Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Reünie, ga jij daar naar toe?

<<

Anoniem250

Bericht 17 Jan 2017 21:24

Reünie, ga jij daar naar toe?

Als er een reünie georganiseerd wordt van bijvoorbeeld je basisschool, middelbare school, studie of oude werkgever, ga jij daar naar toe? En waarom wel of niet? Heb je al weleens een reünie gehad? Wat vond je daarvan?
<<

Anoniem257

Bericht 17 Jan 2017 21:25

Re: Reünie, ga jij daar naar toe?

Van de middelbare school zeker weten! Er is ooit 1 geweest maar toen waren wij allemaal niet heel veel ouder, toch was het enorm leuk om iedereen weer te zien.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 17 Jan 2017 21:25

Re: Reünie, ga jij daar naar toe?

Ik heb het nog nooit gehad maar een reünie van m'n basisschool of middelbare school lijkt me wel leuk en zou ik denk ik wel naar toe gaan. Oud werk niet. Studie trouwens ook wel, ook leuk om docenten weer te spreken.
Let's discover the world together.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 17 Jan 2017 21:31

Re: Reünie, ga jij daar naar toe?

Van de basisschool: ja, leuke tijd gehad.
Van de middelbare school: hell no! Rottijd gehad daar en totaal geen behoefte om oud-klasgenoten nog eens te zien.
Studie: ja.
Oude werkgever: mwah, misschien van mijn voorlaatste werkgever nog wel, maar voor de rest heb ik er niet zo'n behoefte aan.

Ik heb nog nooit een officiële reünie gehad. Een jaar of 13 geleden wel een keer met wat mensen van de basisschool wat gedronken.
Mijn middelbare school had een paar jaar terug wel een reünie, maar daar ben ik dus niet naartoe geweest.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:40

Bericht 17 Jan 2017 21:32

Re: Reünie, ga jij daar naar toe?

Basisschoolreünie zou ik leul vinden, heb ook veel oudklasgenoten op Facebook en we hebben allemaal twee kinderen, zo grappig!
Middelbare school was een rampzalige tijd en die klasgenoten hoef ik niet meer te zien, had ook elk jaar een andere klas.
Oude werkgevers heb ik niet, ook nooit gehoord dat die reünies organiseren. Lijkt me niet dat ontslagen mensen dan terug willen komen haha. Of als je zelf bent weggegaan omdat je het niet naar je zin had.
04-2014
10-2015
<<

Geel

Bericht 17 Jan 2017 21:34

Re: Reünie, ga jij daar naar toe?

Ja hoor. Als ik zelf alleen maar hoef te komen opdagen, kom ik wel.
<<

Anoniem185

Bericht 17 Jan 2017 21:37

Re: Reünie, ga jij daar naar toe?

Van mijn bachelor wel, middelbare school moet ik heel hard over nadenken en basisschool sowieso niet.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 17 Jan 2017 21:42

Re: Reünie, ga jij daar naar toe?

Ik zou wel gaan. Lijkt me wel leuk om te zien wat er van klasgenoten of eventuele ex-collega's geworden is. Heb van de basisschool en de middelbare al een reünie gehad. Beiden vielen tegen, omdat er weinig klasgenoten waren.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 17 Jan 2017 21:47

Re: Reünie, ga jij daar naar toe?

Mijn oude middelbare school heeft heel vaak een reünie, maar ik ben er nog nooit naartoe geweest.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem316

Bericht 17 Jan 2017 22:07

Re: Reünie, ga jij daar naar toe?

Van mijn basisschool en 1e middelbare school zeker wel. Weet van velen echter nog wel hoe het gaat dus zou leuker zijn als we nog wat ouder zijn.

Ik heb nog geen reünie gehad.
<<

Anoniem221

Bericht 17 Jan 2017 22:56

Re: Reünie, ga jij daar naar toe?

Nee, ik vind ze niet interessant. De mensen die ik interessant vond en vind heb ik op Facebook en ik zie dat ze het goed doen en voor de rest leven en laten leven. Ik ben niet echt gepest, misschien een beetje, maar ik vond ze eigenlijk nooit interessant. Behalve dan de drie die ik op Facebook heb. Slecht hè? :redface:
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 17 Jan 2017 22:59

Re: Reünie, ga jij daar naar toe?

Nee zou ik niet doen tenzij het is van de basisschool groep 1 tot 4 . Daarna zat ik na 2 groepen op een andere school ivm verhuizing en scholen die toen gingen samenvoegen.

De andere scholen hoeft voor mij niet
Afbeelding
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 17 Jan 2017 23:45

Re: Reünie, ga jij daar naar toe?

Ja hoor ik vind dat wel gezellig! Nog nooit een officiële gehad overigens. Met mijn klas van de middelbare school hebben we ooit een poging gedaan maar dat is er nooit van gekomen. Met mijn basisschool vriendinnen hebben we een paar jaar terug afgesproken omdat het toen 10 jaar geleden was dat we van de basisschool gingen. Nu hebben we toevallig binnenkort weer een borrel gepland omdat een van ons een foto van die avond als herinnering op Facebook kreeg. Leuk toch!

Een reünie van mijn studie zou ik dan weer niet naartoe gaan, totaal een behoefte aan. Van mijn oude werk wel.
<<

Anoniem282

Bericht 18 Jan 2017 00:03

Re: Reünie, ga jij daar naar toe?

Basisschool 18 jaar geleden een keer een reünie van gehad. Was leuk voor een keer. Denk niet dat ik er nu nog weer naartoe zou gaan.

Middelbare school waarschijnlijk niet. Teveel moeite om hier eerst 2 uur voor te reizen, ook al kan ik het combineren met familiebezoek. Dan zou ik het combineren; alleen voor een reünie zou ik niet gaan. Ik heb altijd in erg leuke klassen gezeten, maar niet bij iedereen de behoefte om nog bij te praten. Voelt al snel zo leeg om die verplichte vragen te stellen, terwijl het antwoord me bij een deel van die mensen nou niet echt kan boeien. Ik heb nog vriendschappen uit die tijd, dus degenen die ik echt wil spreken, spreek ik ook nog gewoon.

Studie: nee, te weinig binding door meerdere opleidingen.
<<

Anoniem197

Bericht 18 Jan 2017 06:26

Re: Reünie, ga jij daar naar toe?

Basisschool ja
Middelbare nee
Mbo nee
Hbo nee
Master nee
Bbl nee

Nog nooit 1 gehad.
<<

Pomsky

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 472

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 18 Jan 2017 07:27

Re: Reünie, ga jij daar naar toe?

Van mijn basisschool en middelbare school is al een reunie langsgekomen en ik ben daar niet heen gegaan. Heb op beide scholen een geweldige tijd gehad, maar ik spreek niemand meer daar en woon ook niet meer in die omgeving. Ik had niet de behoefte om al die mensen weer te spreken.
Afbeelding
<<

anoniem213

Bericht 18 Jan 2017 07:41

Re: Reünie, ga jij daar naar toe?

Momenteel niet, omdat ik me dan de grote mislukking voel en dat vind ik geen topgevoel. Terwijl ik vooral aan mijn middelbareschooltijd veel mooie herinneringen heb.

Basisschool is een jaar of vijf geleden geweest van mijn klas. Ik heb toen heel erg getwijfeld. Ik heb veel niet erg fijne herinneringen aan die jaren, maar die reünie heeft me juist een beter gevoel gegeven daarover. Heel bijzonder eigenlijk en ik heb dus ook nooit spijt gehad dat ik toen ben gegaan.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 18 Jan 2017 07:47

Re: Reünie, ga jij daar naar toe?

Mwah, sta ik niet om te springen eigenlijk. Van m'n studie sowieso niet, het groepje vriendinnen dat ik daarvan had heeft me tien jaar geleden gedumpt en die hoef ik dus niet meer te zien.

June, waarom voel je je een mislukking??
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem280

Bericht 18 Jan 2017 08:03

Re: Reünie, ga jij daar naar toe?

Vorig jaar een reünie van de middelbare school gaan had.
Leraren waren daar niet bij, degenen die het organiseerden konden dat zelf niet aan.
Ik vond het gezellig en leuk om mijn oude klasgenoten weer te zien.
Jammer dat niet iedereen er was, maar dit was al een gezellige club.
Wel was de klasgenoot aanwezig die een jaarlang gepest is door klasgenoten, pesters waren ook aanwezig, zo dapper van die jongen.
Het begon rond 16.30 uur en de laatsten, ik had in dezelfde kroeg ( reünie was in een vergader ruimte) nog een feestje, gingen rond 23.30 uur weg.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 18 Jan 2017 08:51

Re: Reünie, ga jij daar naar toe?

Nee, maar ik heb al mijn scholen niet afgemaakt. Bassisschool was kut, gepest, halverwege groep 8 van school gegaan. Middelbare school kut, gepest, depressief, 4vwo blijven zitten en van school gegaan. Via VAVO/speciaal onderwijs havo en deelcertificaten afgemaakt maar dat was geen samenhangend geheel dus zou nooit een reunie zijn.

Misschien dat ik naar een bachelor WO reunie zou gaan.
<<

Anoniem304

Bericht 18 Jan 2017 08:58

Re: Reünie, ga jij daar naar toe?

Ja basisschool en middelbare school sowieso. Heb het op beide super leuk gehad.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 18 Jan 2017 09:17

Re: Reünie, ga jij daar naar toe?

Ik heb nog nooit een reunie gehad. Maar zou het best leuk vinden om van zowel de basisschool als de middelbare school weer wat mensen en docenten te zien.
<<

Anoniem278

Bericht 18 Jan 2017 09:41

Re: Reünie, ga jij daar naar toe?

Er zijn er wel geweest maar ik ben nooit gegaan. Geen behoefte aan. Ik weet ook zo wel dat ik geen succes in het leven ben.
<<

Anoniem250

Bericht 18 Jan 2017 09:49

Re: Reünie, ga jij daar naar toe?

Maar het gaat er toch niet om of je succesvol bent? En wat is succesvol? Ik denk niet dat het iemand boeit of ik al dan niet succesvol ben (geworden). Ik ga anderen in ieder geval niet beoordelen op succes.

Ik heb al een aantal keer een uitnodiging voor een reunie gehad. Maar nog nooit gegaan. Nu heb ik weer een uitnodiging en het is erg groots uitgepakt. Ik vraag me nu af waarom ik wel zou gaan. Is er iemand met wie ik echt wil praten? Want als dat zo zou zijn dan had ik diegene wel gezocht via facebook. Ik heb ook een tijdje als docent op die school gewerkt en ik zou het wel super leuk vinden om te weten hoe het met mijn oud leerlingen gaat.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 18 Jan 2017 09:52

Re: Reünie, ga jij daar naar toe?

Als jouw oud leerlingen ook zouden komen, zou dat wel leuk zijn inderdaad.

Het lijkt me niet om succes gaan, maar ik kan me wel voorstellen dat je eerder naar een reunie gaat wanneer het goed met je gaat dan wanneer het niet goed met je gaat. Mensen gaan toch vragen wat je nu doet en hoe het met je gaat en dan kan ik me voorstellen dat het niet fijn is om daar de aandacht op te vestigen. Dan zou ik denk ik ook niet gaan.
Let's discover the world together.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers