Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


De Smartphone-pink

<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 10 Jan 2017 20:38

Re: De Smartphone-pink

Oh ik doe dat echt nooit zo haha
2016
<<

Elska

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1489

Geregistreerd: 11 Okt 2015 19:55

Bericht 10 Jan 2017 20:58

Re: De Smartphone-pink

mijn pinken zijn wel krom maar ik hou mijn telefoon niet zo vast. heb mijn telefoon meestal horizontaal en dan leunend op een of beide ringvingers.
Afbeelding
<<

Anoniem185

Bericht 10 Jan 2017 22:02

Re: De Smartphone-pink

Elska schreef:mijn pinken zijn wel krom maar ik hou mijn telefoon niet zo vast. heb mijn telefoon meestal horizontaal en dan leunend op een of beide ringvingers.

Ik probeer dit maar kan me er niks bij voorstellen haha!
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:14

Bericht 10 Jan 2017 22:23

Re: De Smartphone-pink

Hoewel ik in eerste instantie dacht dat ik mijn telefoon niet op die manier vast houd moest ik het even uitproberen om het zeker te weten. Wel dus maar geen last van een kromme pink.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8841

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 10 Jan 2017 22:25

Re: De Smartphone-pink

Ik houd mijn telefoon wel zo vast. Maar mijn pinken zijn allebei even krom. En houd alleen met rechts mijn telefoon vast.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Elska

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1489

Geregistreerd: 11 Okt 2015 19:55

Bericht 10 Jan 2017 23:02

Re: De Smartphone-pink

Bob schreef:
Elska schreef:mijn pinken zijn wel krom maar ik hou mijn telefoon niet zo vast. heb mijn telefoon meestal horizontaal en dan leunend op een of beide ringvingers.

Ik probeer dit maar kan me er niks bij voorstellen haha!

ehm, ik kan er geen foto van maken als ik de mobiel vast heb.

een beetje dit idee
Afbeelding

ik hou wel meer dingen anders vast door instabiele gewrichten dus waarschijnlijk is het ook gewoon vreemd.
:lol:
Afbeelding
<<

Anoniem185

Bericht 10 Jan 2017 23:29

Re: De Smartphone-pink

Oh wat ongemakkelijk!
<<

Elska

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1489

Geregistreerd: 11 Okt 2015 19:55

Bericht 11 Jan 2017 00:01

Re: De Smartphone-pink

haha ik heb weer iets voor het lijstje 'raar'.

maar ik vind het serieus prettiger. heb een lekker breed toetsenbord en 2 duimen om mee te typen.
ik vind rechtop juist ongemakkelijk. dat vind mijn pink niet leuk, laat ik mijn telefoon veel vaker vallen en heb ik ruzie met het kleine toetsenbord. bij sommige apps en sites moet dat helaas, die zijn daar niet op gemaakt.
Afbeelding
<<

Anoniem244

Bericht 11 Jan 2017 00:03

Re: De Smartphone-pink

Ik hou bijna altijd m'n tel zo vast met m'n pink eronder
Zowel links als rechts
Soms heb ik wel last van m'n pink als ik een tijdje zo zit
<<

Anoniem304

Bericht 11 Jan 2017 08:53

Re: De Smartphone-pink

Ik heb m`n telefoon altijd staand. Liggend vind ik echt vreselijk.
<<

Anoniem184

Bericht 11 Jan 2017 09:01

Re: De Smartphone-pink

Cotton schreef:Ik heb m`n telefoon altijd staand. Liggend vind ik echt vreselijk.

Ik ook. Toen ik nig een kleinere smartphone had (iPhone 3GS/4S) gebruikte ik hem nog wel regelmatig liggend, maar nu vind ik de telefoon (6S) daarvoor te groot. Alleen filmpjes kijk ik nog wel eens in landscape mode maar verder staat m'n telefoon zelfs zo vergrendeld dat hij niet naar liggend kan. Zo irritant als je in bed ligt ofzo en je scherm kantelt ineens.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 11 Jan 2017 09:41

Re: De Smartphone-pink

Als ik beide handen vrij heb, heb ik ook mijn telefoon vast zoals Elska omschrijft.

Overigens ben ik het eens met Susan. Al mijn vingers hebben wel die kromming zoals op de foto in de openingspost haha, dat is gewoon de normale vorm van mijn vingers denk ik.
2012 & 2016
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 12 Jan 2017 14:55

Re: De Smartphone-pink

Ik zie geen deuken, mijn telefoon hou ik wel zo vast. Ik zag wel dat m'n rechter pink langer is dan m'n linker.
R. 2013
D. 2016
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 12 Jan 2017 17:48

Re: De Smartphone-pink

Oud verhaal inderdaad. Ik heb het ook, maar ook aan beide handen terwijl ik met rechts echt nooit mijn telefoon zo vasthoud.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers