Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


What's your guilty pleasure?

<<

Anoniem301

Bericht 16 Jan 2017 23:38

Re: What's your guilty pleasure?

Dr. Pimple popper en dan de meeëters.
<<

Fientje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1315

Geregistreerd: 28 Feb 2015 00:10

Bericht 17 Jan 2017 11:02

Re: What's your guilty pleasure?

Dee schreef:Vlogs kijken van Jamie Li, 2wmn en nog wat random YouTubers.

Ik ook! En van Beautygloss, Beautylab, Manon Tilstra. Hihi! En dan daarna even het ellegirlforum bezoeken :palm:
Mama van M ('17) en F ('22)
Pegdolls!
www.dollvanjoyce.nl
<<

Anoniem316

Bericht 18 Jan 2017 11:34

Re: What's your guilty pleasure?

Carrie schreef:
Dee schreef:Vlogs kijken van Jamie Li, 2wmn en nog wat random YouTubers.

Hallo er niks mis met Jamie Li. Jamie Li is fantastisch en ik wil bij hen wonen en moderne dans met Alain doen. En modelposes met Jamie.

Hallo kayyytjeeee!


Haha ik ook! Ik betrapte me er laatst op dat ik het hallo kaytjeee bij m'n dochter deed. Met een afkorting van haar naam kan het namelijk ook zo lekker haha. Snel weer afgeleerd natuurlijk :wink:
<<

Anoniem316

Bericht 18 Jan 2017 11:35

Re: What's your guilty pleasure?

Fientje schreef:
Dee schreef:Vlogs kijken van Jamie Li, 2wmn en nog wat random YouTubers.

Ik ook! En van Beautygloss, Beautylab, Manon Tilstra. Hihi! En dan daarna even het ellegirlforum bezoeken :palm:


Ik ben allergisch voor Beautygloss. Ik kan zo niet over haar!
<<

Anoniem301

Bericht 18 Jan 2017 11:42

Re: What's your guilty pleasure?

Dee schreef:
Fientje schreef:
Dee schreef:Vlogs kijken van Jamie Li, 2wmn en nog wat random YouTubers.

Ik ook! En van Beautygloss, Beautylab, Manon Tilstra. Hihi! En dan daarna even het ellegirlforum bezoeken :palm:


Ik ben allergisch voor Beautygloss. Ik kan zo niet over haar!

Brr, nee geen Mascha/massa/spon en van Manon krijg ik ook de kriebels. Maar ieder z'n (guilty) pleasure natuurlijk!
<<

Anoniem301

Bericht 18 Jan 2017 11:43

Re: What's your guilty pleasure?

Dee schreef:
Carrie schreef:
Dee schreef:Vlogs kijken van Jamie Li, 2wmn en nog wat random YouTubers.

Hallo er niks mis met Jamie Li. Jamie Li is fantastisch en ik wil bij hen wonen en moderne dans met Alain doen. En modelposes met Jamie.

Hallo kayyytjeeee!


Haha ik ook! Ik betrapte me er laatst op dat ik het hallo kaytjeee bij m'n dochter deed. Met een afkorting van haar naam kan het namelijk ook zo lekker haha. Snel weer afgeleerd natuurlijk :wink:

Haha leuk! Doe het ook wel eens bij mijn dochter ja. Ik vind Jamie Li echt té leuk. En Lenny :love:
<<

Anoniem316

Bericht 18 Jan 2017 11:45

Re: What's your guilty pleasure?

En ook fijn dat die vlogs altijd zo lekker lang zijn. Heerlijk.
<<

Anoniem301

Bericht 18 Jan 2017 11:57

Re: What's your guilty pleasure?

Dee schreef:En ook fijn dat die vlogs altijd zo lekker lang zijn. Heerlijk.

Ja en 1x per week, precies goed! Heb geen zin/tijd om elke dag een vlog te kijken.
<<

Brooke

Bericht 18 Jan 2017 15:02

Re: What's your guilty pleasure?

Chocolade
Thee drinken
Een dutje op de bak doen
<<

anoniem224

Bericht 18 Jan 2017 15:36

Re: What's your guilty pleasure?

Ik speel als ik tv kijken geregeld FarmVille op de iPad.
Ik slaap op een vrije dag te lang uit.
<<

Anoniem315

Bericht 18 Jan 2017 17:26

Re: What's your guilty pleasure?

Oh ja, vlogs. Ik ben fan van Trendgloss, ofwel Claire. Ik wil vriendinnen met haar zijn :)

En Nienke Plas is mijn nieuwste addiction. Zo droog! En snel. Rap van tong. Net een stand up comedian.
<<

Maan

Kletskop

Berichten: 795

Geregistreerd: 29 Jul 2016 13:50

Bericht 18 Jan 2017 21:12

Re: What's your guilty pleasure?

- te veel chocola
- meekijken met mijn zoon als hij Masha en de Beer kijkt (wel de Russische versie)
- hard meezingen met Frozen en dan doen alsof ik Elsa ben
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6227

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 18 Jan 2017 21:59

Re: What's your guilty pleasure?

Daenerys schreef:Een dutje op de bak doen


Dit klinkt wel een beetje grappig :smile:

Uhmmm mijn guilty pleasure.. Ik denk de programma's van TLC. Of chocolade eten (maar dat probeer ik te minderen omdat ik daar klachten van krijg)
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Brooke

Bericht 18 Jan 2017 23:10

Re: What's your guilty pleasure?

Tom schreef:
Daenerys schreef:Een dutje op de bak doen


Dit klinkt wel een beetje grappig :smile:



Haha on no, nou lijkt het net of ik op de kattenbak mijn dutje doe, maar nee netjes op de bank met een lekker zacht dekentje :P
<<

Summerlovin

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1404

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 19 Jan 2017 00:10

Re: What's your guilty pleasure?

Lijkt mij heerlijk een dutje op de bank. Maar mijn moeder vindt dat niet zo nodig, dan moet ik maar naar bed.. :12:
Kan niet wachten tot het huis klaar is, dan heb ik een eigen bank :banaan:
Ik zal is nadenken over mijn guilty pleasure.. Ik weet zo snel niets te bedenken.

Edit: ik was aan het teruglezen en zag iemand zeggen kinderen voor kinderen. Dat is er ook wel een van mij. Ik kan alle liedjes van cd 17 tot 26 nog steeds meezingen en doe dat af en toe ook nog. Onder de douche ofzo, als er niemand thuis is..
💗24-12-2019
💙07-03-2022 ⭐️06-06-2022
💙21-04-2023
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 19 Jan 2017 08:53

Re: What's your guilty pleasure?

Exogenesis schreef:
En Nienke Plas is mijn nieuwste addiction. Zo droog! En snel. Rap van tong. Net een stand up comedian.


Ik zag haar ook laatst omdat iemand op FB een vlog van haar deelde en ben er nog niet uit of ik haar nou grappig vind of bloedirritant! Wel een goeie mimiek trouwens, ik moest toch wel een paar keer lachen stiekem ;)
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem281

Bericht 19 Jan 2017 09:11

Re: What's your guilty pleasure?

Bliss schreef:
Exogenesis schreef:
En Nienke Plas is mijn nieuwste addiction. Zo droog! En snel. Rap van tong. Net een stand up comedian.


Ik zag haar ook laatst omdat iemand op FB een vlog van haar deelde en ben er nog niet uit of ik haar nou grappig vind of bloedirritant! Wel een goeie mimiek trouwens, ik moest toch wel een paar keer lachen stiekem ;)


Ik weet 't ook niet zo goed! Mijn beste vriendin vindt haar echt hilarisch en liket elke keer zo'n filmpje en dan kijk ik toch even. En elke keer denk ik 'Meh, ik weet 't niet.' Beetje over the top soms.

En Exo, ik weet niet of ze écht zo snel en rap van tong is, aangezien die filmpjes natuurlijk wel aan alle kanten geplakt en gemonteerd zijn ;)
<<

Anoniem281

Bericht 19 Jan 2017 09:13

Re: What's your guilty pleasure?

Oh ja, mijn guilty pleasure is Million Dollar Listing NY. Elke middag en als ik vrij ben, in de ochtend, kijk ik dat :smile:
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43704

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 19 Jan 2017 10:19

Re: What's your guilty pleasure?

Ik bedacht er gisteren nog eentje. Tussen Kunst en Kitsch!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem245

Bericht 19 Jan 2017 10:23

Re: What's your guilty pleasure?

Marin schreef:Ik bedacht er gisteren nog eentje. Tussen Kunst en Kitsch!


Oh dat vind ik zo leuk! Ik hoor meteen het melodietje in mijn hoofd, heerlijk kneuterig.

Ik vind barbie&michael leuk, en de reality show van Peter Jan Rens :smile: Zulk soort tv dus.
Middagdutjes, Abba, foute 500.. En ik denk dat er vast nog meer zijn :angel:
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43704

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 19 Jan 2017 11:34

Re: What's your guilty pleasure?

Haha mijn man heeft dat liedje van Tussen Kunst en Kitsch een tijdje als ringtone gehad, gewoon omdat het zo fout was.
Let's discover the world together.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 19 Jan 2017 11:47

Re: What's your guilty pleasure?

Mijn ultieme guilty pleasure is samen met mijn vader naar programma's kijken die hij eigenlijk stom vindt (bijvoorbeeld All you need is love) en dat hij dan de hele tijd cynische opmerkingen maakt.

Verder:

- Het kijken van programma's uit mijn jeugd, heb net alle seizoenen van Vrienden voor het leven nog eens bekeken.
- Mijn Geheim en Intiem, al zijn ze tegenwoordig niet meer zo leuk, dus ik koop ze vrijwel niet meer nieuw. Ik ben dolgelukkig als ik een stapel oude op de kop weet te tikken.
- Achter Gesloten Deuren kijken.
- Q music Foute uur achtige muziek draaien.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Fientje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1315

Geregistreerd: 28 Feb 2015 00:10

Bericht 19 Jan 2017 20:35

Re: What's your guilty pleasure?

Carrie schreef:
Dee schreef:
Fientje schreef:Ik ook! En van Beautygloss, Beautylab, Manon Tilstra. Hihi! En dan daarna even het ellegirlforum bezoeken :palm:


Ik ben allergisch voor Beautygloss. Ik kan zo niet over haar!

Brr, nee geen Mascha/massa/spon en van Manon krijg ik ook de kriebels. Maar ieder z'n (guilty) pleasure natuurlijk!

Jullie hebben wel gelijk, hoor. Ik moet ook echt mijn dag hebben wil ik Massa en Maspon trekken.
Josh V maakt trouwens ook leuke vlogs, die kijk ik altijd als guilty pleasure samen met mijn zusje.
Mama van M ('17) en F ('22)
Pegdolls!
www.dollvanjoyce.nl
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6227

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 19 Jan 2017 21:35

Re: What's your guilty pleasure?

Bazinga schreef:Oh ja, mijn guilty pleasure is Million Dollar Listing NY. Elke middag en als ik vrij ben, in de ochtend, kijk ik dat :smile:


Jaaaaaa! Zo fout maar daardoor weer zo grappig. Dat is wel een banaan waard. :banaan:
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 19 Jan 2017 21:42

Re: What's your guilty pleasure?

Carrie schreef:Dr. Pimple popper en dan de meeëters.


Oh yes! Haha dat is ook de mijne :smile:
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers