Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Netflix of Videoland

<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 08 Jan 2017 11:58

Netflix of Videoland

Ik wil graag 1 van bovenste nemen, maar wat is het verschil ertussen? Zag dat ze bij videoland ook Nederlandse series hebben en die hebben ze bij netflix niet toch? Dat zijn series die ik leuk vind.
Welke van de 2 zouden jullie aanraden?
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

anoniem213

Bericht 08 Jan 2017 12:00

Re: Netflix of Videoland

Dat is heel persoonlijk. Netflix heeft een breder en ander aanbod. Ik zou kijken waar ze de meeste series aanbieden die jij leuk vindt.
<<

Anoniem252

Bericht 08 Jan 2017 12:02

Re: Netflix of Videoland

Ik heb beide :P
Via Groupon heb ik voor 25 euro een abonnement genomen voor 9 maanden op Videoland. Ik kijk Greys anatomy en nieuwe tijden. We hebben ook Netflix met 2 beeldschermen.
Beide aansluitingen delen we met mijn moeder. Scheelt weer de helft.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 08 Jan 2017 13:11

Re: Netflix of Videoland

Bedankt voor de groupon tip, ik heb hem ook gevonden! Ik denk dat ik die ga doen. Die Nederlandse series wil ik wel zien.

Edit: Heb hem gevonden, maar de actie is niet meer :). Ga even kijken of er nog een andere actie is.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Anoniem335

Bericht 08 Jan 2017 13:15

Re: Netflix of Videoland

<<

Anoniem335

Bericht 08 Jan 2017 13:16

Re: Netflix of Videoland

https://welkom.videoland.com/ je kan ook 2 weken proberen voor 1 cent.. Dat heeft m'n collega gedaan in de kerstvakantie.
<<

Blondje26x

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 124

Geregistreerd: 21 Aug 2016 18:53

Bericht 08 Jan 2017 13:44

Re: Netflix of Videoland

Het verschil is inderdaad de Nederlandse series die wel op Videoland staat, maar niet op netflix. Netflix is sterker in Amerikaansse series. Op Videoland merk je nu wel dat er ook meer RTL tv programma's erop komen te staan en persoonlijk vind ik dat ook wel fijn, omdat je vaak bij RTL XL app moet betalen.
Don't regret anything that made you smile
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 08 Jan 2017 17:07

Re: Netflix of Videoland

Bedankt voor de tips en de link van groupon Kexter! Ik ga daar maar eens naar kijken.
Mijn vriend wil eigenljk netflix, maar ik vind dat ik meer recht van spreken heb aangezien hij regelmatig gamet op de pc :)
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43579

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 08 Jan 2017 17:32

Re: Netflix of Videoland

Wij hebben Netflix en Amazon Prime. Netflix heeft een breed aanbod qua serie maar qua films vind ik 't bijna altijd tegenvallen. Amazon prime is een mooie aanvulling maar hebben we pas sinds kort dus nog even kijken hoe 't bevalt. Videoland hebben we wel eens los een film bij gehuurd geloof ik. Idem dito voor Google Movies.
Let's discover the world together.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 08 Jan 2017 17:44

Re: Netflix of Videoland

Ik kijk nooit heel veel films. Een keer op z'n tijd is leuk, maar niet heel vaak. Series vind ik dan wel weer leuk om te kijken.
Als je 2 weken voor 1 cent kiest bij videoland, zit je daarna wel aan een abonnement vast als ik het goed zag.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 08 Jan 2017 18:25

Re: Netflix of Videoland

ik vind videoland echt tegenvallen. Veel oude series. Wat wel fijn is dat daar de zwarte tulp en nieuwe buren al op stond voor het op de tv is. Ik had 2 keer een code om 48 gratis videoland te kijken en kon die 2 mooi zien. En had eens een half jaar gratis videoland heb toen wat oude series gezien maar op het laatst niet meer gebruikt. Netflix vind ik veel leuker veel leuke series en films erop als ik 1 zou kiezen zou ik netflix doen
Afbeelding

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers