Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Stom!

<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 17 Jan 2017 22:51

Re: Stom!

Meg schreef:'Wij zijn zwanger.'

Ja inderdaad, dat vind ik ook echt stom als mensen dat zeggen.
2012 & 2016
<<

Zero

Bericht 21 Jan 2017 01:43

Re: Stom!

Deze man

Afbeelding


Maar dan ook echt echt echt oprecht vind ik hem heel erg stom.
En ja oke, de media vormt mijn mening natuurlijk grotendeels, maar als er zó veel beelden van hem zijn dat hij zich als een jackass gedraagt... hoe kun je dan ooit op zo iemand stemmen?

:palm: Kan er nog steeds niet bij dat deze boze oranje muppet nu een zeer groot land regeert. Wat een conjo.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 21 Jan 2017 08:18

Re: Stom!

Jaaaa, die vind ik ook irritant!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 21 Jan 2017 08:19

Re: Stom!

Edit: ik was nog bij de vorige pagina, maar ben het ook met Zero eens.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem245

Bericht 21 Jan 2017 09:50

Re: Stom!

Ik ook, dat hele hoofd van hem gisteren ook bij de inauguratie.. Dat kun je toch niet serieus nemen...
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 21 Jan 2017 11:12

Re: Stom!

Snoes schreef:
Meg schreef:'Wij zijn zwanger.'

Ja inderdaad, dat vind ik ook echt stom als mensen dat zeggen.


Oh, dit vind ik echt afschuwelijk ja.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 21 Jan 2017 12:37

Re: Stom!

Volledig eens met Zero!
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Anoniem184

Bericht 21 Jan 2017 13:30

Re: Stom!

Chava schreef:Volledig eens met Zero!


Ik ook. Ik vind het ook echt jammer dat het Obama-tijdperk voorbij is. Dat was zo'n charismatische man en dan krijg je er nu zo'n clown voor terug.
<<

anoniem203

Bericht 21 Jan 2017 13:54

Re: Stom!

Maple schreef:
Chava schreef:Volledig eens met Zero!


Ik ook. Ik vind het ook echt jammer dat het Obama-tijdperk voorbij is. Dat was zo'n charismatische man en dan krijg je er nu zo'n clown voor terug.


Nou idd. Ik begrijp het nog steeds niet dat zo'n man president heeft kunnen worden en ik ben eerlijk gezegd ook een beetje bang wat komen gaat.

Ik zag gisterenavond ook deze foto voorbij komen van die dag. Ik kreeg echt serieus echt een brok in m'n keel. Deze foto straalt gewoon uit hoe erg pijn het hem doet. Er zijn wel meerdere foto's maar deze voel ik gewoon.

Afbeelding
<<

Anoniem184

Bericht 21 Jan 2017 14:03

Re: Stom!

Die foto inderdaad :( En ik ben ook wel een beetje bang voor hoe het vanaf nu zal gaan. Ik snap ook niet dat er zoveel mensen op Trump gestemd hebben. We waren tijdens de verkiezingen in Amerika en hebben de avond van de uitslagen echt voor de tv doorgebracht. Het was voor ons gevoel al vrij snel duidelijk dat Trump steeds een kleine voorsprong had en hield maar het was gewoon echt zó vreemd dat zo'n persoon zo ver heeft kunnen komen en dan ook daadwerkelijk wint. Zo sneu ook, de verslagenheid van de (gay) conciërge van het hotel de dag erna. Die kon wel huilen.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 21 Jan 2017 14:24

Re: Stom!

Het lijkt me ook echt frustrerend als je acht jaar van je leven zoveel voor een land gegeven hebt in de hoop het een beetje beter te maken. Dan is het sowieso moeilijk om dat weer uit handen te geven aan de andere partij, maar aan deze drol? En gelijk die decreten die hij heeft ondertekend. Echt wat moet dat moeilijk zijn.
<<

Anoniem316

Bericht 21 Jan 2017 15:49

Re: Stom!

Wil straks de echt president van Amerika opstaan? Je blijft hopen dat het een grap is ofzo..

En dat 'wij zijn zwanger' vind ik ook vreselijk. Mijn man zei dat ook heel vaak in het begin. Dat heb ik hem heel snel afgeleerd.
<<

Anoniem278

Bericht 21 Jan 2017 16:12

Re: Stom!

De uitspraak van bepaalde woorden. Zo zegt een bekende cabaretier: de Lidl en spreekt het uit als Liddel. (met een korte i dus).
En er is nu een reclame van een soort co sleeper geval, baby bedje, van het merk Chicco. Ik denk dat zij het dus zo uitspreken als ze willen maar waaaaaaaaaaarom (grote ergernis) wordt de ch een k? Ze zeggen kieko. Totaal onbegrijpelijk voor mij.
<<

anoniem203

Bericht 21 Jan 2017 16:59

Re: Stom!

Dee schreef:Wil straks de echt president van Amerika opstaan? Je blijft hopen dat het een grap is ofzo..


Ik hoop ook steeds dat het gewoon Wendy van Dijk is die onder dat masker zit.
<<

Anoniem184

Bericht 21 Jan 2017 19:01

Re: Stom!

Quickster schreef:De uitspraak van bepaalde woorden. Zo zegt een bekende cabaretier: de Lidl en spreekt het uit als Liddel. (met een korte i dus).
En er is nu een reclame van een soort co sleeper geval, baby bedje, van het merk Chicco. Ik denk dat zij het dus zo uitspreken als ze willen maar waaaaaaaaaaarom (grote ergernis) wordt de ch een k? Ze zeggen kieko. Totaal onbegrijpelijk voor mij.

Haha, dat vind ik wel een beetje tegenstrijdig hoor. Lidl in het Duits is gewoon Liedl dus moet je het ook zo uitspreken, zeg je, maar Chicco is Italiaans en daar spreken ze het misschien wel uit als Kieko, maar dat vind je weer vreemd :D

Ik heb overal schijt (oehh yolo) aan en zeg gewoon Liddel, Tjieko en Priemark (ipv Praimark). En volgens de commercials moet Dr. Oetker sinds een paar jaar ook ineens Dr. Utker zijn, maar dat weiger ik ook. Ik noem het nu altijd Dr. Kutker als ik weer zo'n commercial zie :palm:
<<

Anoniem278

Bericht 21 Jan 2017 19:04

Re: Stom!

Maar daarom, Maple, dacht ik dat Chicco uitgesproken zou worden als Tsjiekoo zeg maar. Ik doe het wel braaf, maar het klinkt zo raar.
Zeg jij echt Priemark? En waarom? En waarom Liddel?
<<

Anoniem278

Bericht 21 Jan 2017 19:05

Re: Stom!

Ava schreef:
Dee schreef:Wil straks de echt president van Amerika opstaan? Je blijft hopen dat het een grap is ofzo..


Ik hoop ook steeds dat het gewoon Wendy van Dijk is die onder dat masker zit.


Ik vind Wendy van Dijk ook heel eng. Weliswaar op een andere manier maar toch :12:
<<

Anoniem184

Bericht 21 Jan 2017 19:15

Re: Stom!

Omdat ik dat altijd al zo gezegd heb eigenlijk. En omdat iedereen in m'n omgeving het ook zo zegt.
<<

Zero

Bericht 21 Jan 2017 19:19

Re: Stom!

Ik zeg ook Liddel. Dat komt omdat ik het waarschijnlijk ooit heb gelezen/verward met het engelse woord little. Voor mijn gevoel klinkt 'liedel' heel duits en dat is heel onnatuurlijk voor me.
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 21 Jan 2017 21:23

Re: Stom!

Ik vind het ook stom van Trump. En zijn aanhangers ook.
Die riepen gewoon maid en baboon naar Michelle.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Anoniem278

Bericht 22 Jan 2017 08:58

Re: Stom!

Dat vond ik ook echt vreselijk, Raven.
<<

Anoniem197

Bericht 27 Jan 2017 11:23

Re: Stom!

Op whats app kan je een status invullen. Dat zien anderen dan onder jouw naam staan.
Veel vriendinnen hebben staan mama *eigen naam* dus mama elke, mama thea, enz. Dat vind ik stom.
<<

Anoniem304

Bericht 27 Jan 2017 11:25

Re: Stom!

DdL schreef:Op whats app kan je een status invullen. Dat zien anderen dan onder jouw naam staan.
Veel vriendinnen hebben staan mama *eigen naam* dus mama elke, mama thea, enz. Dat vind ik stom.

Whut? Ik ken echt niemand die dat doet haha. Gelukkig. :omg:
<<

Anoniem197

Bericht 27 Jan 2017 11:30

Re: Stom!

Ja ik dus blijkbaar wel! Zag het net. Net alsof je niemand anders meer bent dan moeder.
Net dus ook meteen mijn profielfoto veranderd, geen foto meer van de kids. Heb besloten dat dat echt mijn ding is dus een andere afbeelding genomen.
<<

Infragilis

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 259

Geregistreerd: 14 Dec 2016 16:34

Bericht 27 Jan 2017 11:55

Re: Stom!

Mij zegt dat ook helemaal niks, haha! Lijkt me best stom inderdaad.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers