Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vakantie elders goedkoper, afdingen? (TUI)

<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 13 Jan 2017 17:03

Vakantie elders goedkoper, afdingen? (TUI)

Wij zijn vakanties aan het kijken en tot onze verbazing is er nogal wat prijsverschil. Voor precies dezelfde vakantie ben je bij TUI €500 duurder uit dan bij Sunweb. Nou boeken we liever bij TUI omdat je dan voor een upgrade in het vliegtuig kunt kiezen. Hebben jullie wel eens meegemaakt dat je korting kunt krijgen als je aangeeft dat de reis elders goedkoper is?
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 13 Jan 2017 17:18

Re: Vakantie elders goedkoper, afdingen? (TUI)

Is het exact hetzelfde?
Aangeven kan altijd natuurlijk, ik heb het zelf nog nooit gedaan en geloof niet dat ik het ooit ga doen maar niet geschoten is altijd mis.
30-04-2017
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 13 Jan 2017 17:26

Re: Vakantie elders goedkoper, afdingen? (TUI)

Ja het is echt exact hetzelfde, zelfde datum ook. Alleen bij TUI vlieg je, uiteraard, met TUI en bij Sunweb met Transavia.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 13 Jan 2017 17:35

Re: Vakantie elders goedkoper, afdingen? (TUI)

Je kunt het altijd proberen toch?
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem252

Bericht 13 Jan 2017 17:37

Re: Vakantie elders goedkoper, afdingen? (TUI)

Dat is toch het idee van vrije marktwerking. Dat je verschillende prijzen hebt. :P
Volgens mij kun je bij Transavia ook comfort vliegen hoor.
<<

Poison

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 467

Geregistreerd: 04 Aug 2015 09:09

Bericht 13 Jan 2017 19:05

Re: Vakantie elders goedkoper, afdingen? (TUI)

Bij Transavia kan je extra beenruimte bijboeken inderdaad. Maar dat moet je zelf doen via sunweb of via transavia website.

Maar niet alles is dus exact hetzelfde want de airline verschilt en dat kan zeker verschil in prijs maken. Proberen kan je altijd natuurlijk, ik geef je alleen niet heel veel kans
27-12-2011
03-06-2013
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 13 Jan 2017 20:31

Re: Vakantie elders goedkoper, afdingen? (TUI)

Ik zou het gewoon proberen :) Wie niet waagt, wie niet wint zeker? :D
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem184

Bericht 14 Jan 2017 08:14

Re: Vakantie elders goedkoper, afdingen? (TUI)

Ik zou het eigenlijk een beetje vreemd vinden als je probeert af te dingen, want de airline is anders en dus heb je niet compleet hetzelfde pakket.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers