Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tips bij middagslaapje dreumes

<<

Squirrel

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 198

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:30

Bericht 16 Jan 2017 16:18

Tips bij middagslaapje dreumes

Onze zoon van 1,5 weigert 's middags te gaan slapen. Zodra je hem neerlegt begint hij meteen te krijsen. Ik vind hem nog veel te jong om niet meer te slapen. We hebben van alles geprobeerd, maar hij wordt alleen rustig als we hem even vastpakken. Zodra je hem weer terug legt begint het weer van voor af aan.

'S nachts slaapt hij wel goed vaak minimaal 13 uur.

Meer kinderen die zo jong niet meer wilden slapen? Iemand tips om hem weer aan het slapen te krijgen?
We leggen hem nu wel gewoon iedere keer nog op bed in de hoop dat hij wel gaat slapen, maar vaak ter vergeefs.
<<

Anoniem197

Bericht 16 Jan 2017 16:33

Re: Tips bij middagslaapje dreumes

Het is een fase. Zoon heeft dat ook gedaan maar inmiddels slaapt hij weer tussen de middag.
Blijven aanbieden, heb je geluk dan gaat hij slapen en anders niet. Wandelen en auto rijden zorgde er wel voor dat hij sliep dus dan even een half uurtje langer onderweg zijn ;)
<<

Anoniem328

Bericht 16 Jan 2017 16:34

Re: Tips bij middagslaapje dreumes

Squirrel is hij wel moe op het moment dat je hem naar bed brengt?
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 16 Jan 2017 16:59

Re: Tips bij middagslaapje dreumes

J is overdag altijd een dramatische slaper geweest. Hij is nu niet helemaal lekker dus dan slaapt hij een uurtje. Als we naar de indoorspeeltuin zijn geweest of op de crèche slaapt hij hooguit 45 minuten. op normale dagen slaapt hij niet.
2015 💙
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 16 Jan 2017 17:05

Re: Tips bij middagslaapje dreumes

Hier is het op het moment ook drama. Sinds ik dinsdag terug ben uit Canada slaapt ze 45min (2x 1,5u geslapen) en wordt dan hard huilend wakker. Terug gaan om haar tut te geven of terug leggen na een knuffel werkt niet.
En dat terwijl ze de bijna 2 weken dat ik weg was (en daarvoor eigenlijk ook) 2 tot 3,5u sliep. Geen idee wat dit ineens is, maar frustrerend vind ik het wel. Ik ga er maar vanuit dat het weer een fase is en het wel weer goed komt. En anders klooien we samen wel heen die middag.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 22:54

Bericht 16 Jan 2017 17:13

Re: Tips bij middagslaapje dreumes

Mijn dochter slaapt al een paar maanden niet meer overdag, op af en toe een uitzondering na, waarna ze vervolgens pas tussen 22u en 23u gaat slapen dus ik vind het wel prima zonder dutje. Wel jammer van mijn 45 minuten ongestoord serie kijken!

Heeft hij het zelf nog wel echt nodig? Want jij kunt hem wel te jong vinden ervoor, als hij genoeg slaap in de nacht krijgt heb je weinig te kiezen.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Squirrel

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 198

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:30

Bericht 16 Jan 2017 18:53

Re: Tips bij middagslaapje dreumes

Ja hij is gewoon fit als hij niet slaapt het lijkt ook alsof hij het niet nodig heeft, maar hiervoor sliep hij 2 a 3 uur. Ik vind de overgang dus wel erg groot. Ik moet er wel bij zeggen dat hij ook al heel vroeg overging op 1 slaapje. Met zo'n 7 maanden. Als hij er inderdaad klaar mee is dan is het zo, maar ik hoop zelf op een fase. Daar gaat inderdaad mijn rustmoment ;)
<<

Squirrel

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 198

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:30

Bericht 16 Jan 2017 18:56

Re: Tips bij middagslaapje dreumes

Olijfje hij lijkt op dat moment wel moe, maar als hij er weer uitkomt omdat hij niet slaapt is er niks aan hem te merken.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 16 Jan 2017 20:47

Re: Tips bij middagslaapje dreumes

Kun je het moment van in bed leggen niet wat langer uitstellen? Dat je 'm brengt als ie nog wat meer moe is?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Squirrel

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 198

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:30

Bericht 16 Jan 2017 21:23

Re: Tips bij middagslaapje dreumes

Dat maakt helaas ook geen verschil. Gisteren was hij naar monkey town geweest. Daar leek hij heel moe, maar eenmaal in de ging hij nog niet slapen. Het was toen al 13.30 geweest.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 16 Jan 2017 21:39

Re: Tips bij middagslaapje dreumes

Hmm en nog later dan? Wij brengen T normaal rond 12u/12:30 naar bed, maar het afgelopen weekend kwam dat niet uit (we zaten toen in de auto en toen wilde hij niet slapen) en toen hebben we 'm beide dagen pas om 15:00/15:30u naar bed gebracht, voor nog even een 1,5u/2u. Dat ging gewoon prima! En 's avonds ook geen verschil gemerkt...
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers