Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Camping Zuid Frankrijk aan zee

<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 13 Jan 2017 13:17

Camping Zuid Frankrijk aan zee

Het was eerst niet de bedoeling om op vakantie te gaan omdat ik 20 juli was uitgerekend. Nu dat is misgegaan willen we toch graag gaan kamperen. Alleen is "onze" camping al volgeboekt. Iemand een tip voor een camping in Zuid Frankrijk aan zee. Verder hebben we niet veel eisen maar we willen vanaf de camping zo het strand op kunnen.
⁠♡♡♡
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 13 Jan 2017 13:26

Re: Camping Zuid Frankrijk aan zee

Ja! Ik moet even zoeken hoe hij heet maar het ligt iig in St Jean-de-luz, is rete goedkoop en op loopafstand van het strand. Op de camping zelf heb je echt alleen een wc, douche en afwas gelegenheid maar het is echt een fijne en goedkope camping. Op loopafstand is ook een klein winkeltje voor je stokbrood e.d Ik ben er een jaar of 5 geleden 2Jr achter elkaar geweest.
Ik ga even zoeken hoe hij heet.

Edit; camping soubelet plage.
30-04-2017
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 13 Jan 2017 15:51

Re: Camping Zuid Frankrijk aan zee

Dank je, ga eens kijken!
⁠♡♡♡
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 13 Jan 2017 17:15

Re: Camping Zuid Frankrijk aan zee

Op loopafstand zijn 3 stranden. 2 hebben een strandtent erbij maar bij 1 daarvan is de weg van het strand af echt heeeel stijl. Wij gingen altijd naar het stand bij strandtent Ti Cabanon. Minuutje of 3 lopen ofzo. Het ligt vlak voor de Spaanse grens dus je kunt ook nog lekker een dagje Spanje doen.
30-04-2017

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers