Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wie zoekt mee? Verstelbare/kantelbare lamp gezocht

<<

Anoniem281

Bericht 11 Jan 2017 18:59

Wie zoekt mee? Verstelbare/kantelbare lamp gezocht

Zoiets als deze lamp;

Afbeelding

Alleen vind ik deze weer te groot (en te duur) :smile: Deze kappen hebben namelijk een diameter van 45 cm en ik zou een slagje kleiner leuk vinden of één kap die op dezelfde manier te verstellen is, dan is 45 cm geen punt. Maar een iets meer bescheiden prijs zou ook heel leuk zijn, omdat die van 't plaatje 275 euro kost.

Zou ik ervoor over hebben, als ik zou weten dat m'n smaak komende tijd niet verandert, maar ik ken mezelf :laughcry:

Wie zoekt mee?! Kleur kap liefst bruin, taupe of (room)wit, iets in die richting.
<<

Anoniem304

Bericht 11 Jan 2017 19:01

Re: Wie zoekt mee? Verstelbare/kantelbare lamp gezocht

Jaaaa die zijn zo mooi. Ik zou graag zo 1 boven de eettafel, maar de man des huizes vond ruim €300 (er zaten ook nog binnenkappen in die buiten kappen die je los moest kopen) een beetje te duur voor een lamp :P
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 11 Jan 2017 20:05

Re: Wie zoekt mee? Verstelbare/kantelbare lamp gezocht

Ik zou zo'n losse pendel kopen en er kappen bij zoeken die voldoen aan je wensen. Bij Wehkamp verkopen ze deze met zowel 1 als 2 armen.

https://www.wehkamp.nl/Winkelen/Kenmerk ... 0wod9hIAtw
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 11 Jan 2017 20:26

Re: Wie zoekt mee? Verstelbare/kantelbare lamp gezocht

Ja! Wat grappig! Wij stonden op het punt om precies deze lamp te kopen (met andere kleur kap maar verder wel deze), maar zijn toen toch voor iets anders gegaan.

Ik zie dat je ze via Rietveld Licht hebt gevonden, via daar wilden wij ook kopen. Uiteindelijk daar iets heel anders gevonden. Ze zijn daar in veel kleuren te krijgen, maar ik zie dat ze alleen die 45 cm diameter hebben.

Ik heb ze ook wel eens bij Don Luce in Cruquius gezien. Maar volgens mij waren ze daar duurder dan bij Rietveld. Verder heb ik ze niet ergens gezien, heb er toen best wel uitgebreid naar gekeken. Ik vond ze ook zo leuk, dat ze zo kunnen buigen in verschillende vormen.

Maarre... je zou ze kunnen vragen of je er andere kappen bij kan kopen toch?
Let's discover the world together.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers