Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekend!

<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 06 Jan 2017 16:50

Weekend!

Jullie nog leuke plannen dit weekend?

Ik had vandaag sowieso al vrij, want ik heb nog vakantie. Eerst uitgeslapen en boodschappen gedaan. Daarna heb ik alle kerstzooi opgeruimd en het huis weer in normale staat teruggebracht, en mijn man heeft ondertussen de rest van het huishouden gedaan. Vanavond gaan we naar een concert van Saybia, gewoon hier in onze eigen stad, dus we kunnen fijn lopend gaan.
Morgen overdag niet echt plannen, we moeten iig even de stad in om cadeautjes te halen. En ik hoop dat er een mooie sneeuwwandeling mogelijk is. 's Avonds op kraambezoek bij vrienden.
Zondagmiddag naar de verjaardag van het broertje van mijn man, en we eten ook mee.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 06 Jan 2017 16:53

Re: Weekend!

Yes, nog 9 minuten (maar wie telt er..)

Ik heb eigenlijk een best lekker rustig weekend voor de boeg, maar wel een leuke!

Vanavond staat er niets op de planning, gewoon samen eten en tv kijken.
Morgen wil ik de laatste spullen uit de babykamer naar zolder brengen. Dan is ie helemaal leeg, kan ie schoongemaakt worden en daarna ingericht over paar weekjes.
Zondag heb ik een fotoshoot bij Believe (prijs van forumjubileum). Hopelijk word ik nu niet ziek (was vorige keer dat we hadden afgesproken zo), en kunnen we leuk hun leven vastleggen!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem245

Bericht 06 Jan 2017 16:55

Re: Weekend!

Ja heerlijk weekend!
Mijne is alleen volgepland met werk haha ;)

Vanavond, uithelpen bij een orkest dat zondagochtend concert heeft.
Morgen overdag, uitslapen, wandelen, boodschappen, huishouden, concert voorbereiden. 'S avonds nieuwjaarsconcert met mijn jeugdorkestje (vet spannend want eerste officiele concert) en daarna uithelpen met het groot orkest van dezelfde vereniging.
Zondagochtend, naar orkest waar ik vanavond ook moet zijn, repeteren, concert en dan thuis chillen!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 06 Jan 2017 17:25

Re: Weekend!

iedereen een fijn weekend

Ik heb helemaal geen plannen. We zouden naar de oma's van mijn man gaan maar 1 is er niet en word ook raar weer morgen dus we blijven maar thuis is een stuk rijden ook.

Dus lekker niks doen heerlijk wel aan toe
Afbeelding
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 15:48

Bericht 06 Jan 2017 19:31

Re: Weekend!

Ik kreeg woensdagochtend om 10.30u al weekend. Dus ik heb alles wat ik nog moest doen zo goed als gedaan. Dus ik kan het weekend lekker het schaatsen volgen op tv. Zou morgen eigenlijk naar Thialf gaan om het live te volgen maar gaat helaas door omstandigheden niet door. Dus dan maar voor de tv.
Verder moet ik alleen nog even de was wegwerken en boodschappen halen dit weekend.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 06 Jan 2017 20:01

Re: Weekend!

Vanavond lekker chillen en The Voice kijken met een wijntje erbij, morgen drukke planning: vier nieuwe huizen van vrienden bekijken! Lunchen bij een stel, op de koffie bij Carra en vriend, even langs bij een andere vriend en eten bij weer een andere vriend. I :heart: efficiëntie.

Zondag ga ik naar m'n huis in DH voor de finishing touch voordat er binnenkort foto's worden gemaakt voor de verkoop. Verder hopelijk nog even chillen.
❤ 7 juni 2018
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 06 Jan 2017 20:02

Re: Weekend!

We gaan morgen op kraambezoek! :cheering:
Dat was het ook wel zo'n beetje, naast de was doen, boodschappen doen, dat soort dingen.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 06 Jan 2017 20:22

Re: Weekend!

Ik heb heerlijk het hele weekend vrij eens!
In principe hoeven we ook niet veel te doen, we willen morgen alleen voor een vloer voor de babykamer gaan kijken.
Maar ik zit nu naar het weerbericht te kijken en ik denk dat we morgen eerst maar eens afwachten hoe de toestand op de weg is.
Verder hebben we nog geen plannen, heerlijk!

Nu hang ik lekker op de bank, zo Flikken Maastricht kijken.

Fijn weekend allemaal!
10.04.17
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 06 Jan 2017 22:18

Re: Weekend!

Mijn weekend is begonnen met knuffelen met de baby van Dee. Nu zit ik op de bank te klooien met een haaknaald en draad. Het begin is er, nu de rest nog.

Morgen eerst met N. op stap, op zoek naar een badkamer.
Daarna moet ik m'n team coachen.
's Avonds komen er vrienden op visite.

Zondag gaan we samen sushi maken, verder nog geen plannen.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

anoniem203

Bericht 06 Jan 2017 22:43

Re: Weekend!

Ik moet morgen heel de dag werken en 's avond is het me-time op de bank. Zondag de kerstboom opruimen (de rest van de versiering is weg maar voor de boom heb ik nog geen tijd gehad), stuk wandelen met mijn man en kinderen, op visite bij mijn ouders en 's avonds vroeg onder de wol. Ben al heel de week veel te laat naar bed gegaan.
<<

Anoniem221

Bericht 06 Jan 2017 23:09

Re: Weekend!

Mijn vriend gaat morgen naar een vriend en ik modder wat aan in huis. Ik heb de laatste paar dagen veel pijn aan de ogen en ik zou het al fijn vinden als ik ze gewoon zonder tranen open kan houden.
Zondag hebben we niets. Ik hoop dat het net zo gaat ijzelen als vorig jaar, dan kunnen we schaatsen op straat. Net als vorig jaar.
<<

Anoniem210

Bericht 06 Jan 2017 23:15

Re: Weekend!

Jeetje Bliss, ga je morgen langs 8 verschillende vrienden?

Wij hebben een rustig weekend. Morgen gaat vriend met dochter naar zijn ouders. Volgens mij gaan ze naar de kinderboerderij. Ik ga met een vriendin een dagje ontspannen in de sauna. Zondag komen vrienden lunchen en doen we verder helemaal niks. Nouja, een wandeling maken zoals bijna elke zondag. :)
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 06 Jan 2017 23:18

Re: Weekend!

Bliss, 4 nieuwe huizen bekijken op 1 dag? Wauw!
Marin, leuk de shoot met Believe!

Vandaag is mijn dochter nog een keertje gaan wennen op het kdv, volgende week start ze voor het echt. Man, zoon en ik zijn ondertussen naar de markt geweest, naar de kapper met zoon en nog even wat gewinkeld. Daarna hebben we op zolder opgeruimd en zijn we dochter gaan ophalen.

Morgen blijven we denk ik lekker thuis, ze voorspellen glad weer/sneeuw. Als er echt een leuk laagje sneeuw ligt, wil ik de slee van zolder halen, anders gaan we denk ik onze diepvries ontdooien en poetsen, want er zit best wat ijs op/in.

Zondag gaan we met mijn oma en de familie uit eten.
2012 & 2016
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 06 Jan 2017 23:36

Re: Weekend!

Haha ja zeven mensen, drie stellen en een vrijgezelle vriend van me, die ook meegaat naar het laatste stel. Ik vind het wel leuk, zo sla ik veel vliegen in één klap en heb ik in elk geval alle huizen gezien!
❤ 7 juni 2018
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 06 Jan 2017 23:37

Re: Weekend!

En heb je niet een hele maand lang elk weekend een housewarming ;)
2012 & 2016
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 07 Jan 2017 00:01

Re: Weekend!

Snoes schreef:En heb je niet een hele maand lang elk weekend een housewarming ;)


Precies!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem192

Bericht 07 Jan 2017 00:31

Re: Weekend!

Wij zijn vanavond terug gekomen van een paar dagen Gent! Vanavond gegeten met schoonzusje & haar vriend, die logeerden in ons huis. Morgen is mijn vriend jarig & komt er visite, als het niet (te) glad is, zondag dagje relaxen!
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 07 Jan 2017 02:25

Re: Weekend!

Wij hebben morgen wat klusjes in huis te doen.
En zondag houden we denk ik een rustig dagje.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Anoniem316

Bericht 07 Jan 2017 07:35

Re: Weekend!

Vandaag wilde ik heel graag even de stad in maar gaat denk ik niet gebeuren gezien de sneeuw.
Morgen zouden we naar een familie borrel alleen is dat nogal een eindje rijden dus of we dat gaan doen, weten we nog niet (we hadden er eerlijk ook niet zo'n zin in...)
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 07 Jan 2017 09:35

Re: Weekend!

Ik heb gister gewerkt tot 20.30 uur, daarna lekker naar huis. Vriend zat klaar met een wijntje en toastjes! :love:

Vandaag lekker vrij. Ga zo de kerstspullen opruimen, en verder nog een beetje rommelen in huis. Wil ook the voice terugkijken. Einde van de middag komt mijn neefje van 6 hier logeren.

Morgen werken van 11 tot 21 uur, verder geen plannen.

Maandag met een stel collega's naar de horecava. Zinin!
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 15:48

Bericht 07 Jan 2017 11:25

Re: Weekend!

Veel plezier maandag Kreeft! Ik ben ooit 1x naar de horecava geweest en vond het toen erg leuk!
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 07 Jan 2017 12:29

Re: Weekend!

Jada schreef:Veel plezier maandag Kreeft! Ik ben ooit 1x naar de horecava geweest en vond het toen erg leuk!


Dankjewel! Voor mij is het ook alweer een jaar of 10 geleden denk ik. Heb er wel zin in, we hebben ook kaarten (was heel moeilijk aan te komen!) voor de wine proffesional (aparte beurs op de horecava), en daar ben ik nog nooit geweest.
<<

Anoniem210

Bericht 07 Jan 2017 12:35

Re: Weekend!

Bliss schreef:Haha ja zeven mensen, drie stellen en een vrijgezelle vriend van me, die ook meegaat naar het laatste stel. Ik vind het wel leuk, zo sla ik veel vliegen in één klap en heb ik in elk geval alle huizen gezien!


Het is wel effectief inderdaad. :) Veel plezier!
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 15:48

Bericht 07 Jan 2017 13:54

Re: Weekend!

Kreeft schreef:
Jada schreef:Veel plezier maandag Kreeft! Ik ben ooit 1x naar de horecava geweest en vond het toen erg leuk!


Dankjewel! Voor mij is het ook alweer een jaar of 10 geleden denk ik. Heb er wel zin in, we hebben ook kaarten (was heel moeilijk aan te komen!) voor de wine proffesional (aparte beurs op de horecava), en daar ben ik nog nooit geweest.


Ah dat klinkt tof!
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 07 Jan 2017 14:02

Re: Weekend!

Leuke plannen allemaal!!

Dit is mijn laatste weekend van de vakantie :).
Vanmorgen mijn man even laten uitslapen, ik ben met T. beneden Jungle Book gaan kijken (Sam, volgens mij las ik dat ergens bij jou, thnx voor de tip ;) ).
Hij stond lekker te dansen op de liedjes en alle diergeluiden te maken :heart:
We zijn net nog even naar de IKEA geweest voor een nieuwe lamp.
Als T. straks wakker wordt gaan we naar de familiemiddag bij m'n ouders. Helaas komt de helft niet vanwege de gladheid :(. Dus die missen de aankondiging van de zwangerschap.

Morgen gaat mijn man on half 11 de deur uit voor de halve marathon in Egmond. Ik heb 's middags de 50e verjaardag van een collega, dus mijn schoonouders komen oppassen.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers