Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat vinden jullie?

<<

Anoniem198

Bericht 19 Jan 2017 20:44

Wat vinden jullie?

*
Laatst gewijzigd door Anoniem198 op 22 Jan 2017 15:02, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 19 Jan 2017 20:56

Re: Wat vinden jullie?

Ik denk dat ik een afweging zou maken tussen blijven of verder solliciteren. Als ik ongelukkig zou worden door mijn werk zou ik gaan rondkijken voor een andere baan.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Twellie

Noob

Berichten: 101

Geregistreerd: 23 Dec 2016 23:37

Bericht 19 Jan 2017 22:17

Re: Wat vinden jullie?

Vervelend zeg. Klinkt niet alsof er bij deze werkgever nog wat gaat veranderen. Wat Maddie ook zegt: zou kijken of je nog oprecht tevreden kunt worden met deze baan (of dat de baan andere grote voordelen biedt) en anders verder kijken naar ander werk.
<<

Brooke

Bericht 19 Jan 2017 22:28

Re: Wat vinden jullie?

Goed in ieder geval dat je wel al gesprekken hebt gehad daarover. Echt heel jammer dat het niets heeft opgeleverd. Ik zou goed nadenken of het je echt gelukkig maakt zoals het nu gaat en zo niet dan zou ik voorzichtig uitkijken naar een andere baan.
<<

LucyC

Noob

Berichten: 8

Geregistreerd: 19 Jan 2017 11:00

Bericht 20 Jan 2017 11:32

Re: Wat vinden jullie?

Wat vervelend! Misschien is het 't beste als je je even gedijst houdt en ondertussen kijkt naar een andere werkgever. Laat zien wat je in huis hebt!
<<

Anoniem251

Bericht 20 Jan 2017 15:15

Re: Wat vinden jullie?

Hoe staan je werkzaamheden omschreven in je contract?
<<

Anoniem198

Bericht 20 Jan 2017 17:24

Re: Wat vinden jullie?

*
Laatst gewijzigd door Anoniem198 op 22 Jan 2017 15:02, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 20 Jan 2017 23:48

Re: Wat vinden jullie?

Ik neem aan dat je meer salaris ontvangt dan de ongeschoolde medewerker? Het kan inderdaad zo zo'n dat ze dit bewust doen, zodat jij uit jezelf iets anders gaat zoeken want dan zijn ze van iemand die in hun ogen te duur is geworden af. Ik hoop overigens voor jou dat dit niet de echte reden is van je werkgever, maar ik sta tegenwoordig nergens meer van te kijken hoe sluw sommige werkgevers zijn om van bepaalde werknemers af te komen. Hopelijk kom je er nog uit met je werkgever zodat je werk wel uitdagend genoeg blijft voor je.
<<

Anoniem282

Bericht 21 Jan 2017 12:55

Re: Wat vinden jullie?

Ik sluit me aan bij Fred. Heb je een vast contract? Zo klinkt het wel. Dan kunnen ze niet makkelijk van je af en op deze manier gaat het je vanzelf tegenstaan om daar te blijven werken. Persoonlijk zou ik wel juridische hulp inschakelen en kijken wat je mogelijkheden zijn, omdat je op deze manier ook ter sprake kunt brengen wat Fred en ik vermoeden. Dan is een vaststellingsovereenkomst wellicht nog een optie en houd je er zelf nog wat aan over. Het werkplezier is voor jou nu toch al weg, want je werkgever zal, zoals ik het lees, zelf geen beweging maken om jou je voormalige werkzaamheden weer te laten oppakken. Als je dit teveel gedoe vindt, zou ik hard gaan solliciteren. Succes iig!
<<

Anoniem198

Bericht 21 Jan 2017 15:16

Re: Wat vinden jullie?

Guattari, ik hoopte al dat jij zou reageren. :)

Ik heb inderdaad een vast contract en werk er al best lang. Dat gevoel dat ze eigenlijk van mij af willen dat krijg ik ook steeds meer. Het is wel tegenstrijdig omdat mijn manager steeds zegt juist zo blij is dat ik weer terug ben van mijn verlof.

Anyway ik heb besloten om toch maar rechtsbijstand in te schakelen.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 21 Jan 2017 16:13

Re: Wat vinden jullie?

Vraag ook je collega met vergelijkbare taken even welke functie er in haar contract staat. Wel echt een rot situatie zeg
2015 💙
<<

Anoniem282

Bericht 21 Jan 2017 17:21

Re: Wat vinden jullie?

Wat lief, dank je wel. :) Wat goed en verstandig dat je toch rechtsbijstand in gaat schakelen. Lijkt me altijd beter dan vertrouwen op wat er door niet-juristen wordt gezegd (zoals ik). Iemand van rechtsbijstand kan concreet met je meekijken- en denken. Ik hoop dat je er verder mee komt, uiteraard in jouw voordeel. :)

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers