Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Boekbespreking in klas, presentatie Digibord

<<

SDL

Kletskop

Berichten: 906

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:27

Bericht 22 Jan 2017 10:20

Boekbespreking in klas, presentatie Digibord

Hoi ladies,

Mijn dochter van 8 heeft morgen een boekbespreking. Ze wil een heuse presentatie houden op het digibord. Nu zit ik even met een probleem. Ik werk thuis met Apple. Werkt dit op een digibord of werkt dit met office?

Wellicht dat 1 van de juffen hier dit weet?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 22 Jan 2017 10:24

Re: Boekbespreking in klas, presentatie Digibord

Dit werkt vaak niet goed, dus ik zou proberen hem gewoon in Office te maken (PowerPoint) en dan opslaan op een stick.
❤ 7 juni 2018
<<

miekie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 151

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:38

Bericht 22 Jan 2017 10:25

Re: Boekbespreking in klas, presentatie Digibord

Hoi! Wij hebben inderdaad Office op mijn werk. Misschien zou je iets in Prezi kunnen maken. Dan wordt het online opgeslagen. Kan ze op school inloggen en het openen.
2009
2011
<<

SDL

Kletskop

Berichten: 906

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:27

Bericht 22 Jan 2017 10:26

Re: Boekbespreking in klas, presentatie Digibord

Thanks ladies, dat vermoeden had ik al. Bummer.

In Apple kan ze zelf al vrij goed aan de slag maar powerpoint Oei.

Prezi, wat is dat?
<<

SDL

Kletskop

Berichten: 906

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:27

Bericht 22 Jan 2017 10:28

Re: Boekbespreking in klas, presentatie Digibord

Ben even aan het kijken naar Prezi maar dat ziet er vet uit. Dit kan ze dus openen op het Digibord?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 22 Jan 2017 10:31

Re: Boekbespreking in klas, presentatie Digibord

Prezi is ook handig ja. Het digibord is niet een op zichzelf functionerend ding hè, maar gewoon een scherm dat aan de pc gekoppeld is. Dus je opent iets op je pc en dat kun je dan op het bord laten zien.
❤ 7 juni 2018
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 22 Jan 2017 11:05

Re: Boekbespreking in klas, presentatie Digibord

Mijn dochter maakt meestal alles in Prezi, werkt makkelijk en ze kan het ook goed zelf. Ik sla 'm zo op dat ze in de klas niet hoeft in te loggen. Ook leuk is dat je er filmpjes van youtube bij kan uploaden en natuurlijk plaatjes en foto's.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 22 Jan 2017 15:23

Re: Boekbespreking in klas, presentatie Digibord

Wij 'moeten' met powerpoint werken.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6681

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 27 Jan 2017 09:51

Re: Boekbespreking in klas, presentatie Digibord

Maar 'apple' powerpoint is ook gewoon van Microsoft dus zou gewoon moeten doen hoor. Alles wat ik voor school maak (word, excel, powerpoint), doe ik allemaal op apple en doet gewoon op Windows pc's en Digibord.
Afbeelding
Afbeelding
<<

SDL

Kletskop

Berichten: 906

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:27

Bericht 27 Jan 2017 21:57

Re: Boekbespreking in klas, presentatie Digibord

Thanks allemaal! We hebben hem uiteindelijk op google gemaakt. Dit is superhandig omdat je hem dan ook kan omzetten in allerlei type software en hij meteen wordt opgeslagen.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron