Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekend!

<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 20 Jan 2017 10:31

Weekend!

Wat zijn jullie plannen dit weekend?

Ik heb vandaag al vrij! Vanmorgen moest ik eerst naar de tandarts, gaatje laten vullen, blegh! Maar het viel mee gelukkig. Nu zit ik lekker even op de bank tv te kijken, en ik moet zo nog heel even wat nakijken en wat administratie bijwerken voor mijn werk, maar al met al ben ik daar met maximaal een uur wel mee klaar. Vanmiddag heeft mijn man ook vrij, en gaan we samen boodschappen doen. Dan eind van de middag ga ik naar mijn ouders, ik eet ook mee en mijn zus komt ook. Mijn man heeft een zaalvoetbaltoernooi.
Morgen het huishouden doen en verder overdag geen plannen. Morgenavond gaan we uit eten bij een luxe skybar, we hebben een cadeaubon gekregen ter waarde van een groot bedrag, dus we kunnen heerlijk luxe en gratis/goedkoop uit eten. Ben heel benieuwd!
Zondag is mijn man jarig. 's Middags komt de familie en ze eten ook mee. Maar we moeten nog even bedenken of we zelf gaan koken, wat afhalen of ergens eten.
<<

Anoniem185

Bericht 20 Jan 2017 10:32

Re: Weekend!

Ik ga de komende vijf dagen studeren, om donderdag te knallen op mijn (laatste) mondelinge examen (van dit semester).

Die skybar klinkt goed!
<<

Anoniem304

Bericht 20 Jan 2017 10:34

Re: Weekend!

Ik ga vanavond even een cadeautje halen voor Joan
Morgen ga ik boodschappen doen en daarna op verjaardag bij Joan en daar ook nog haar nagels in de gel nagellak zetten. Heb er veel zin in. Joan maakt altijd heel lekkere taartjes haha! 's Avonds ga ik lekker koken met m`n vriend en dan een filmpje kijken.
Zondag nog geen plannen, lekker niksen denk ik.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 20 Jan 2017 10:41

Re: Weekend!

Ik moet nu nog werken en vanmiddag producten testen bij een groot bedrijf

Morgen komt als het goed is de nieuwe wasmachine

Zondag verjaardag schoonvader totaal geen zin in
Afbeelding
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 20 Jan 2017 10:52

Re: Weekend!

Vanavond doe ik NIKS!
Hopelijk is m'n vriend morgen beter, dan gaan we eind van de middag naar m'n moeder in het oosten des lands en 's avonds met haar uit eten. Daarna wil ik eigenlijk nog even ergens een drankje doen met m'n vriend.
Zondag hebben we familiedag van m'n vaders kant van de familie, die zie ik bijna nooit, dus is wel gezellig.
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 20 Jan 2017 10:57

Re: Weekend!

Ik heb al weekend!
Vanochtend stond de vrachtwagen van de Babypark vol spullen al vroeg op de stoep. Dus die zijn binnen. Nu zit ik lekker met een kopje koffie en brownie in de Sissy Boy en doe wat boodschapjes in 't dorp. Rest van de dag niks.

Morgenochtend groei echo. Daarna brownies bakken voor zondag. 's avonds borrelen en eten bij vrienden in Rotterdam en daarna nog even gauw langs feestje van neefje dat 21 is geworden.

Zondag babyshower! M'n man en z'n vader gaan de baby meubeltjes in elkaar zetten en er komen vijftien vrouwen over de vloer voor een high tea, rompertjes versieren etc maar geen stomme spelletjes. Eigenlijk best zin in. Ook geen geheimzinnig gedoe, daar had ik geen zin in.
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 20 Jan 2017 10:58

Re: Weekend!

Leuk mizz_s, veel plezier bij je etentje in de skybar. Klinkt tof.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem192

Bericht 20 Jan 2017 11:01

Re: Weekend!

Leuk miss_z, veel plezier! Waar zit die?
Bob, succes met studeren!
Cotton, lekkere taartjes mogen wel toch ;)
Sarah, wat voor producten test je dan?
Bliss, helemaal gewend aan het samenwonen?
Marin, zo wordt het wel echt met spulletjes en babyshower, veel plezier!

Ik ben vandaag vrij, rustig aan, fietsen, boodschappen, huishouden en moet het hele weekend werken. Mijn 3/4e dag pas op de nieuwe locatie dus wel een beetje spannend allemaal.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 20 Jan 2017 11:05

Re: Weekend!

Gaaf miss_z! Waar is die skybar?

Ik ben vandaag lekker vrij, en vriend onverwacht ook. We gaan zo even boeken voor een weekje Spanje in april en daarna lunchen bij het restaurant van mijn broer. En vanavond borrelen en uit eten met vrienden, leuke dag!

Morgen: om 10 uur eerst vergadering op het werk, daarna werken. Denk tot ongeveer half 10, daarna nog een verjaardag.

Zondag: werken van 11 tot 21 uur, daarna nog even naar de verjaardag van mijn broer. Hij zou het eerst niet vieren, anders had ik wel vrij geregeld..
<<

Anoniem313

Bericht 20 Jan 2017 11:07

Re: Weekend!

Klinkt gezellig Marin!

Ik ga dit weekend lekker lanterfanten, de kinderen zijn uit logeren. Vanavond gaat mijn vriend uit eten met onze gezamenlijke vrienden (oorspronkelijk eigenlijk mijn vriendinnen :smile: ) maar ik ga niet mee, ik heb zoveel etentjes de komende tijd, ik vind het wel even prima. En stiekem vind ik uit eten tijdens #dryjanuary ook minder leuk.
Morgen weer eens bootcampen denk ik, en kaarten proberen te scoren voor ITGWO. Einde van de middag met m'n lief naar Brimstone en erna een hapje eten in de stad. Zondag naar m'n ouders om de boys weer op te pikken, en m'n koffer inpakken voor een werktripje van een paar dagen.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 20 Jan 2017 12:16

Re: Weekend!

Marin, heb je zelf je babyshower georganiseerd?
#teammaple🍁
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 20 Jan 2017 12:28

Re: Weekend!

Jaaaa, bijna weekend!!! Om 17.15u :)

Vanavond doe ik niks. Lekker vroeg mijn bed in. Ben erg aan het kwakkelen de laatste weken. Gister lag ik er ook al om half 9 in en dat is me erg goed bevallen.

Morgenochtend hebben we weinig plannen, we moeten alleen even de weekboodschappen doen.
Daarna rijden we na het middagslaapje van T. naar mijn schoonouders. Ik ga daar met wat vriendinnen uit eten en mijn man gaat met de mannen een biertje doen. T. blijft lekker bij opa en oma. Slapen doen we daar alle drie.

Zondagochtend komen we weer naar huis gereden en zondagmiddag heb ik de babyshower van Marin :)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 20 Jan 2017 12:34

Re: Weekend!

Urban Naked schreef:Marin, heb je zelf je babyshower georganiseerd?


Half. M'n moeder en zus hebben 't meeste organisatie werk gedaan. Maar zij wonen zo noordelijk dat ik gezegd heb dat 't prima bij mij thuis kan ivm reistijd voor iedereen en ik zorg zelf wel voor wat lekkers (en m'n moeder bakt ook een taart). Ik ben niet zo heel stress bestendig momenteel dus ik vind het wel prettig om beetje zelf op de hoogte te zijn. En komt precies goed uit met meubeltjes in elkaar zetten dit weekend dus wel fijn zo.
Let's discover the world together.
<<

Brooke

Bericht 20 Jan 2017 12:36

Re: Weekend!

Vanavond: moet ik werken. Daarna nog even relaxen maar wel op tijd naar bed.
Morgenmiddag: moet ik werken. Daarna lekker met mijn dochter knuffelen en spelen en haar lekker onderstoppen als ze gaat slapen (onderstoppen doet mijn man doordeweeks omdat ik dan aan het werk ben). In de avond lekker rustig aan, denk een filmpje kijken.
Zondag: boodschappen doen en gewoon een relaxed dagje met het gezin. Even bijtanken van deze drukke week.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 20 Jan 2017 12:38

Re: Weekend!

Katie vandaag een föhn maar zijn vaak verschillende dingen heb al stijltang stofzuigers koffiezetapparaat getest
Afbeelding
<<

Anoniem245

Bericht 20 Jan 2017 13:19

Re: Weekend!

Ik heb vandaag al weekend, zoon is ziekjes en ik kan gelukkig makkelijk vrij nemen. Hij was vannacht heel misselijk, heeft veel op en neer gelopen naar de badkamer. Gelukkig hebben we vanmorgen nog lekker geslapen. Straks ga ik even het bos in, en morgen willen we naar de dierentuin. Hopelijk gaat dat en is zoon weer wat opgeknapt. En zondag heb i in de ochtend repetitie en in de middag gaan we met ons 4en naar de moeder van mijn vriend.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 20 Jan 2017 13:28

Re: Weekend!

Ik heb al weekend vandaag!

Net even naar de stad geweest, toch weer de Zara ingelopen en voor mijn dochter een broekje gekocht van de nieuwe collectie en 3 afgeprijsde supergoedkope shirtjes.
Ze ligt nu in bed en ik ga zo beneden even schoonmaken, nadat ik de was heb gedaan.
Vanmiddag rijden we naar mijn ouders, auto weer omruilen.
Vanavond gaat dochter logeren bij mijn broertje en zijn gezin. Wij gaan lekker uit eten.

Morgen halen we dochter weer op en gaan de rest van de dag thuis rommelen.
Ik ga tussendoor als ze slaapt rapporten maken en mijn vriend gaat zijn scriptie verdediging voorbereiden.

Zondag hebben we een kinderverjaardag.
<<

Anoniem301

Bericht 20 Jan 2017 14:26

Re: Weekend!

Wat gezellig Marin, wie heb je allemaal uitgenodigd?

Ik ga dit weekend vanavond lekker op de bank hangen, morgen de weekboodschappen doen en in de avond met mijn man een film kijken of een spelletje doen. Zondag met zijn drieën naar het bos.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 20 Jan 2017 14:29

Re: Weekend!

Ehm, alle vrouwelijke echte, stief- en schoonfamilie en een handje vriendinnen. Ik weet niet precies wie er wel en niet komen, maar geloof dat het gros wel kon!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem301

Bericht 20 Jan 2017 14:33

Re: Weekend!

Marin schreef:Ehm, alle vrouwelijke echte, stief- en schoonfamilie en een handje vriendinnen. Ik weet niet precies wie er wel en niet komen, maar geloof dat het gros wel kon!

Leuk hoor! Ook nog forumsters? Of is dat een verrassing? Veel plezier!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 20 Jan 2017 14:40

Re: Weekend!

Ja zie hierboven, Snirp. En Siamsa van vroeger en Darcy maar geloof niet dat zij kan. Dank je wel!
Let's discover the world together.
<<

Infragilis

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 259

Geregistreerd: 14 Dec 2016 16:34

Bericht 20 Jan 2017 15:48

Re: Weekend!

Leuk Marin, veel plezier! Hopelijk niet stressen, maar gewoon genieten.

Ik ga straks even naar de training, ik kan al twee weken niks doen en wil vanavond voor het eerst weer wat gaan bewegen, dus ben benieuwd!
Morgen overdag komt mijn moeder, gaan we lunchen en shoppen. 's Avonds ga ik borrelen met vriendinnen en zondag hebben we een dobbelmiddag met vriendinnen, zin in!
En gelukkig komt mijn vriend dan zondagavond weer thuis :-).
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 20 Jan 2017 16:20

Re: Weekend!

Ik ben vanmiddag eerder naar huis gegaan vanwege rugklachten, dus even kijken wat ik het weekend wel en niet kan.

Morgenmiddag komen Jordana & vriend, daar gaan we 's avonds mee uit eten. Dan blijven ze slapen en zondags nog geen plannen.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 20 Jan 2017 16:20

Re: Weekend!

Katie schreef:Bliss, helemaal gewend aan het samenwonen?


Ja, bevalt goed! Ook echt weleens ergernissen, maar dat heeft iedereen natuurlijk af en toe en verder gaat het eigenlijk als vanzelf allemaal :)
❤ 7 juni 2018
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11347

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 20 Jan 2017 17:19

Re: Weekend!

Haha ik heb helemaal niet het gevoel dat het weekend is!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Papillio