Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Loterijen

<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 02 Jan 2017 14:23

Re: Loterijen

Cotton schreef:
sarah1985 schreef:Wij spelen mee met de postcodeloterij we winnen echt vaak wat. Afgelopen jaar van de 14 trekkingen 10 prijzen gewonnen. Ok zijn wel koektrommel theepakket Hema cadeaubonnen. Maar je steunt ook een goed doel ermee

Leuk wel. Postcodeloterij kost €13 per maand toch?

Ja klopt.
Afbeelding
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 02 Jan 2017 14:26

Re: Loterijen

Eigenlijk alleen krasloten. De decemberkalender die 5 euro kosten. Dit jaar ook eentje van 10 euro gekocht. Voor het eerst in jaren er niets mee gewonnen. Andere jaren telkens de inleg terug gehad of een kleine winst. Elke dag zo'n vakje open krassen vind ik wel leuk. Toch een soort van adventskalender.
<<

Summerlovin

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1404

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:10

Bericht 02 Jan 2017 14:31

Re: Loterijen

Elk jaar koop ik een december kraslot. Maar dan win ik of 5 euro of een gratis lot waar vervolgens niets op zit.
Ook koop ik altijd een Oudejaarslot. En als ons huis straks klaar is en mijn vriend en ik gaan samenwonen gaan we ook meedoen met de postcodeloterij. Ook omdat ik er niet tegen zou kunnen als mijn buren wat winnen en ik niet.
💗24-12-2019
💙07-03-2022 ⭐️06-06-2022
💙21-04-2023
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 02 Jan 2017 16:14

Re: Loterijen

De postcodeloterij doen wij niet aan mee. Ik vind het eigenlijk gewoon een soort morele chantage, iedereen is bang de prijs mis te lopen dus wordt lid of durft niet meer op te zeggen. Ik begin er niet aan, ik vind het gewoon erg stom. Ik denk ook niet dat ik er erg mee zou zitten als ik daardoor de straatprijs zou mislopen eigenlijk. Tuurlijk denk ik dan wel even he balen, maar that's it. Ik vind het ook wel heel erg duur, zonde van het geld eigenlijk.
Staatsloterij doen wij heel soms, bijvoorbeeld met Oudjaar. Meer voor de lol eigenlijk. Eerder kocht ik weleens een 1/5 lot zomaar tussendoor, maar nu eigenlijk nooit meer. Ik denk er niet eens aan.
Ik wil wel altijd een decemberkraslot. Dat vind ik gewoon zo leuk, elke dag een hokje openkrassen. Meestal vraag ik er een voor Sinterklaas. Ik ga er ook niet vanuit iets te winnen, en dat gebeurt meestal ook niet.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 02 Jan 2017 16:59

Re: Loterijen

Whatever schreef:
Carrie schreef:Lijkt me toch minder erg dan Whatever! Je hele straat zal maar miljonair geworden zijn en jij als enige niet. Lijkt me echt klote. Dat de straat erachter iets zou winnen en ik niet: ja dat is de loterij. Mijn man kan zich daarentegen wel heel druk om maken :smile: Op een postcode met dezelfde cijfers als die van ons maar met andere letters is de straatprijs of zoiets gevallen. Niet die van 50 miljoen maar een andere, een ton dacht ik. Daar kan mijn man dan dus echt van balen maar dat snap ik nooit zo goed.


Haha ja ok ik snap hem wel denk ik, is inderdaad wel dichterbij!


Hier ook precies hetzelfde. De prijs van een ton is gevallen op dezelfde postcode maar andere letters. Balen, maar meer omdat ik dan denk dat de kans kleiner is dat hij nog een keer hier valt!
<<

Summerlovin

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1404

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:10

Bericht 02 Jan 2017 17:27

Re: Loterijen

Caro schreef:
Whatever schreef:
Carrie schreef:Lijkt me toch minder erg dan Whatever! Je hele straat zal maar miljonair geworden zijn en jij als enige niet. Lijkt me echt klote. Dat de straat erachter iets zou winnen en ik niet: ja dat is de loterij. Mijn man kan zich daarentegen wel heel druk om maken :smile: Op een postcode met dezelfde cijfers als die van ons maar met andere letters is de straatprijs of zoiets gevallen. Niet die van 50 miljoen maar een andere, een ton dacht ik. Daar kan mijn man dan dus echt van balen maar dat snap ik nooit zo goed.


Haha ja ok ik snap hem wel denk ik, is inderdaad wel dichterbij!


Hier ook precies hetzelfde. De prijs van een ton is gevallen op dezelfde postcode maar andere letters. Balen, maar meer omdat ik dan denk dat de kans kleiner is dat hij nog een keer hier valt!


Dat hoeft niet perse, er zijn gister ook twee prijzen in Den Helder gevallen. ( De buurtton en 1 miljoen).
En ik dacht ergens gelezen te hebben dat de kanjer ( de prijs van 1 januari) in 2009 ook in Den-Haag gevallen is.
💗24-12-2019
💙07-03-2022 ⭐️06-06-2022
💙21-04-2023
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:23

Bericht 02 Jan 2017 22:26

Re: Loterijen

Wij spelen mee met de postcode loterij. En met oudjaar kopen we altijd 2 halve oudejaarsloten van de staatsloterij.

We hebben nog nooit wat groots gewonnen. Alleen ijs, koek, Thee of dagjes uit.
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Anoniem321

Bericht 04 Jan 2017 10:04

Re: Loterijen

Ik heb voor het eerst een half staatslot gekocht voor de oudjaarsavondtrekking en ik had ook nog 25 euro gewonnen haha.
Misschien koop ik wel weer eens een lot.
Ik doe niet mee aan de postcodeloterij.
<<

Miccie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1061

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:01

Woonplaats: Den Haag

Bericht 04 Jan 2017 13:19

Re: Loterijen

Wij kopen altijd een decemberkalender. Dit keer 10 euro winst met z'n 2en.
Soms kopen we een oudejaarslot, maar afgelopen keer niet gedaan.

Met de verjaardagen van de kinderen kopen we wel altijd een staatslot van die maand.

De Postcodeloterij heb ik een aantal jaar geleden wel gehad, maar heb ik opgezegd. Ik vond het veel te duur en kon het per maand eigenlijk niet meer missen.
Dit keer is hij in Den Haag gevallen. Ik woon zelf in Den Haag, maar is hele andere kant van de stad. Vriendin van mij woont wel op die postcode, alleen andere letters. Zij doet alleen niet mee dus valt helaas buiten de prijzen. Zij zouden anders wel wat gekregen hebben doordat er ook alleen over de postcode geld wordt verdeeld.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:31

Bericht 05 Jan 2017 22:13

Re: Loterijen

Nee, geen lid. Vind het ook zonde van mijn geld. Ik koop alleen een lot bij de Staatsloterij met O&N en Koningsdag.
<<

mevrouw Stemband

Kletskop

Berichten: 554

Geregistreerd: 06 Sep 2013 07:19

Bericht 06 Jan 2017 07:11

Re: Loterijen

Wij spelen mee met de postcodeloterij. Nog nooit geld gewonnen, alleen heel veel Ben & Jerry's en bosjes bloemen enzo.... Toch durven we niet op te zeggen ivm de al genoemde redenen. In december koop ik altijd nog een extra lot voor de oudejaarsloterij.
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:50

Bericht 06 Jan 2017 13:33

Re: Loterijen

Wij spelen ook mee met de Postcode Loterij. En ook met de Staatsloterij, maandelijks maar wel steeds met een ander nummer. Vaak koop ik met Koningsdag en Oudjaar nog een extra lot, en soms ook als ze zo'n prijs hebben van 30 jaar lang €10.000 per maand. We winnen bijzonder weinig helaas :thumbdown: Maar ooooooit gaat dat goed komen :dance:
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 17 Jan 2017 14:06

Re: Loterijen

Ik heb me van de week toch aangemeld bij de postcodeloterij. De eerste maand is gratis en je krijgt een Hema cadeaukaart twv 15 euro cadeau. Je kunt per maand opzeggen. Ik ga het denk ik een half jaartje ofzo doen. Als ik het dan zat ben kan ik het altijd weer opzeggen.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 17 Jan 2017 14:12

Re: Loterijen

Mijn vriend en ik zijn beide lid van de postcodeloterij. Ik op mijn eigen adres en hij op het zijn adres wat hij verhuurd. Hij heeft al paar keer wat dingen gewonnen in een jaar en ik ben sinds oktober pas lid.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 17 Jan 2017 14:14

Re: Loterijen

Vorige week maar liefst vier euro gewonnen in de Staatsloterij. Ka-ching!
❤ 7 juni 2018
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 17 Jan 2017 14:16

Re: Loterijen

Bliss schreef:Vorige week maar liefst vier euro gewonnen in de Staatsloterij. Ka-ching!


Zozo, kan je toch weer een wijntje van halen!
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Brooke

Bericht 17 Jan 2017 15:21

Re: Loterijen

Japie schreef:
Bliss schreef:Vorige week maar liefst vier euro gewonnen in de Staatsloterij. Ka-ching!


Zozo, kan je toch weer een wijntje van halen!


Hahaha. Ik heb afgelopen zaterdag 5 euro gewonnen met de lotto. De week ervoor speltegoed. We gaan de goede kant op. :banaan:
<<

Anoniem304

Bericht 17 Jan 2017 15:34

Re: Loterijen

Ik heb besloten niet automatisch mee te doen met een loterij, maar volgende maand ben ik jarig en dan haal ik wel een staatslot.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 17 Jan 2017 20:59

Re: Loterijen

Winegum schreef:Ik heb me van de week toch aangemeld bij de postcodeloterij. De eerste maand is gratis en je krijgt een Hema cadeaukaart twv 15 euro cadeau. Je kunt per maand opzeggen. Ik ga het denk ik een half jaartje ofzo doen. Als ik het dan zat ben kan ik het altijd weer opzeggen.


En dan in de 7e maand valt 'ie op jouw postcode :laughcry: ik zou nooit durven opzeggen haha!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 19 Jan 2017 15:13

Re: Loterijen

Zora schreef:
Winegum schreef:Ik heb me van de week toch aangemeld bij de postcodeloterij. De eerste maand is gratis en je krijgt een Hema cadeaukaart twv 15 euro cadeau. Je kunt per maand opzeggen. Ik ga het denk ik een half jaartje ofzo doen. Als ik het dan zat ben kan ik het altijd weer opzeggen.


En dan in de 7e maand valt 'ie op jouw postcode :laughcry: ik zou nooit durven opzeggen haha!

Haha! Vorig jaar ben ik ook een paar maanden lid geweest van de postcodeloterij, samen met mijn ex op mijn oude huisadres. Toen ik ging verhuizen hebben we dat ook opgezegd en eigenlijk nooit spijt van gehad. Maar het zou wel erg zuur zijn als hij dan net zou vallen ja. Naja, risico van het vak zeggen ze.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers