Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vragentopic - Wonen

<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 14 Jan 2017 15:59

Re: Stomme Vragen Topic- wonen

Wij hebben de Nachtwacht in zwart wit hangen met een zwarte baklijst en dan op een witte muur, geloof dat hij 160 bij 100 is zo'n beetje.
Ik vond het leuk om iets klassieks op te hangen in een modern jasje en het zwart witte past goed bij ons interieur, mijn man heeft de afbeelding gewoon op een hoge resolutie op internet gezocht en op linnen laten drukken, ook niet heel duur dus we kunnen ook makkelijk een keer iets anders op hangen als we het zat zijn.
Het was wel een beetje gek toen mijn man een half jaar na aanschaf in het Rijksmuseum ging werken :palm:
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 14 Jan 2017 16:00

Re: Stomme Vragen Topic- wonen

HollyGolightly schreef:Ik ben benieuwd wat voor schilderijen jullie aan de muur hebben hangen en waar je die hebt gekocht.


Is iets van Audrey Hepburn niet iets voor jou? Of een mooie Ixxi van een bekend http://www.ixxiyourworld.com/nl/product ... /kunstwerk?


Wij hebben:
In de woonkamer een klein schilderijtje uit Myanmar. De lijst is nog duurder dan het toeristische schilderijtje, maar zo is het toch mooi vind ik:
Afbeelding

In de hal dit grote drieluik uit Cambodja, vorig jaar gekocht en laten verzenden. Nog altijd heel erg blij mee.
Afbeelding

En in de gang dit schilderij (nou ja, een print). Gezien in een winkel in Amerika en toen in Nederland op internet besteld.
Afbeelding

Verder hebben we nog een aantal foto's van ons eigen werk maar die hangen nog altijd niet.
Let's discover the world together.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 14 Jan 2017 16:53

Re: Stomme Vragen Topic- wonen

Wij hebben de Nachtwacht in zwart wit hangen met een zwarte baklijst en dan op een witte muur, geloof dat hij 160 bij 100 is zo'n beetje.
Ik vond het leuk om iets klassieks op te hangen in een modern jasje en het zwart witte past goed bij ons interieur, mijn man heeft de afbeelding gewoon op een hoge resolutie op internet gezocht en op linnen laten drukken, ook niet heel duur dus we kunnen ook makkelijk een keer iets anders op hangen als we het zat zijn.
Het was wel een beetje gek toen mijn man een half jaar na aanschaf in het Rijksmuseum ging werken :palm:
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 14 Jan 2017 17:02

Re: Stomme Vragen Topic- wonen

In ons vorige huis hadden we eigen foto's, een compilatie van onze amerika rondreis een grote minionsposter. Nu hebben we hier alleen een replica oude wereldkaart en de minionsposter.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem316

Bericht 14 Jan 2017 17:18

Re: Stomme Vragen Topic- wonen

Wij hebben een kunstwerk van Ta.tiana Mur.ova aan de muur hangen. Verder zou ik nog heel graag een van Er.ik van Zwe.zeri.jnen willen hebben.
<<

Anoniem278

Bericht 14 Jan 2017 17:55

Re: Stomme Vragen Topic- wonen

Ik heb een erfstuk van mijn opa, een brabant natuurlandschap is dat. En verder heb ik een foto van een soort brug, beetje triestig waar ik helemaal weg ben, twee schilderijen die mn schoonzus voor me heeft gemaakt en een schilderij dat een oom voor me heeft geschilderd. O en een zwart wit foto van bloemen heb ik ook nog.

De bloemen en het landschap hangen op zolder, en de gemaakte kunst hangt in mijn atelier. In de woonkamer heb ik dus niks hangen.
<<

Anoniem249

Bericht 15 Jan 2017 09:32

Re: Stomme Vragen Topic- wonen

Dit is trouwens de poster van Foam die wij hebben.
Afbeelding

Het staat voor mij voor vrijheid, ook in de westerse wereld kun je je eigen ding doen en aan de top komen.
<<

Geel

Bericht 15 Jan 2017 21:23

Re: Stomme Vragen Topic- wonen

Wij hebben nog niet veel aan de muur, tot nu toe alleen een oude kaart van Rotterdam.
<<

Anoniem288

Bericht 15 Jan 2017 22:22

Re: Stomme Vragen Topic- wonen

.
Laatst gewijzigd door Anoniem288 op 28 Aug 2020 20:43, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem304

Bericht 16 Jan 2017 07:59

Re: Stomme Vragen Topic- wonen

Wij hebben niks aan de muur, nog niet eens een klok. Ik vind alles lelijk.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 16 Jan 2017 08:14

Re: Stomme Vragen Topic- wonen

Wij hebben dit.

Een poster van Spinvis
Afbeelding

En het meisje met de parel
Afbeelding
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem210

Bericht 16 Jan 2017 08:21

Re: Stomme Vragen Topic- wonen

Ooh la la, wat een supertof tafeltje met die plantjes/ cactussen. :love:
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 16 Jan 2017 08:43

Re: Stomme Vragen Topic- wonen

Lennox schreef:Ooh la la, wat een supertof tafeltje met die plantjes/ cactussen. :love:


Dank je! M'n laatste aandenken aan ons oude buurtje. Een dag voor onze verhuizing stond 'ie aan de straat, te wachten op het grofvuil. :smile: Was net op tijd met binnenhalen.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem278

Bericht 16 Jan 2017 09:17

Re: Stomme Vragen Topic- wonen

Volgens mij heb jij echt n briljant mooi huis Ooh la la. Echt mooi wat je hier laat zien!
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 16 Jan 2017 09:34

Re: Stomme Vragen Topic- wonen

Quickster schreef:Volgens mij heb jij echt n briljant mooi huis Ooh la la. Echt mooi wat je hier laat zien!


Té lief! Zelf ben ik er natuurlijk aan gewend dus ik zie het nooit zo, maar vind het wel super leuk om zulke complimenten te krijgen haha.
Misschien had ik toch een verbouwingstopic moeten openen :angel:
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 16 Jan 2017 11:12

Re: Stomme Vragen Topic- wonen

Wij hebben de Amandelbloesem van Van Gogh, in de vorm van een IXXI hangen. Deze (niet ons huis):

Afbeelding

En we hebben wat schilderijtjes van een Zweedse dame met heel lieve litho's, van berkenstammetjes, of Zweedse huisjes in de sneeuw.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem278

Bericht 16 Jan 2017 11:23

Re: Stomme Vragen Topic- wonen

Ik had het graag gezien Ooh La La

Wauw Zora zo mooooooi.
<<

Anoniem210

Bericht 16 Jan 2017 14:22

Re: Stomme Vragen Topic- wonen

Ooh La La! schreef:
Lennox schreef:Ooh la la, wat een supertof tafeltje met die plantjes/ cactussen. :love:


Dank je! M'n laatste aandenken aan ons oude buurtje. Een dag voor onze verhuizing stond 'ie aan de straat, te wachten op het grofvuil. :smile: Was net op tijd met binnenhalen.


Het had zo moeten zijn!
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 16 Jan 2017 16:28

Re: Stomme Vragen Topic- wonen

Gave poster van Spinvis! Ik herken er geen album in. Ik weet wel dat hij samenwerkt met een kunstzinnige (tijdens het optreden van Spinvis op Lowlands tekende iemand bij elk nummer een verhaal dat op een scherm werd geprojecteerd.

Hier hangen 3 schilderijtjes op de trap en een drieluik van een boeddha boven het bed. Die laatste komt zelfs van een rommelmarkt af, maar de kleur van dat schilderij paste perfect voor de slaapkamer.

Beneden in de woonkamer/keuken hangt nog steeds niets behalve een wandklok. Een rail om schilderijen aan op te hangen hebben we inmiddels wel gekocht. Nu nog zelf foto's uitkiezen en daar een collage van maken on-line.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 16 Jan 2017 17:02

Re: Stomme Vragen Topic- wonen

Fred schreef:Gave poster van Spinvis! Ik herken er geen album in. Ik weet wel dat hij samenwerkt met een kunstzinnige (tijdens het optreden van Spinvis op Lowlands tekende iemand bij elk nummer een verhaal dat op een scherm werd geprojecteerd..


Het is ook geen albumhoes. Het is gemaakt voor een optreden van hun in de metaal kathedraal in Utrecht. Er zijn er maar 40 van gemaakt.

Bij dat optreden op Lowlands was ik ook, heel tof die tekenaar. Ik weet niet of dit dezelfde is als die deze poster gemaakt heeft trouwens.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem250

Bericht 16 Jan 2017 17:24

Re: Stomme Vragen Topic- wonen

Wat veel reacties, fijn! Oh lala, mooi! Zora, die van jou vind ik ook mooi, maar veel vrienden van mij hebben ook een IXXI aan de wand hangen en daardoor voelt het voor mij niet als iets dat ik echt zelf heb uitgekozen. Claire jouw foto vind ik ook leuk, maar ik wil geen 'herkenbaar' gezicht van iemand (die ik ken of niet ken). Daar raak ik op uitgekeken. Ik heb nu bij Junique drie schilderijtjes besteld. Foto's meer. Van paarden, een uil en een hert met grammofoonplaat. En Marin, leuk dat je Audrey noemt. Zij hangt al in de woonkamer. Kan niet missen.
<<

Anoniem210

Bericht 16 Jan 2017 18:05

Re: Stomme Vragen Topic- wonen

Wij hebben een plank met verschillende lijstjes boven de bank hangen.
Dit idee. Met soortgelijke posters/foto's.

Afbeelding
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 16 Jan 2017 20:16

Re: Stomme Vragen Topic- wonen

Ooh La La! schreef:
Quickster schreef:Volgens mij heb jij echt n briljant mooi huis Ooh la la. Echt mooi wat je hier laat zien!


Té lief! Zelf ben ik er natuurlijk aan gewend dus ik zie het nooit zo, maar vind het wel super leuk om zulke complimenten te krijgen haha.
Misschien had ik toch een verbouwingstopic moeten openen :angel:

Jaaa, ik wacht er nog steeds op, incl. Wc foto's!
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 16 Jan 2017 21:17

Re: Stomme Vragen Topic- wonen

Wolfinschaapskleren schreef:
Ooh La La! schreef:
Quickster schreef:Volgens mij heb jij echt n briljant mooi huis Ooh la la. Echt mooi wat je hier laat zien!


Té lief! Zelf ben ik er natuurlijk aan gewend dus ik zie het nooit zo, maar vind het wel super leuk om zulke complimenten te krijgen haha.
Misschien had ik toch een verbouwingstopic moeten openen :angel:

Jaaa, ik wacht er nog steeds op, incl. Wc foto's!


Hahaha. Misschien maar een nieuw Show je huis topic?
De wc is trouwens echt amper op de foto te krijgen, zo irritant.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 16 Jan 2017 21:37

Re: Stomme Vragen Topic- wonen

HollyGolightly schreef:Wat veel reacties, fijn! Oh lala, mooi! Zora, die van jou vind ik ook mooi, maar veel vrienden van mij hebben ook een IXXI aan de wand hangen en daardoor voelt het voor mij niet als iets dat ik echt zelf heb uitgekozen. Claire jouw foto vind ik ook leuk, maar ik wil geen 'herkenbaar' gezicht van iemand (die ik ken of niet ken). Daar raak ik op uitgekeken. Ik heb nu bij Junique drie schilderijtjes besteld. Foto's meer. Van paarden, een uil en een hert met grammofoonplaat. En Marin, leuk dat je Audrey noemt. Zij hangt al in de woonkamer. Kan niet missen.


Leuk Junique! ZIj hebben zoveel moois.

Snap je overweging wb IXXI helemaal hoor :) Is best popi tegenwoordig.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
VorigeVolgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers