04

Re: Romantiek

Wij vierden elke maand ons jubileum met een tapasavondje thuis, heel leuk. Afgelopen keer (na een jaar en vier maanden) zijn we die dag voor het eerst totaal vergeten haha. Maarrr we gaan wel vrijdag uit eten omdat we dan 500 dagen samen zijn. We grijpen gewoon veel gelegenheden aan om iets te vieren :D

Verder kopen we ook weleens cadeautjes voor elkaar of leggen we een lief briefje neer. Ik vind dat soort dingen leuk, maar vergeet het ook vaak. Al ging ik vorige week nog wel samen met zijn dochter een ontbijtje voor hem maken terwijl hij nog lag te slapen.

M'n vriend spreekt zijn gevoel voor mij wat vaker uit dan andersom. Ik heb nogal veel aan m'n hoofd en ervaar het dan allemaal wat meer als vanzelfsprekend ofzo. Daarom vind ik het fijn om af en toe samen lekker uit eten te gaan of wat dan ook, echt even bewust tijd voor elkaar maken.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem281

Bericht 23 Jan 2017 08:22

Re: Romantiek

Wij zijn niet heel romantisch in de zoetsappige manier. Zo vergeet ik vaak te zeggen dat ik van 'm houd bijv :nerd: Ik kook wel vaak z'n lievelingsgerechten als verrassing (Pannenkoeken. Meneer is 35.) of ik leg z'n brood alvast klaar met een flesje AA, want dat vind-ie stiekem hartstikke lekker. (Again; 35 jaar.) Ik verras 'm regelmatig met een cadeautje of uitje en hij neemt elke week bloemen voor me mee, laat me elke zondag uitslapen terwijl hij zich met Tobias bezig houdt, geeft massages (hoewel hij dat volgens mij ook doet in de hoop op seks :nerd: ) en zingt liedjes voor Tobias, maar met teksten die voor mij bedoelt zijn haha. (Op de melodie van Olifantje in het bos bijv. teksten verzinnen met complimenten voor mij)

Ons jubileum wordt wel gevierd, we hebben elkaar ergens in oktober leren kennen, dus m'n man heeft een datum geprikt in oktober en dan krijg ik cadeautjes haha. En onze eerste date wordt gevierd, onze officiële 'wij zijn samen'-datum en straks de trouwdag ook. Maar we gebruiken 't gewoon meer als excuus om uit eten te gaan of om die dure biefstuk van de slager goed te praten :)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 23 Jan 2017 09:49

Re: Romantiek

Saga schreef:Wel kwam gisteren mijn vriend thuis met een bos bloemen voor me, maar verteld er dan ook heel droog bij dat een vriend van ons had gezegd dat hij dat wel eens voor me kon doen, haha!


Haha ach, hij doet het toch maar mooi!

Mijn man had eens bloemen voor me meegenomen, maar hij had die dag ook net een racedag gehad op het circuit. Dus hij komt thuis en geeft de bloemen aan me, zeg ik juist veel te nuchter 'goh, heb je die gekregen daar?' :palm:

Maar we zijn gewoon verder wel echt heel lief voor elkaar. Ik merk het meer in de soort onvoorwaardelijke (nou ja, er zal ergens wel een grens zitten) steun voor elkaar, die steun gaat echt heel diep. Dat vind ik fijn.
Let's discover the world together.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 23 Jan 2017 10:12

Re: Romantiek

Wij zijn allebei niet zo romantisch. We vieren wel ons jubileum elk jaar en met verjaardagen doen we cadeautjes maar dat was het wel. Ik geef iets meer cadeautjes tussendoor dan mijn vriend. Hij denkt daar nooit aan. Maar hij zet wel elke ochtend koffie voor me. :D
<<

Anoniem281

Bericht 23 Jan 2017 10:13

Re: Romantiek

Oh! M'n vent krabt elke ochtend m'n auto, dat vind ik ook romantisch, hoor. Hij doet 't namelijk ook als ik eerder weg moet of als hij zelfs helemaal niet weg moet :)
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 23 Jan 2017 11:04

Re: Romantiek

Naar aanleiding van mijn Valentijnsdagtopic, waar het storm liep met romantische plannen, vroeg ik me af... Hoe zit het met de romantische momenten in jullie relaties?

Worden er anniversaries gevierd? Ja! We zijn nu bijna 4,5 jaar samen en gaan op de datum lekker uiteten. Wanneer er weer een jaar bij komt, gaan we standaard naar hetzelfde restaurant.
Verjaardagen? Geven we elkaar altijd een cadeau. Elk jaar wat anders en passend bijnwat we leuk vinden.
Spontane cadeautjes of bloemen? Soms, niet heel vaak. Ik doe dit vaker dan mijn vriend.
Lieve briefjes of kaarten? Soms, zelfs mijn vriend schrijft weleens een lief kaartje voor me.
Spontane ontbijtjes of lieve acties als een van de twee er een beetje doorheen zit? Ja regelmatig
Of was dat meer iets van de eerste maanden?

Wat doet hij voor jou en jij voor hem? Recentelijke voorbeelden?
Hij maakt in het weekend altijd het ontbijt voor me klaar, neemt bijvoorbeeld rond sinterklaas een choco letter mee of met Pasen choco eitjes. Het zit het soms maar in de kleine dingen. Ik weet gewoon dat hij er altijd voor me is, in moeilijke of leuke tijden. Dat hoeft niet altijd uitgedrukt te worden in een bos bloemen.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 23 Jan 2017 17:43

Re: Romantiek

Naar aanleiding van mijn Valentijnsdagtopic, waar het storm liep met romantische plannen, vroeg ik me af... Hoe zit het met de romantische momenten in jullie relaties?

Worden er anniversaries gevierd? Ja we gaan elk jaar wel uit eten, en kopen een kadootje voor elkaar!
Verjaardagen? Idem.
Spontane cadeautjes of bloemen? Ik pik dingen vaak op, als hij iets leuks gezien heeft, en dan koop ik dat als verrassing. Vaak wel lastig omdat we alleen een gezamenlijke rekening hebben. Als ik het echt als verrassing wil houden, spaar ik mijn fooi op.
Lieve briefjes of kaarten? Ja van 2 kanten ligt er regelmatig een briefje.
Spontane ontbijtjes of lieve acties als een van de twee er een beetje doorheen zit? Ja altijd wat extra aandacht, ik kook dan vaak wat hij lekker vind, andersom neemt hij dan vaak het huishouden op zich.
Of was dat meer iets van de eerste maanden? Het is wel wat minder dan de eerste maanden, maar we zijn dan ook alweer 8 jaar samen.
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 15:08

Bericht 25 Jan 2017 11:55

Re: Romantiek

Ik kan hier heel kort over zijn, namelijks niets.
Ik krijg nooit een kadootje voor mijn verjaardag van hem uit zichzelf. Ik moet altijd m'n eigen kado maar gaan uitzoeken en kopen en dan tegen iedereen zeggen dat ik het van hem heb gehad. Hij zal eigenlijk nooit iets spontaans doen voor me. Maar ik moet wel heel eerlijk zeggen dat afgelopen maandag een briefje op de tafel lag om me succes te wensen met een sollicitatie en vorig jaar heb ik een bosje bloemen gehad. Maar dit was ook het enige wat er afgelopen jaren is gebeurd.
Ik neem wel vaak een kadootje voor hem mee, koop kadootjes met zijn verjaardag en haal wat extra lekkers voor hem als hij een zware dag gehad heb. En dat vind ik wel eens jammer, maar ik doe het graag voor hem.
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers