Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dag babyspulletjes, of toch niet?

<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 13 Jan 2017 20:22

Re: Dag babyspulletjes, of toch niet?

Hier twijfels over wel of geen derde. Of laten we het zo zeggen, gevoel zegt ja op het moment en verstand is minder overtuigd. Wij hebben besloten om alleen de allermooiste kleertjes te bewaren waar we herinneringen bij hebben of die gewoon echt heel mooi zijn en verder qua babyspullen hebben we ook best een heleboel weggedaan maar ook nog wel een aantal dingen bewaard. Op dit moment leent mijn zusje veel dingen wat ze is zwanger. Daarna komt er een moment dat wij zelf er van onszelf een knoop over moeten doorhakken. Ik vind dit heel erg moeilijk want ik moet al bijna huilen bij het idee dat daar uit zou kunnen komen dat het niet meer gaat gebeuren.
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 14 Jan 2017 17:04

Re: Dag babyspulletjes, of toch niet?

HIer komt geen 3e meer. Maar ik vind het ook moeilijk om dingen weg te doen. Ik hoop dat er binnenkort iemand zwanger raakt die de spullen wil hebben/goed kan gebruiken dan geef ik het daar aan.
2014 2016
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 17 Jan 2017 22:27

Re: Dag babyspulletjes, of toch niet?

Hier komt ook geen derde meer, maar ik heb ook nog niks weggedaan, ik kan dat ook echt niet. Ik heb wel de kleertjes van de oudste uitgezocht en die heeft mijn zus gekregen (zij heeft een zoontje gekregen), de kleertjes van de jongste ga ik ook maar uitzoeken binnenkort. Met kleertjes heb ik wel het minste moeite, grotere dingen vind ik veel moeilijker.
2012 & 2016
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Bloom