Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Spijt

<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 06 Jan 2017 12:48

Re: Spijt

Ik roep wel eens dat ik de tijd tussen mijn 20e en 30e de vreselijkste jaren uit mijn leven vind/vond, maar als ik dan ga nadenken ben ik wel ontzettend vrij geweest maar altijd bezig geweest met 'wat komen gaat' en niet genoten van het nu.

Ik heb verschillende studies gedaan (afgemaakt en eerder gestopt) om te kijken wie ik nu ben en wat ik nu eigenlijk wil. Ik heb heel flexibel gewerkt (en nog steeds) waardoor ik in zijn totaliteit de afgelopen 10 jaar ontzettend veel vrije tijd heb gehad of zelf in te delen tijd. Ik heb mooie reizen gemaakt, ben getrouwd in het buitenland en woon al die jaren fijn samen met mijn man. Ik kan altijd terugvallen op mensen die van mijn houden van een luisterend oor tot geld o.i.d.

Maar toch kijk ik (al is het nu al minder dan een jaar of 2 geleden) niet heel fijn terug op die periode. Misschien omdat het allemaal zo onduidelijk was/is en ik het fijn vind om wat meer rust te hebben of vastigheid.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 06 Jan 2017 16:21

Re: Spijt

Ik weet ook niet of het echt spijt is of dat ik het jammer vind omdat ik iets nooit gedaan heb.
1. Zo gaan veel jonge meiden in een studentenhuis wonen, naast het studeren is het ook de tijd van je leven: Je leert heel veel mensen kennen, gezelligheid, (Teveel en misschien iets te vaak) drankjes drinken etc.. Dit was vroeger iets wat mij echt verschrikkelijk leek als heel onzeker meisje maar nu, jaren later, vraag ik mij wel eens af hoe dat zou zijn..
2. Vriendinnenvakanties: Ik was al heel jong gesetteld met mijn ex (op mijn 19de) en had hier destijds geen behoefte aan, momenteel ben ik samen met mijn huidige vriend maar ergens vind ik het jammer dat ik zoiets rond mijn 20ste nooit gedaan heb..
3. Waar ik wel van spijt van heb is dat ik tussen twee studies in vijf jaar heb gewerkt, dat voelen een beetje als verloren jaren. Als ik vrijwel meteen na mijn eerste studie weer was gaan studeren, dan was ik nu 24 geweest: Nog lekker jong en aantrekkelijk op de arbeidsmarkt.. Ik word eind dit jaar 30 en ik heb een beetje het gevoel dat de 'tijd' begint te dringen ofzo -> gevalletje dertigersdilemma? :P
Wat als het lukt
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 06 Jan 2017 20:07

Re: Spijt

Spijt is een groot woord, maar soms vind ik het wel jammer dat ik nooit op kamers heb gewoond. Sowieso heb ik nooit gewoond in de steden waar ik gestudeerd heb. Ik was altijd afhankelijk van het ov om weer thuis te komen, waardoor ik bijvoorbeeld altijd de eerste was die naar huis moest.
Het had me soms toch best leuk geleken om die ervaring wel te hebben gehad.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers