Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het creabea topic!

<<

Anoniem221

Bericht 11 Jan 2017 22:31

Het creabea topic!

Volgens mij is dit topic niet eerder op het forum geopend. Als dit wel het geval is, mijn excuses.

Op Facebook ben ik lid van twee groepen: Be creative with Action en Be creative with Action and more. Momenteel zijn ze helemaal into het bewerken van servies en de creaties die ik voorbij zie komen, zijn over het algemeen zo goed uitgedacht en mooi geworden, dat ik er wel eens jaloers van word hoe creatief mensen kunnen zijn. Ik ben namelijk helemaal niet creatief. Al wil ik binnenkort de tekst voor de wc, gekocht bij Kruidvat, in een mooie grote lijst maken.

Nu leek het me leuk om op het forum ook een topic te hebben voor de creatievelingen. Wat je plaatst, mag jezelf weten. Het kan zijn dat je een kastje hebt opgepimpt of zelf een schilderij hebt gemaakt. Misschien maak je wel hele mooie creaties met Mandala. Alles wat je wilt delen is toegestaan en wie weet kunnen we elkaar op het forum ook stimuleren en motiveren creatief te zijn?

Slechts vragen hoe een ander het zou aanpakken, mag natuurlijk ook. Het is geen topic met bepaalde regels van wat toe is gestaan en wat ik niet wil lezen. Ik ben gewoon benieuwd hoe crea de forummers zijn. :D
<<

Anoniem315

Bericht 11 Jan 2017 23:08

Re: Het creabea topic!

Momenteel ben ik bezig met creatief schrijven. Laatst heb ik deze gemaakt:

Afbeelding

Maar m'n niveau is nog lang niet zoals ik het wil hebben.
<<

Anoniem286

Bericht 11 Jan 2017 23:15

Re: Het creabea topic!

Knap exo, maar schrijf je niet 'built' ?
<<

Anoniem315

Bericht 11 Jan 2017 23:17

Re: Het creabea topic!

Het is voltooid verleden tijd, volgens mij klopt het zo wel. Maar ik heb deze uit een oefenboek, dus als het fout is, geef ik dat boek de schuld.
<<

Anoniem221

Bericht 11 Jan 2017 23:18

Re: Het creabea topic!

Wat leuk, Exo! :good:
<<

Anoniem315

Bericht 11 Jan 2017 23:38

Re: Het creabea topic!

Highway schreef:Knap exo, maar schrijf je niet 'built' ?


Ik heb het even gecheckt, maar je hebt gelijk! Flater van mij en van het boek dus!
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 12 Jan 2017 08:49

Re: Het creabea topic!

Gaaf Exo! Wil er ook nog eens aan gaan beginnen maar gun mezelf de tijd er niet voor.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 12 Jan 2017 08:57

Re: Het creabea topic!

Exogenesis schreef:Het is voltooid verleden tijd, volgens mij klopt het zo wel. Maar ik heb deze uit een oefenboek, dus als het fout is, geef ik dat boek de schuld.


Nee, het is onvoltooid verleden tijd. :wink: (en dus inderdaad built, maar dat wist je inmiddels al).
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 12 Jan 2017 09:07

Re: Het creabea topic!

Exogenesis schreef:
Highway schreef:Knap exo, maar schrijf je niet 'built' ?


Ik heb het even gecheckt, maar je hebt gelijk! Flater van mij en van het boek dus!


Haha ik zag hem laatst op Facebook en wilde er bijna wat van zeggen, maar ik vond het zo lullig omdat je er zo druk mee was geweest. Maar op zich kan ie zo ook wel, dan is het gewoon tegenwoordige tijd ;) Wel heel leuk gedaan!
❤ 7 juni 2018
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 12 Jan 2017 09:21

Re: Het creabea topic!

Bliss schreef:
Exogenesis schreef:
Highway schreef:Knap exo, maar schrijf je niet 'built' ?


Ik heb het even gecheckt, maar je hebt gelijk! Flater van mij en van het boek dus!


Haha ik zag hem laatst op Facebook en wilde er bijna wat van zeggen, maar ik vond het zo lullig omdat je er zo druk mee was geweest. Maar op zich kan ie zo ook wel, dan is het gewoon tegenwoordige tijd ;) Wel heel leuk gedaan!


Nee hoor, dat kan niet, dat is fout. Zo kun je de ott niet gebruiken.
Maar ach, als het toch maar een oefentekst is, is het geen ramp toch? Je hebt de letters trouwens supermooi gemaakt Exo (was ik in mijn vorige post gewoon vergeten te zeggen)!
<<

Anoniem304

Bericht 12 Jan 2017 09:24

Re: Het creabea topic!

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 12 Jan 2017 12:20

Re: Het creabea topic!

Mizz_S schreef:
Bliss schreef:
Exogenesis schreef:
Ik heb het even gecheckt, maar je hebt gelijk! Flater van mij en van het boek dus!


Haha ik zag hem laatst op Facebook en wilde er bijna wat van zeggen, maar ik vond het zo lullig omdat je er zo druk mee was geweest. Maar op zich kan ie zo ook wel, dan is het gewoon tegenwoordige tijd ;) Wel heel leuk gedaan!


Nee hoor, dat kan niet, dat is fout. Zo kun je de ott niet gebruiken.
Maar ach, als het toch maar een oefentekst is, is het geen ramp toch? Je hebt de letters trouwens supermooi gemaakt Exo (was ik in mijn vorige post gewoon vergeten te zeggen)!


Want dan is het 'we are building...' ofzo? Anders snap ik het niet, 'we build' is toch de juiste vervoeging van het werkwoord 'to build'?
❤ 7 juni 2018
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 12 Jan 2017 19:31

Re: Het creabea topic!

Bliss schreef:
Mizz_S schreef:
Bliss schreef:
Haha ik zag hem laatst op Facebook en wilde er bijna wat van zeggen, maar ik vond het zo lullig omdat je er zo druk mee was geweest. Maar op zich kan ie zo ook wel, dan is het gewoon tegenwoordige tijd ;) Wel heel leuk gedaan!


Nee hoor, dat kan niet, dat is fout. Zo kun je de ott niet gebruiken.
Maar ach, als het toch maar een oefentekst is, is het geen ramp toch? Je hebt de letters trouwens supermooi gemaakt Exo (was ik in mijn vorige post gewoon vergeten te zeggen)!


Want dan is het 'we are building...' ofzo? Anders snap ik het niet, 'we build' is toch de juiste vervoeging van het werkwoord 'to build'?


Het is wel de juiste vervoeging, maar niet juist in die zin. Als je de zin in het Nederlands in de ott zet krijg je 'Wij bouwen'. Je mag de ott (Present Simple) in het Engels alleen maar gebruiken voor feiten (Water boils at 100 degrees Celsius) of gewoonten (John always cycles to work). Maar die zin in het Nederlands geeft die beide dingen niet aan, maar eerder dat ze er nu mee bezig zijn, en voor iets wat bezig is moet je de duurvorm (Present Continuous) gebruiken, dus inderdaad 'We are building' dan. Nederlands en Engels komen hier dus totaal niet overeen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 12 Jan 2017 19:37

Re: Het creabea topic!

Ja precies, dacht al dat het zo zat.

Nu maar weer on topic! ;)
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem197

Bericht 13 Jan 2017 08:49

Re: Het creabea topic!

Ik zal ook eens proberen wat foto's plaatsen over een tijdje.
Maar waarom staat het in deze pijler en niet in de hobby pijler?
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:54

Bericht 13 Jan 2017 22:21

Re: Het creabea topic!

Exogenesis schreef:Momenteel ben ik bezig met creatief schrijven. Laatst heb ik deze gemaakt:

Afbeelding

Maar m'n niveau is nog lang niet zoals ik het wil hebben.


Leuk!!! Ik ben hier ook druk nee bezig. Heb al heel wat creaties gemaakt. Zal ze binnenkort eens plaatsen
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:12

Bericht 13 Jan 2017 23:04

Re: Het creabea topic!

Ik ben sinds kort begonnen met vilt. Dit is mijn eerste creatie en ben nu nog bezig met een sneeuwpop en er ligt nog een minion te wachten :)

Afbeelding
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Anoniem197

Bericht 14 Jan 2017 05:48

Re: Het creabea topic!

Leuk cc! Ik vind werken met vilt leuk, erg rustgevend en je hoeft niet na te denken.
Ik zou willen dat ik ook zo kon schrijven als hierboven. Ik doe dat wel eens maar dan vervormen mijn letters, komt niet mooi uit dan.
Ik ga binnenkort wat spulletjes opknappen zoals het ikea keukentje en een schommelpaard.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 15 Jan 2017 17:39

Re: Het creabea topic!

Vilt is heerlijk om mee te werken, ik vind het zo mooi en het is helemaal niet duur ook. Heb er laatst een boxzak mee gemaakt.
Dit had ik al in het naaitopic gezet maar ik spam ze hier ook nog eventjes, mijn werkje van vanmiddag:
Afbeelding
#teammaple🍁
<<

Anoniem185

Bericht 15 Jan 2017 19:21

Re: Het creabea topic!

Die rechtse is een leuk stofje en kleurtje zeg!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 15 Jan 2017 19:41

Re: Het creabea topic!

Ja cool he? Ben er zelf ook verliefd op. Heb hem ook in het blauw. Het werkt ook lekker, echt fijne dikke tricot. Veel mensen vinden hem leuk (heb er al een paar op bestelling gemaakt).
#teammaple🍁
<<

Anoniem185

Bericht 15 Jan 2017 19:47

Re: Het creabea topic!

Het is dat ik van vriend nog geen baby mag... :(
<<

Anoniem304

Bericht 16 Jan 2017 12:47

Re: Het creabea topic!

Ik plaats deze ook gewoon hier, want ik vind ze zo schattig.
Afbeelding
Barbie Uggs.
<<

Rayna

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 995

Geregistreerd: 23 Feb 2016 21:09

Bericht 16 Jan 2017 13:37

Re: Het creabea topic!

Heel schattig Cotton! En die broekjes zijn echt heel leuk UN! Leuke stofjes
<<

Anoniem210

Bericht 16 Jan 2017 14:21

Re: Het creabea topic!

Wat een leuke broekjes UN. Schattige uggs Cotton!

Geen creatie maar een vraag. Weten jullie of de action porselein/glas stiften verkoopt?
Volgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers