Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het tattoo topic

<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:26

Bericht 07 Jan 2017 13:48

Re: Het tattoo topic

Lejow schreef:Als de tattoo op een niet altijd zichtbare plek is zou ik hem gewoon laten zetten. Een maand of 2 later zou ik dan aan mijn moeder vragen of haar iets is opgevallen aan mij.. Nee? Zie je.. met tattoo ben ik gewoon nog dezelfde: tadaaaa hier istie!


Nee, zou 'm aan de binnenkant van m'n enkel/onderbeen willen. Alleen te zien met een korte broek/rok of met een (dunnere) panty dus.
Ik hoop ook maar gewoon dat ze het niet meent...
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
<<

Anoniem331

Bericht 07 Jan 2017 17:12

Re: Het tattoo topic

Die van mij staat er op!

Ik ben niet zo goed in foto's hier plakken, misschien dat jij dat wil doen Cotton?
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 16:30

Bericht 07 Jan 2017 17:17

Re: Het tattoo topic

Als je je foto online plaatst (via photobucket of mijn album, maar ook via Facebook bijvoorbeeld) kun je de img url kopiëren en hier plaatsen tussen de codes [img]en[/img] (zonder spaties).

Ben je blij met je tattoo? Veel plezier ermee.
<<

anoniem224

Bericht 07 Jan 2017 21:49

Re: Het tattoo topic

Ik ben benieuwd Popcorn!
<<

Anoniem331

Bericht 07 Jan 2017 21:51

Re: Het tattoo topic

Ja, nou dat krijg ik niet voor elkaar met de iPad :(
<<

Anoniem331

Bericht 07 Jan 2017 21:52

Re: Het tattoo topic

Alleen al een foto kopiëren lukt me niet.
<<

Anoniem331

Bericht 08 Jan 2017 17:44

Re: Het tattoo topic

Weg ~ pech
Laatst gewijzigd door Anoniem331 op 08 Jan 2017 20:49, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 08 Jan 2017 18:56

Re: Het tattoo topic

Heel erg mooi!
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

anoniem224

Bericht 08 Jan 2017 19:45

Re: Het tattoo topic

Prachtig Popcorn!
<<

Anoniem316

Bericht 08 Jan 2017 19:47

Re: Het tattoo topic

Heel mooi!!
<<

Anoniem193

Bericht 08 Jan 2017 19:49

Re: Het tattoo topic

Prachtig popcorn
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 08 Jan 2017 20:14

Re: Het tattoo topic

Prachtig Popcorn. Zeker met dat verhaal/gedachte er achter.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25046

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 08 Jan 2017 20:15

Re: Het tattoo topic

Mooi Popcorn, zowel de tattoo als de gedachte erachter.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem304

Bericht 08 Jan 2017 20:57

Re: Het tattoo topic

Popcorn schreef:Die van mij staat er op!

Ik ben niet zo goed in foto's hier plakken, misschien dat jij dat wil doen Cotton?

Hihi sorry ik kijk nooit in dit topic eigenlijk. :)

Heb je tattoo wel gezien, erg mooi!
<<

Anoniem331

Bericht 08 Jan 2017 20:58

Re: Het tattoo topic

Was al gelukt. Ik bedacht me ineens dat ik sinds deze week een laptop heb, en dan wil knippen en plakken beter dan met de iPad! :)
<<

Anoniem286

Bericht 08 Jan 2017 21:03

Re: Het tattoo topic

ah gemist! Ben wel benieuwd Popcorn!
<<

Anoniem187

Bericht 08 Jan 2017 21:59

Re: Het tattoo topic

Shit, gemist :(
<<

Anoniem331

Bericht 09 Jan 2017 07:24

Re: Het tattoo topic

Ik zal m straks nog een keer plaatsen, lag gisteravond vroeg in bed en wou het niet de hele nacht laten staan.
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:26

Bericht 26 Mrt 2017 16:44

Re: Het tattoo topic

Hebben jullie negatieve reacties gehad van mensen dichtbij jullie? Hoe gingen jullie daar mee om?

Ik ben steeds meer geneigd m'n tattoo te laten zetten, hotel m'n familie tegen is een het vreselijke ruzie gaat opleveren....
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 26 Mrt 2017 17:00

Re: Het tattoo topic

Maar het slaat toch eigenlijk nergens op (tenzij je een tattoo in je gezicht wil plaatsen). Zijn het je ouders of je eigen gezin? Ik kan me nog voorstellen dat je partner het misschien minder leuk vindt (afhankelijk van de tattoo ook denk ik) maar ik ga er vanuit dat je volwassen bent en dat je deze keuze niet hoeft te verantwoorden aan je ouders.

Bij mij precies hetzelfde hoor. Ik heb geen tatoeages maar mijn ouders zouden ook diep teleurgesteld zijn maar ik ben potverdorie 30 dus lijkt me dat ik dan beslissingen over m'n eigen lichaam zelf mag maken :)
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:26

Bericht 26 Mrt 2017 17:57

Re: Het tattoo topic

Met name mijn moeder. Mijn vriend vind het alleen maar leuk ;)

Ik kan het alleen niet goed loslaten.. hoewel ik weet dat het m'n eigen keuze en lichaam is. Het gaat om een tatoeage op m'n been, dus ook bijna niet zichtbaar voor anderen.
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
<<

Anoniem278

Bericht 26 Mrt 2017 18:33

Re: Het tattoo topic

Mijn familie was er ook op tegen. Mijn moeder heeft n hekel aan tattoo's. Ik heb daarom ook heel lang gewacht. Inmiddels heb ik er vier, want het is mijn lichaam en mijn wens en op een gegeven moment werd dat belangrijker dan wat welke ander dan ook vond.
De ruzie viel mee, gezien het voldongen feit. De eerste was nog wel wat ' open for debate' ( gezeur eigenlijk) maar tegenwoordig hoor ik nog maar eens in de zoveel tijd dat het ordinair is ofz.
<<

Anoniem316

Bericht 26 Mrt 2017 19:14

Re: Het tattoo topic

Hier is mijn man er op tegen. Dat houdt mij ook tegen, dus kan me voorstellen dat dit bij jou ook het geval is. Hier staat hij dus ook nog steeds niet. Hoewel mijn man niet zegt dat ik het niet mag, zegt hij wel heel erg teleurgesteld te zijn en het vreselijk te vinden. Dus ja...
<<

Tante Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:41

Bericht 26 Mrt 2017 19:46

Re: Het tattoo topic

Mijn vriend is/was ook tegen tattoos maar begreep mijn motivatie en de gedachte erbij wel. Ik heb wel rekening met hem gehouden door een plek (op mijn rug) te kiezen waar de tattoo goed te bedekken is. Mijn vriend noemt me nu liefkozend 'zijn kampertje' :palm: Dus het hele idee van een tattoo staat hem nog steeds tegen maar ik ben er zelf wel super blij mee!
09-07-2018
11-07-2021
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:26

Bericht 26 Mrt 2017 21:11

Re: Het tattoo topic

Quizzle schreef:Mijn familie was er ook op tegen. Mijn moeder heeft n hekel aan tattoo's. Ik heb daarom ook heel lang gewacht. Inmiddels heb ik er vier, want het is mijn lichaam en mijn wens en op een gegeven moment werd dat belangrijker dan wat welke ander dan ook vond.
De ruzie viel mee, gezien het voldongen feit. De eerste was nog wel wat ' open for debate' ( gezeur eigenlijk) maar tegenwoordig hoor ik nog maar eens in de zoveel tijd dat het ordinair is ofz.


Op welk moment heb je verteld over je tattoo?
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers