Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

<<

Blondje26x

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 124

Geregistreerd: 21 Aug 2016 19:53

Bericht 18 Jan 2017 19:43

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

Jaa ik heb hem gister toch maar geappt en tot mijn grote verbazing appte hij weer snel (en veel) terug. Gesprek was weer suuper. Soms blijf ik erbij dat ik geen hoogte krijg van hem maar dat hij wel erg flirt. Plus alles op app kun je altyd anders interpreteren.

Het idee (film en drankje doen) voor 2e date staat; nu nog een datum
Don't regret anything that made you smile
<<

Anoniem244

Bericht 18 Jan 2017 20:58

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

Top! Wat leuk
Komend weekend is wel leuk voor een 2edate toch ;-)
<<

Blondje26x

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 124

Geregistreerd: 21 Aug 2016 19:53

Bericht 18 Jan 2017 21:11

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

Als ik kon wel haha.

Hij is overigens lekker bezig. We hebben al koosnaampjes haha en hij laat soms met opmerkingen wel weten dat ik wel punten scoor. Hoppa.
Don't regret anything that made you smile
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1385

Geregistreerd: 11 Sep 2013 13:24

Bericht 18 Jan 2017 22:55

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

Haha voor onze roman willen we wel de koosnaampjes hebben he :) En morgen kun je ook prima op de bank Netflix kijken? :)
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 19 Jan 2017 16:12

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

Klinkt alleen maar goed, toch?
Ben benieuwd wanneer date 2 gaat komen. Veel plezier alvast!
<<

anoniem224

Bericht 19 Jan 2017 19:40

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

Gooi er een datum in, iemand moet de eerste stap zetten :wink:
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 19 Jan 2017 20:30

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

Meneer Nilsson schreef:Gooi er een datum in, iemand moet de eerste stap zetten :wink:


Inderdaad, hoppa! Vooral omdat je zegt dat jij dit weekend niet kan, heb jij dat gezegd? Dan stel je toch gelijk een andere optie voor? Met mij en mijn vriend ging hetzelfde heerlijk vanzelf! "Nee dit weekend kan ik niet, maar volgende week vrijdag wel! Jij ook?"
<<

Blondje26x

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 124

Geregistreerd: 21 Aug 2016 19:53

Bericht 20 Jan 2017 07:30

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

Ja we hebben eigenlijk wel opties besproken qua dingen die we willen doen.. maar datum nog niet. Echt. Mannen.. wil ook niet alles zelf doen.
Don't regret anything that made you smile
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1385

Geregistreerd: 11 Sep 2013 13:24

Bericht 20 Jan 2017 11:36

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

Tsja, maar tegeljikertijd denk je dat eht gevoel er bij allebei is en je wilt kijken of het verder kan. Dan kun je achterover gaan leunen en wachten tot hij wat doet, of vragen of ie dinsdag om 19:30 tijd heeft om ergens een hapje te eten. Bedoel :P Eten moet ie toch. Kom op, actie :)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 20 Jan 2017 12:00

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

Ja concreet afspreken, dat werkt zo veel beter!
Wij hadden voor onze tweede date ook afgesproken dat we naar de bios gingen. Direct datum geprikt. Maar toen was ik tussendoor 'in de buurt' (nou ja, alles is relatief) en vroeg ik gewoon of ik langs mocht komen. Dat was een goeie zet.

Gewoon doen, jullie weten volgens mij al wel dat je elkaar leuk vindt en elkaar weer wilt zien dus lekker concreet maken!
Let's discover the world together.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 20 Jan 2017 23:19

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

Ga niet twijfelen Blondje. Genieten en een datum prikken.
Morgen weer boodschappendag, misschien de kans om een datum te noemen face to face. Dan zie je ook gelijk zijn reactie.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

anoniem224

Bericht 21 Jan 2017 02:54

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

Blondje26x schreef:Ja we hebben eigenlijk wel opties besproken qua dingen die we willen doen.. maar datum nog niet. Echt. Mannen.. wil ook niet alles zelf doen.



Maar wat als hij hetzelfde denkt? Dan komt er nooit een tweede date. Dat zou zonde zijn. Toch?
<<

Blondje26x

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 124

Geregistreerd: 21 Aug 2016 19:53

Bericht 21 Jan 2017 10:54

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

True! Maar niet alles hoeft van mij te komen toch? Uiteindelijk heb ik hem gister weer geappt. Op een feest van mijn werk werd ik in het zonnetje gezet en kreeg een fles goede champagne. Meteen een foto gemaakt en geappt: delen? Uiteindelijk kwam hij dan eindelijk met afspreken en dat wordt dus dinsdag. Hehe!
Don't regret anything that made you smile
<<

Anoniem185

Bericht 21 Jan 2017 11:04

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

Mooi! Eindelijk!
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 21 Jan 2017 11:07

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

Fijn, goedzo, Blondje!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 21 Jan 2017 11:40

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

Kijjjk champagne, dat wordt een goede avond! Have fun!
Let's discover the world together.
<<

Blondje26x

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 124

Geregistreerd: 21 Aug 2016 19:53

Bericht 21 Jan 2017 14:52

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

Ja haha eindelijk! Moet alleen wel zeggen.. net in de winkel was het wel weer awkward. Ik word ineens verlegen.. weet niks te zeggen en als ik dan wat zeg komt er wat doms uit. Het leven van daten gaat niet over rozen
Don't regret anything that made you smile
<<

Anoniem252

Bericht 21 Jan 2017 15:12

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

Het wordt gewoon tijd voor een move ;). Leuk dat jullie dinsdag een date hebben!
<<

anoniem224

Bericht 21 Jan 2017 18:42

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

Veel plezier alvast dinsdag!
<<

Surya

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 996

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 21 Jan 2017 20:41

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

Wat een leuk topic dit :love:
Zoals het lijkt vindt hij jou wel echt leuk maar is hij nog wat terughoudend door een vorige ervaring. Ik zou er ook niet teveel over nadenken en gewoon laten gebeuren zoals het gebeurt.
Ik had na mijn scheiding ook absoluut geen behoefte aan een nieuwe relatie, nu wil ik mijn vriend niet meer missen.
Verder zou ik hem gewoon een keer een berichtje sturen met "Wat eet je vanavond? Zin om bij mij te eten?" en dan voor hem koken. Filmpje kijken enzo. Misschien gek gedacht maar misschien gaat afspreken ook niet zo vlot omdat hij wel geld moet hebben om af te spreken aangezien hij erop staat om te betalen.
<<

Anoniem211

Bericht 22 Jan 2017 12:26

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

He Surya, wat rot om te lezen dat je gescheiden bent. Met de vader van je jongens toch? Fijn dat je weer een lieve vriend hebt!
<<

Surya

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 996

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 22 Jan 2017 14:49

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

Dank je wel. Het is niet makkelijk geweest, zeker de laatste drie jaar voor mijn scheiding. Met mijn studie, werk en de kinderen. Ik heb er flink doorheen gezeten. Maar ik kan nu zeggen dat ik echt gelukkig ben. Mooie is dat ik mijn vriend ook al 33 jaar ken. Tuurlijk is het niet altijd makkelijk, zeker omdat ik de jongens regelmatig moet missen terwijl ik ze altijd bij me heb gehouden. Maar het komt goed.
<<

Blondje26x

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 124

Geregistreerd: 21 Aug 2016 19:53

Bericht 22 Jan 2017 19:35

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

oh Surya, dat klinkt naar inderdaad maar ik ben blij dat je de liefde weer gevonden! Dat is alitjd fijn. Ik moet inderdaad gewoon kijken hoe het loopt, hoe moeilijk dat ook is. Als je zo lang alleen bent geweest en weer aan het daten bent geslagen dan is het zeker lastig.

Gisteren appte hij wel weer op zichzelf en dat vond ik wel leuk. Ik merkte helemaal niets meer van het awkward moment in de winkel, hadden weer een super leuk gesprek. Hij gaf aan dat het hem niets uitmaakte wat we zouden gaan doen, hij vind alles wel leuk met mij (dacht ie). oke oke. Ik ben erg benieuwd hoe dinsdag gaat verlopen. We gaan niet naar de bios, maar gaan de dure fles champagne opentrekken die ik afgelopen vrijdag heb gekregen bij het feest van mijn werk toen ik in het zonnetje werd gezet.
Don't regret anything that made you smile
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:31

Bericht 22 Jan 2017 21:03

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

Ooh, leuk dat je een vervolg date hebt! Heel veel plezier alvast! Heerlijk he, dat 'spannende' gevoel!
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 22 Jan 2017 23:07

Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt?

Oh nou met een dure fles champagne moet een leuke date wel goedkomen :banaan: :cheering:


Heel veel plezier morgen!
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers