Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekplannen?

<<

Anoniem192

Bericht 15 Jan 2017 13:05

Weekplannen?

Zondagmiddag - morgen begint de week (al)weer. Hoe ziet jouw week eruit?
<<

anoniem203

Bericht 15 Jan 2017 13:09

Re: Weekplannen?

Maandag : werken 8.30 - 18.00
Dinsdag : ochtend met oudste zoon naar therapie, in de middag boodschappen doen, avond naar de fysio
Woensdag : ochtend huishouden doen, in de middag naar zwemles met oudste zoon, avond vergadering werk
Donderdag : ochtend naar de dierenarts met de kat, in de middag boodschappen doen
Vrijdag : werken van 8.30 - 17.00
Zaterdag : ochtend naar de markt en ergens wat drinken met mijn moeder en kids. In de middag huishouden
Zondag : nog geen plannen. In ieder geval iets leuks doen met man en kinderen
<<

Anoniem192

Bericht 15 Jan 2017 13:11

Re: Weekplannen?

Maandag / werken om 10.00 uur
Dinsdag / werken om 10.00 uur
Woensdag / Donderdag / Vrijdag / ben ik vrij, wil ik in huis aan de slag, naar de opticien voor een nieuwe (zonne)bril, ik wil gaan fietsen, enz.
Zaterdag / Zondag / werken..

Weet nog niet zo goed wat ik van deze week ga vinden op mijn nieuwe werkplek.
<<

Brooke

Bericht 15 Jan 2017 13:12

Re: Weekplannen?

Druk druk druk

Maandag: In de ochtend nog even niksen. Eind van de ochtend weg voor de revalidatie van dochter en ook hebben mijn man en ik een afspraak op een school voor onze dochter voor een kennismaking en rondleiding. Dan snel naar huis, omkleden en naar het werk.
Dinsdag: Poetsen in een appartementje, tussendoor eigen huishouden doen en in de avond werken.
Woensdag: Rustig dagje, deze dag optimaal benutten, waarschijnlijk aan mijn verhalen verder werken op de pc en in de avond werken. En ergens ook nog boodschappen doen tussendoor.
Donderdag: Overdag in de ochtend tot in de middag naar de revalidatie van mijn dochter en dan snel naar huis om eten te maken en in de avond werken.
Vrijdag: Waarschijnlijk huishouden en in de avond werken.
Zaterdag: Werken. Ze hadden gevraagd of ik wilde werken, dat laat ik niet aan mij voorbijgaan.
Zondag: Nog geen plannen. Waarschijnlijk knuffelen en wandelen met dochter als het weer meezit.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 15 Jan 2017 19:03

Re: Weekplannen?

Morgen dagje vrij! :) Ik wil in huis wat aan gaan rommelen. 's Avonds ga ik even met m'n moeder op stap.\
Dinsdag: Werken van 9-14, 's avonds 2u training geven.
Woensdag: Werken van 07.30-16.00. 's Avonds geen plannen.
Donderdag: dagje vrij! 's Morgens naar de tandarts, 's middags high-tea'en met een vriendin.
Vrijdag: Werken van 07.30 - 16.00. 's Avonds heef m'n cluppie teamuitje van de korfbal van 18-20u, en word ik verwacht erbij te zijn.
In het weekend komen Jordana & vriend logeren! :banaan:
Laatst gewijzigd door Burn op 16 Jan 2017 13:49, in totaal 1 keer gewijzigd.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem185

Bericht 15 Jan 2017 19:07

Re: Weekplannen?

Maandag: werken tot 20.00 en aansluitend dienstvergadering
Dinsdag: werken 7-15 en boodschappen halen
Woensdag: werken 7-15 en in de middag intake voor de bloedbank, in de avond sportschool
Donderdag: werken 7-13 daarna koken en in de middag/avond mijn verjaardag vieren
Vrijdag: werken 7-15
Weekend: studeren studeren studeren! Heb vier dagen om me op mijn mondeling voor te bereiden!
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 15 Jan 2017 19:33

Re: Weekplannen?

Maandag - werken, 's avonds geen plannen
Dinsdag - 's ochtends ballet, verder heb ik niet echt plannen, ik heb vrij dus ik ga lekker op de bank hangen en tv kijken, lezen, puzzelen, Italiaans huiswerk maken etc. en tussendoor de was doen
Woensdag - werken, 's avonds dansen
Donderdag - werken, 's avonds Italiaans les
Vrijdag - 's morgens naar de tandarts, verder boodschappen doen en misschien het huishouden, 's avonds heeft mijn man een voetbaltoernooi in onze oude woonplaats, misschien ga ik wel mee die kant op en dan bij mn zus of ouders op bezoek, anders blijf ik lekker thuis op de bank hangen
Zaterdag - huishouden doen als dat niet gebeurd is op vrijdag, overdag geen plannen verder, 's avonds uit eten bij een luxe skybar
Zondag - mijn man is jarig, 's middags komt de familie en misschien gaan we bowlen, en iedereen eet ook mee
<<

Anoniem282

Bericht 15 Jan 2017 19:34

Re: Weekplannen?

Maandag: overdag werken, 's avonds afgesproken met een vriendin
Dinsdag: overdag werken, 's avonds borrel met m'n zus
Woensdag: overdag werken, 's avonds relaxen/Netflixen
Donderdag: overdag werken en ziekenhuis, 's avonds uit eten.
Vrijdag: uitslapen, relaxen, 's middags een afspraak, 's avonds relaxen.
Weekend: deels werken en met vrienden afgesproken.
<<

Anoniem313

Bericht 15 Jan 2017 19:46

Re: Weekplannen?

Door een combinatie van a) herstellen van een fikse verkoudheid en b) dry january heb ik niet zoveel te doen deze week. Zelfs sporten doe ik ff niet, omdat ik het idee kreeg dat dat steeds een terugval veroorzaakte. Dus t/m vrijdag is het eigenlijk werken en 's avonds niks. Vrijdagavond ga ik eten bij een vriend en zaterdag met m'n partner naar de film (Brimstone, hell yeah!) en uit eten.
<<

Anoniem278

Bericht 15 Jan 2017 19:52

Re: Weekplannen?

Maandag : komt iemand in de ochtend om mijn hond lang uit te laten, ik verwacht een vloerkleed wat door ups bezorgd gaat worden, in de middag komt een collega mijn nieuwe huis bekijken en ik ga uit eten
Dinsdag: ochtend rust, medicatie ophogen en bijkomen van maandag, in de middag therapie
Woensdag of donderdag ga ik even naar het werk, bijkletsen, op een van die dagen heb ik ook een lang artsenconsult per telefoon
Vrijdag: therapie in de ochtend en in de middag komt iemand hier zegels ophalen
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 15 Jan 2017 20:09

Re: Weekplannen?

Maandag: Dagje thuis met T. Nog geen idee wat we gaan doen. Het was een druk weekend, dus we doen in elk geval lekker rustig aan.
Dinsdag: Dagje thuis met T. 's Morgens even naar de markt en peutergym. 's Middags even langs een vriendin om te kijken of zij een skipak heeft voor T. die we kunnen lenen voor de wintersport. 's Avonds ga ik een rondje hardlopen met een vriendin.
Woensdag: Werken, 's avonds met mijn man uit eten.
Donderdag: Werken, 's avonds geen plannen.
Vrijdag: Werken, 's avonds geen plannen.
Donderdag: Werken,
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 15 Jan 2017 20:48

Re: Weekplannen?

Maandag: overdag werken, 's avonds zwangerschapscursus
Dinsdag: werken
Woensdag: werken
Donderdag: werken, 's avonds controle verloskundige
Vrijdag: werken, maar de babykamer spullen worden allemaal geleverd, jippie!
Zaterdag: groeiecho als die door gaat, borrelen en eten bij vrienden en nog een feestje bij m'n neefje.
Zondag: m'n babyshower!
Let's discover the world together.
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:49

Bericht 15 Jan 2017 21:27

Re: Weekplannen?

Maandag, in de ochtend afscheid van zoon op de psz, smiddags dochter naar de gym brengen, huishouden tussendoor
Dinsdag, zoon jarig!
Woensdag, verder feesten voor verjaardag van zoon
Donderdag, zoon voor het eerst hele dag naar de basisschool! Rommel opruimen van de verjaardagen
Vrijdag, geen idee nog.
Zaterdag, 2 oudste met schoonzus mee om te logeren. Jongste naar mijn ouders brengen en in de avond met mijn man en heel veel vrienden ons jaarlijks onbeperkt spareribs eten avond :)!
Zondag, naar Hilversum, de 2 oudste ophalen en verjaardag van schoonzus vieren.
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:40

Bericht 15 Jan 2017 21:29

Re: Weekplannen?

Wat een leuke dingen Marin!
Heb jij zoveel echo's en controles bij de vk?
Ik had alleen met 10, 20 en 30 weken een echo en die laatste was medisch. Die doen ze niet meer standaard.
Verder 1x in de maand naar de vk voor bloeddruk meten en hartje luisteren.

Maandag - werken. Misschien nog even naar de zonnebank. 's Avonds de was opvouwen en tv kijken.
Dinsdag - werken. 's Avonds thuiswerken.
Woensdag - werken.
Donderdag - geen plannen behalve huishouden.
Vrijdag - geen plannen. Denk even op visite gaan bij mijn opa en oma.
Zaterdag - geen plannen.
Zondag - geen plannen.
Relaxed weekje!
04-2014
10-2015
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 15 Jan 2017 21:32

Re: Weekplannen?

Fauve, ik heb de 'gewone' echo's gehad maar de laatste tijd toevallig ontzettend veel extra echo's. Twee groei echo's, waarvan de laatste komende week maar onder de groei prima gaat, gaat ie misschien niet door (hoop het wel). Dan ook nog twee 3d echo's, de eerste keer werkte ie niet goed genoeg mee dus mochten we gratis terug komen. En met m'n moeder vorige week nog een 2d pretecho maar zette de echoscopiste 'm toxh op 3d even, dus ook erg leuk extraatje. Al met al dus echt het gevoel dat ik de baby een beetje leer kennen.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem315

Bericht 15 Jan 2017 21:33

Re: Weekplannen?

Ma: werken
Di: werken
Wo: niks bijzonders
Do: niks bijzonders
Vr: werken
Za: niks bijzonders
Zo: paardrijden
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 15 Jan 2017 23:48

Re: Weekplannen?

Maandag: werken in de avond
Dinsda: ook een late dienst
Woensdag: boodschappen doen verder niks bijzonders
Donderdag: extra controle cb omdat dochter niet goed groeide.
Vrijdag: ook weer late dienst
Daarna kort weekend
2014 2016
<<

Anoniem192

Bericht 15 Jan 2017 23:50

Re: Weekplannen?

Is het geen verrassing voor jou dan, je babyshower Marin?
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 16 Jan 2017 01:14

Re: Weekplannen?

Ik was vandaag ook lekker vrij, heerlijke rustige dag gehad met vriend. Lekker uitgeslapen, daarna boodschappen gedaan, bij vrienden op de koffie gewest, en toen lekker tv gekeken en pizza gegeten!

Morgen: vrije dag, was draaien, strijken, even langs reisbureau, en nog even op bezoek bij m'n broer.
Dinsdag: werken van 11 tot 21 uur
Woensdag: vrije dag, nog geen plannen!
Donderdag: werken van 11 tot 22 uur
Vrijdag: vrije dag, overdag geen plannen, 's avonds uit eten met 2 andere vriendenstellen.
Zaterdag: werken van 11 tot 22 uur, verder geen plannen.
Zondag: werken van 11 tot 21 uur, daarna nog naar de verjaardag van mijn broer.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 16 Jan 2017 06:33

Re: Weekplannen?

Katie schreef:Is het geen verrassing voor jou dan, je babyshower Marin?


Nee dat vind ik niet fijn. Het is gewoon lekker low key bij ons thuis met vriendinnen en familie. Anders zitten m'n weekenden toch weer vol (gaan op vakantie enzo).
Let's discover the world together.
<<

Anoniem210

Bericht 16 Jan 2017 06:46

Re: Weekplannen?

Maandag: Ik ben om 11 uur vrij vanuit mijn slaapdienst. Daarna door naar de oedeemtherapeut en mijn dochter ophalen bij mijn schoonouders. Vanmiddag bijkomen van een zeer slechte nacht, op de bank met netflix.
Dinsdag: Het huishouden doen in de ochtend en werken van 12.00 - 20.00 uur.
Woensdag: In de ochtend zwemmen met dochter en werken van 13.30 - 22.00 uur.
Donderdag: Werken van 08.00 - 16.00 uur.
Vrijdag: De verjaardag van een vriendin vieren in de stad met lunch. S' avonds de verjaardag van oma.
Zaterdag: Overdag iets leuks doen met vriend en dochter. S' avonds komen vrienden eten.
Zondag: We gaan naar mijn broer, daar komen mijn zussen ook en gaan we spelletje spelen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 16 Jan 2017 07:04

Re: Weekplannen?

Vandaag: werken en vanavond naar zumba
Morgen: tweede gesprek van sollicitatie, lunchen met m'n zusje, middag werken en 's avonds niks
Woensdag: werken en 's avonds met m'n vriend naar Yentl & De Boer in het theater
Donderdag: werken en misschien sporten
Vrijdag: werken en verder niks
Zaterdag: naar m'n moeder, met haar uit eten en we blijven daar slapen
Zondag: familiedag van m'n vaders kant
❤ 7 juni 2018
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 16 Jan 2017 07:22

Re: Weekplannen?

Succes op je nieuwe werkplek Katie!

Mijn plannen:
Maandag: werken van 12u tot 20u
Dinsdag: vrij. Als het droog blijft wil ik lekker gaan wandelen met mijn dochter. Savonds mijn moeder bezoeken in het ziekenhuis.
Woensdag: werken van 8u tot 17u, savonds met de oudste naar zwemles.
Donderdag: vrij! Met mijn dochter naar mijn moeder in het ziekenhuis.
Vrijdag: werken van 8u tot 16u30, savonds nieuwjaarsreceptie van mijn werken.
Zaterdag: komen de kinderen van mijn zus logeren.
Zondag: zijn de kinderen van mijn zus hier, mijn zus en schoonbroer blijven hier eten.
2012 & 2016
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 16 Jan 2017 07:38

Re: Weekplannen?

Maandag, dinsdag, woensdag werken en verder is de hele agenda leeg!
30-04-2017
<<

Anoniem245

Bericht 16 Jan 2017 07:51

Re: Weekplannen?

Dit is de eerste week sinds maanden dat het weer rustiger is voor mij.

Vandaag werken (ben elke dag om 15u thuis) huishouden, koken, repetitie geven.
Di: Werken, met zoon naar de action en muziekles.
Wo: Werken, huishouden, koken, niks.
Do: Werken, huishouden, koken, niks.
Vrij: Werken, huishouden, koken, niks. Normaal op vrijdag altijd repetitie gehad maar daar ben ik sinds deze week mee gestopt. Volgende week heeft zoon wel drumband repetitie maar die vervalt deze week.
Za: Uitslapen, en niks op de planning.
Zo: Repetitie en daarna weet ik nog niet.

Tussendoor ben ik wel bezig met repetities voorbereiden, en krijg nieuwe leerlingen dus ga een methode enzo uitzoeken maar wanneer ik dat allemaal precies doe weet ik niet.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers