Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Goedkope stedentrip+vliegen met kleuter

<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 15 Jan 2017 16:03

Goedkope stedentrip+vliegen met kleuter

Wij willen dit voorjaar graag een weekendje weg met onze kleuter en dan willen we met het vliegtuig. Dat lijkt me fantastisch voor hem, hij wil ook graag een keer vliegen.
Ik wil het liefst zo goedkoop mogelijke tickets, en wel vanaf Schiphol, want daar wonen we vlakbij. Ik had Londen in m'n hoofd, maar bedacht gisteren dat Barcelona ook wel leuk is (en iets warmer! Ook heel fijn!).

Wie heeft nog goeie en cheape tips?
Hotel ook goedkoop, wel met ontbijt.
#teammaple🍁
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 15 Jan 2017 16:05

Re: Goedkope stedentrip+vliegen met kleuter

Leuk idee!

Heb je specifieke vragen over vliegen met een kleuter? Hij is sowieso ouder dan 2 dus zal het kindertarief betalen bij de meeste luchtvaartmaatschappijen. Dit is vaak zo rond de 75% van een volwassen ticket.
Let's discover the world together.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 15 Jan 2017 16:08

Re: Goedkope stedentrip+vliegen met kleuter

Nee hoor, daar kom ik wel uit, maar ik wil niet langer dan 2 uur vliegen. En ik wil ergens in maart. Ik wil eigenlijk een lijstje leuke steden die goedkoop zijn qua vliegtickets :)
#teammaple🍁
<<

anoniem213

Bericht 15 Jan 2017 16:10

Re: Goedkope stedentrip+vliegen met kleuter

Misschien Boedapest of Bologna? Daar vlieg je vaak ook voor weinig geld naartoe en eenmaal daar is het ook niet zo duur.
<<

Anoniem252

Bericht 15 Jan 2017 16:12

Re: Goedkope stedentrip+vliegen met kleuter

goedkope airlines vanaf Schiphol zijn moeilijker dan Eindhoven en Düsseldorf denk ik. Mss easyJet nog wel?
Die vliegt sowieso ook op een paar Spaanse steden.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 15 Jan 2017 16:17

Re: Goedkope stedentrip+vliegen met kleuter

Thanks! Budapest ken ik al wel, aantal keer geweest, maar Bologna niet en dat lijkt me best mooi zeg. Zal het vnv eens uitzoeken.
Ja AM ik weet 't, maar ik woon 10 minuutjes van Schiphol af en vind het zonde om dan eerst helemaal naar Eindhoven of Düsseldorf te moeten crossen. Zeker bij de terugreis is het zo heerlijk om supersnel thuis te zijn na het landen.
#teammaple🍁
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 15 Jan 2017 16:21

Re: Goedkope stedentrip+vliegen met kleuter

Bologna is wel een leuke stad inderdaad! Weet niet of daar persé veel met een kleuter te doen is, maar je kunt er wel lekker spaghetti slurpen. :)

Transavia en EasyJet vliegen ook vanaf Schiphol naar sommige bestemmingen. Dat is nog best een optie.
Let's discover the world together.
<<

anoniem213

Bericht 15 Jan 2017 16:22

Re: Goedkope stedentrip+vliegen met kleuter

Je kunt vanuit Bologna heel gemakkelijk ook een dagje met de trein naar een andere stad als Florence. Die treinen gaan echt heel erg hard. Misschien ook leuk met je kleuter!
<<

Anoniem252

Bericht 15 Jan 2017 16:28

Re: Goedkope stedentrip+vliegen met kleuter

Milaan is volgens mij ook een goedkope bestemming. En sowieso Londen is altijd voordelig.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 15 Jan 2017 16:31

Re: Goedkope stedentrip+vliegen met kleuter

Ik zou op Skyscanner zoeken met vertrek Schiphol en dan "overal" als bestemming, dan kun je kijken welke steden goedkoop zijn in de periode dat je wilt
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 15 Jan 2017 16:35

Re: Goedkope stedentrip+vliegen met kleuter

June schreef:Je kunt vanuit Bologna heel gemakkelijk ook een dagje met de trein naar een andere stad als Florence. Die treinen gaan echt heel erg hard. Misschien ook leuk met je kleuter!


Ja klopt, zo ben ik met een supersnelle trein een dagje naar Venetie geweest. Was leuk, dat soort treinritjes vind ik als volwassene ook leuk en die snelle Italiaanse treinen zijn best heel fijn.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem313

Bericht 15 Jan 2017 18:33

Re: Goedkope stedentrip+vliegen met kleuter

Hee grappig, ik heb hetzelfde in m'n hoofd, alleen dan in m'n eentje met m'n kleuter. Ik had London in gedachten, maar moet ff kijken of het financieel allemaal lukt nu ik minder ga werken. Daar heb je natuurlijk de London Eye! Maar Bologna of Rome is natuurlijk ook leuk. Madrid is ook een mooie stad met lekker weer!
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 15 Jan 2017 19:35

Re: Goedkope stedentrip+vliegen met kleuter

Ik ben een keer vanaf Schiphol met EasyJet naar Lissabon gevlogen, misschien is dat ook nog leuk?
<<

Anoniem210

Bericht 15 Jan 2017 21:44

Re: Goedkope stedentrip+vliegen met kleuter

Lissabon is een erg leuke stad. En ook nog eens goedkoop!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 15 Jan 2017 21:56

Re: Goedkope stedentrip+vliegen met kleuter

Nou ik heb net de tickets geboekt. Toch naar Londen! Qua prijs maakte het allemaal niet zoveel uit. Ik denk dat Londen voor m'n zoon nog wel wat leuker is vanwege de herkenbare dingen voor hem (Big Ben, London Eye etc).

Nu alleen nog een hotel of huis boeken, maar dat heeft nog geen haast.
Leuk, kan ik 'm morgen vertellen dat hij gaat vliegen in maart!
#teammaple🍁
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 15 Jan 2017 21:57

Re: Goedkope stedentrip+vliegen met kleuter

Caulfield schreef:Hee grappig, ik heb hetzelfde in m'n hoofd, alleen dan in m'n eentje met m'n kleuter. Ik had London in gedachten, maar moet ff kijken of het financieel allemaal lukt nu ik minder ga werken. Daar heb je natuurlijk de London Eye! Maar Bologna of Rome is natuurlijk ook leuk. Madrid is ook een mooie stad met lekker weer!
Hee grappig, wanneer ga jij? Misschien kom ik je daar nog tegen!
#teammaple🍁
<<

Anoniem210

Bericht 15 Jan 2017 22:14

Re: Goedkope stedentrip+vliegen met kleuter

Londen is ook erg mooi. Veel plezier!!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 15 Jan 2017 22:35

Re: Goedkope stedentrip+vliegen met kleuter

Leuk! Wij gaan in juni met Y naar Liverpool, heb ik ook veel zin in. Het wordt haar vierde keer in Engeland.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 16 Jan 2017 10:03

Re: Goedkope stedentrip+vliegen met kleuter

Valencia is ook leuk! Heb je stad en strand in 1.

En denk dat Zuid Frankrijk misschien ook al wel lekker is qua weer ook. Marseille lijkt me ook gaaf, zeker als je t combineert met het gebied om de stad heen.

En heel wat anders maar voor een kort tripje leuk zou je ook iets van Carcassonne kunnen overwegen. Krijgt ie vast wel het riddergevoel van ;) Zit een vliegveld dichtbij.
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 16 Jan 2017 10:04

Re: Goedkope stedentrip+vliegen met kleuter

Oh never mind je hebt al geboekt haha.
Londen is sowieso altijd leuk :)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 16 Jan 2017 10:08

Re: Goedkope stedentrip+vliegen met kleuter

Wat leuk, Londen met een kind lijkt me inderdaad erg leuk. Genoeg te zien. Een dubbeldekker en de metro is ook al heel tof natuurlijk.
Let's discover the world together.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 16 Jan 2017 10:21

Re: Goedkope stedentrip+vliegen met kleuter

Urban Naked schreef:
Caulfield schreef:Hee grappig, ik heb hetzelfde in m'n hoofd, alleen dan in m'n eentje met m'n kleuter. Ik had London in gedachten, maar moet ff kijken of het financieel allemaal lukt nu ik minder ga werken. Daar heb je natuurlijk de London Eye! Maar Bologna of Rome is natuurlijk ook leuk. Madrid is ook een mooie stad met lekker weer!
Hee grappig, wanneer ga jij? Misschien kom ik je daar nog tegen!


Ben ook benieuwd, ik vlieg 31 maart naar Londen!
❤ 7 juni 2018
<<

Twellie

Noob

Berichten: 101

Geregistreerd: 23 Dec 2016 23:37

Bericht 16 Jan 2017 20:24

Re: Goedkope stedentrip+vliegen met kleuter

Superleuk, ik ben er ongeveer een jaar geleden ook geweest met mijn dochter die toen 6 was. Ik heb nog wel wat tips!

Horniman museum vonden we erg leuk, heel apart collectie van een enorme opgezette walrus of iets dergelijks tot een kamer waar kinderen vrij allerlei instrumenten mochten bespelen.

Childhood museum was ook leuk: kinderen kunnen er lekker spelen, van enorme hobbelpaarden tot magnetisch tekenen. En ze hebben een slimme collectie, veel speelgoed van rond de 25 jaar oud, dus herkenbaar voor de ouders van de kinderen! Ik kwam 'mijn' oude little Pony er nog tegen :).

En natuurlijk het Natural History Museum, al vind ik dat alleen 's ochtends vroeg te doen als het nog niet zwart ziet van de mensen.

Alledrie musea zijn trouwens gratis.

We hebben ook wel wat gewandeld in de parken, in Green Park zagen we eekhoorntjes en was mijn dochter in de bomen aan het klimmen. Harrods vond ze fantastisch vanwege de kitsch inrichting en het enorme aanbod, ze keek zich de ogen uit.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 16 Jan 2017 22:44

Re: Goedkope stedentrip+vliegen met kleuter

Ik ga al ietsje eerder Bliss! Leuk dat jij ook gaat.

Twellie wat een leuke tips, bedankt!
#teammaple🍁
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 16 Jan 2017 22:46

Re: Goedkope stedentrip+vliegen met kleuter

En Sophie jij ook nog bedankt voor je tips ook al had ik al geboekt, lief dat je meedacht!
#teammaple🍁
Volgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers