Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Probiotica bij pasgeborene

<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10380

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 12 Jan 2017 20:54

Probiotica bij pasgeborene

Heeft iemand ervaring met het geven van probiotica aan een pasgeborene?
Ik lees dat dit darmkrampen kan verminderen. Graag zou ik ervaringen horen.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:40

Bericht 12 Jan 2017 21:08

Re: Probiotica bij pasgeborene

Ja, nadat wij minimaal 3 weken een huilbaby hadden die ondanks borstvoeding 1x in 10 dagen poepte, we alles al geprobeerd hadden, heb ik bij een natuurwinkel probiotica in poedervorm gekocht. Sindsdien kon ze vaker poepen en was het ergste gehuil over.

Orthiflor Start had ik.

Eigenlijk was het pas helemaal over toen ze fruit en groente ging eten. Ik ben dus met 4 mnd gestart met bijvoeding ipv 6 maanden.
Verder krijgt ze nog steeds borstvoeding al ruim 14 maanden en eet ze alles. :smile:
04-2014
10-2015
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 12 Jan 2017 22:56

Re: Probiotica bij pasgeborene

Ja wij. Ortiflor start ook.
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1953

Geregistreerd: 19 Jan 2015 12:10

Bericht 13 Jan 2017 10:21

Re: Probiotica bij pasgeborene

Ik heb het bij de oudste gebruikt. De eerste weken huilde ze heel veel (voldeed ook aan het plaatje huilbaby volgens de kinderarts). Maar ik had het idee dat het veel kraampjes waren. Toen zijn we een paar keer naar een osteopaat geweest (die idd dingen constateerde op dat gebied) en ben ik begonnen met probiotica door de fles. Wij hadden toen ABC Dophilus omdat ik daar veel goede dingen over hoorde, maar dat bestaat inmiddels niet meer. Hier kregen we er vrij snel een ander kind voor terug, ze huilde veel minder en was een eind relaxter!

Voor de jongste was ik dan ook van plan om het ook te kopen zodra ik ook maar enige twijfel had over krampjes. Bij hem was het echter niet nodig, heb hem nauwelijks op krampjes kunnen betrappen en een meer relaxte baby heb ik niet gezien. Dus dat was fijn, maar anders had ik weer probiotica gehaald.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Minx