Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Moeder verstopt zich

<<

Brooke

Bericht 11 Jan 2017 10:27

Re: Moeder verstopt zich

Hahaha, ik zit echt te lachen hier achter mijn beeldscherm, heerlijk alle antwoorden in dit topic. :popcorn:

Ik loop ook regelmatig weg hoor uit de kamer, vooral als ze om elk beweginkje wat volgens haar niet goed is gaat zitten miepen en gaat liggen brullen om elke scheet. Dan ben ik het vaak echt zat na een paar uurtjes. Ook soms heb ik geen zin om met haar te spelen of op de bank te niksen als zij speelt, ik word daar echt gaar van, ik heb geen geduld en doe dan liever wat nuttigs. Dan vind ik soms stiekem dat ik nog een hoop andere dingen te doen heb en ga dan even de was opvouwen boven of alvast de aardappels schillen tussendoor en als ze het er niet mee eens is, zeg ik dat ik het heel druk heb momenteel, terwijl het best kan wachten. En dat ik dan juist even wat huishouden kan doen, kom ik even tot mezelf, dan kan ik ondertussen ook even met mijn gedachten ergens anders zijn dan alleen maar bij het zorgen voor haar.
Ik heb dat echt even nodig en vind het dan ook flauwekul dat die moeder commentaar krijgt. Wij zijn allemaal maar mensen.
<<

Anoniem193

Bericht 11 Jan 2017 11:31

Re: Moeder verstopt zich

- Langer douchen
- 15 minuten op de wc gaan zitten (gewoon op de bril hè, ik hoef dan niks)
- Naar boven "aan het werk". Ik lig dan op bed te appen ofzo.
- Mijn eigen snoep/chocola trommel. Ik heb er echt een hekel aan dat ik zin heb aan iets waarvan ik denk dat het er nog is, en dat iemand anders het op heeft gegeten. Dus ik heb mijn eigen trommel.
- Tegen de kinderen zeggen dat ze niet in de keuken mogen komen omdat ik aan het koken ben, maar stiekem drink ik dan cola en eet ik iets lekkers
<<

Maan

Kletskop

Berichten: 796

Geregistreerd: 29 Jul 2016 13:50

Bericht 11 Jan 2017 11:47

Re: Moeder verstopt zich

Mijn zoon van bijna 2 is nu aan het stofzuigen, terwijl ik vanuit de keuken toekijk en iets lekkers eet. Hij blij en ik blij.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 11 Jan 2017 14:57

Re: Moeder verstopt zich

Ik heb chocolade in m'n make up kast. Ik ga gerust boven een kwartiertje op bed liggen met chocolade en een tijdschrift.
R. 2013
D. 2016
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 11 Jan 2017 15:05

Re: Moeder verstopt zich

Haha jullie zijn allemaal zo heerlijk brutally honest. Go moms.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem197

Bericht 11 Jan 2017 20:31

Re: Moeder verstopt zich

Ow wauw ik doe hier zelfs tips op!
Ik lig lekker in bed en mijn man is met zoon aan het spelen. Ik kijk even grey's anatomy. Heerlijk even echt tijd voor mijzelf!
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 13:38

Bericht 12 Jan 2017 11:00

Re: Moeder verstopt zich

Afgelopen weekend nog een dik uur in bad gelegen met een bakje chips en een boek. Had de chips verstopt achter het boek toen ik langs J liep :angel:
(Man was wel beneden bij J en S overigens hoor, anders was ik geen uur in bad gaan liggen)
En was ophangen duurt hier altijd extra lang als de kinderen een moeilijke dag hebben... Heel toevallig dat dat zo precies samen valt :wink:
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 12 Jan 2017 16:15

Re: Moeder verstopt zich

Ik moet mezelf niet verstoppen, zoon vindt altijd alles wel prima haha.
2012 & 2016
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers