Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Pasteitjes

<<

Anoniem239

Bericht 15 Jan 2017 09:10

Pasteitjes

Wij hebben morgen een high tea op het werk en iedereen neemt wat mee. Ik wil pasteitjes maken. We hebben geen mogelijkheid om ze te verwarmen maar koud kan toch prima?

Ik heb nu onderstaand recept gevonden:
Verwarm de oven voor op 180 °C. Doe de kip met de boemboe, vissaus en het eiwit in de keukenmachine en maal in 1 min. tot gehakt. Schep de bosui erdoor.
Klop de eidooier los. Snijd de hoeken van de bladerdeegplakjes, zodat er cirkels ontstaan. Verdeel de kip erover en vouw dubbel. Druk met een vork de randen goed dicht. Bestrijk de pasteitjes met de eidooier. Leg op een met bakpapier beklede bakplaat en bak in ca. 25 min. bruin in de oven.

Zullen deze goed koud te eten zijn?
<<

Anoniem197

Bericht 15 Jan 2017 10:37

Re: Pasteitjes

Ik hou daar persoonlijk niet van.
<<

Anoniem197

Bericht 15 Jan 2017 10:38

Re: Pasteitjes

Kan je geen quiche maken ofzo, dat kan wel koud.
<<

Anoniem239

Bericht 15 Jan 2017 12:57

Re: Pasteitjes

Er maakt al iemand een quiche.

Hmm misschien dan toch maar scones maken.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 15 Jan 2017 15:16

Re: Pasteitjes

Ik vind het wel lekker klinken hoor! Denk dat het koud ook lekker is.
Let's discover the world together.

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers