Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Lees jij partijprogramma's?

Peiling eindigt op 30 Jan 2017 15:43

Lees jij partijprogramma's voor je politieke partij kiest waarop je stemt?

Ja, van elke partij, de uitgebreide versie.
2
6%
Ja, van elke partij, de samenvatting.
0
Geen stemmen
Ja, van enkele partijen die om mijn hand dingen.
19
53%
Ja, maar alleen van de partij waarop ik ga stemmen.
3
8%
Nee.
12
33%
 
Aantal stemmen : 36
<<

Geel

Bericht 16 Jan 2017 15:43

Lees jij partijprogramma's?

Even een korte poll hoor, om iets te checken.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 16 Jan 2017 15:47

Re: Lees jij partijprogramma's?

Ja, van enkele partijen die om mijn hand dingen. En dan met name de punten die ik belangrijk vind, niet het geheel. Enkel de partij waar ik op ga stemmen vind ik niet handig. Vaak wordt mijn gevoel voor een bepaalde partij te gaan duidelijker door ook de standpunten te lezen van de andere partijen. De partijen die er dicht tegenaan liggen, maar eigenlijk juist ook de tegenhangende partijen. Des te sterker voel ik dat ik het daar niet mee eens ben. Dus eigenlijk staat m'n antwoord er niet helemaal tussen.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem278

Bericht 16 Jan 2017 15:54

Re: Lees jij partijprogramma's?

Ja, de uitgebreide versie. En niet dat ik bepaalde partijen dan alsnog overweeg, ik heb meestal wel een shortlist, maar omdat ik het belangrijk vind om goed op de hoogte te zijn. Zeker omdat bepaalde partijen waar ik persoonlijk niet op wil stemmen waarschijnlijk wél zullen gaan regeren. Maar ook een grote oppositiepartij is uiteindelijk natuurlijk van grote invloed op het Nederlandse beleid.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 16 Jan 2017 16:04

Re: Lees jij partijprogramma's?

Ik zit er een beetje tussenin. De uitgebreide versie van de paar opties die ik serieus overweeg maar vaak ook wel de samenvattingen van partijen waar ik niets mee heb maar meer uit interesse. Maar ook weer niet ALLE partijen.
<<

Anoniem250

Bericht 16 Jan 2017 17:28

Re: Lees jij partijprogramma's?

Whatever schreef:Ik zit er een beetje tussenin. De uitgebreide versie van de paar opties die ik serieus overweeg maar vaak ook wel de samenvattingen van partijen waar ik niets mee heb maar meer uit interesse. Maar ook weer niet ALLE partijen.


Precies dit.
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 15:48

Bericht 16 Jan 2017 17:29

Re: Lees jij partijprogramma's?

Ik denk dat ik van ongeveer 6 partijen de uitgebreide versie lees en van de overige de samenvatting. En soms als er in de samenvatting iets interessants staat lees ik op dat punt de uitgebreide versie om te kijken of er daar meer info over staat.
<<

Anoniem210

Bericht 16 Jan 2017 17:49

Re: Lees jij partijprogramma's?

HollyGolightly schreef:
Whatever schreef:Ik zit er een beetje tussenin. De uitgebreide versie van de paar opties die ik serieus overweeg maar vaak ook wel de samenvattingen van partijen waar ik niets mee heb maar meer uit interesse. Maar ook weer niet ALLE partijen.


Precies dit.


Ook ik sluit mij hier bij aan.
<<

Anoniem304

Bericht 16 Jan 2017 17:50

Re: Lees jij partijprogramma's?

Ik lees altijd samenvattingen. Als ik zin heb.
Ik stem meestal niet.
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 16 Jan 2017 20:13

Re: Lees jij partijprogramma's?

Whatever schreef:Ik zit er een beetje tussenin. De uitgebreide versie van de paar opties die ik serieus overweeg maar vaak ook wel de samenvattingen van partijen waar ik niets mee heb maar meer uit interesse. Maar ook weer niet ALLE partijen.

Hier sluit ik mij bij aan!
<<

Indigo

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1935

Geregistreerd: 23 Apr 2015 09:55

Bericht 16 Jan 2017 20:17

Re: Lees jij partijprogramma's?

Ik lees de samenvattingen van de partijen die mijn interesse hebben, soms ook die van andere partijen. Meestal doe ik er nog iets van een kieswijzer naast.
2011 2012 2017
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1750

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:14

Bericht 16 Jan 2017 22:49

Re: Lees jij partijprogramma's?

Ik kijk altijd eerst met de stemwijzer welke partijen het beste bij mij passen. Aan de hand daarvan lees ik de partijprogramma's van bepaalde partijen door. Eerst beknopt. Later lees ik uitgebreider in bij de punten die voor mij 'interessant' zijn.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Heksenketel

Kwebbel

Berichten: 277

Geregistreerd: 13 Sep 2016 20:43

Bericht 16 Jan 2017 23:08

Re: Lees jij partijprogramma's?

Ik vul de stemwijzer in en lees vluchtig de punten die ik belangrijk vind. Politiek is niet zo mijn ding.
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Bericht 17 Jan 2017 05:49

Re: Lees jij partijprogramma's?

Ja, niet echt van elke partij maar wel van veel. Het is een beetje een uit de hand gelopen hobby. Maar ik kom er dan altijd weer vrij snel achter dat ik ons programma toch veruit de beste vind. Maar dan hebben we op het congres ook geholpen om het programma nog mooier te krijgen.
10-08-2017 ♥
<<

Patsy

Bericht 17 Jan 2017 07:46

Re: Lees jij partijprogramma's?

Ik lees de partijprogramma's van de partijen waar ik serieus over twijfel helemaal. De programma's van de partijen die daar in de buurt liggen lees ik vluchtig door.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Agnes