Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het tattoo topic

<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 23 Okt 2016 20:50

Re: Het tattoo topic

Dat schijnt idd Bazinga :D Heb er al jaren over nagedacht, dus dacht als ik dan toch ga... meteen maar 3 en wie weet volgt er meer de komende jaren :)

Mooi in je eigen handschrift!
<<

Anoniem193

Bericht 23 Okt 2016 21:45

Re: Het tattoo topic

Het wordt een hartslag die over gaat in een motor met een vrouw erop.
Hij komt aan de zijkant van mijn lichaam net onder bh hoogte zeg maar.

Weet niet waar de twijfel vandaan komt. Ik heb ook op de fb gekeken en wat hij zet ziet er echt mooi uit. Al zetten ze er natuurlijk alleen op wat goed gelukt is.
Mijn man houdt niet van tattoos, maar als ik het wil dat houdt hij mij niet tegen.
<<

Anoniem193

Bericht 10 Nov 2016 16:45

Re: Het tattoo topic

Hij staat erop en ik ben er blij mee :)
<<

anoniem224

Bericht 10 Nov 2016 17:01

Re: Het tattoo topic

Ga je een foto laten zien Alibi? Ik ben benieuwd namelijk!
<<

Anoniem193

Bericht 10 Nov 2016 17:34

Re: Het tattoo topic

Even dan. Hij zit dus net onder mijn bh. Paar kleine "foutjes" doordat ik bewoog. :palm:

Afbeelding[/URL]
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 10 Nov 2016 17:56

Re: Het tattoo topic

Ik vind 'm tof, Alibi.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 10 Nov 2016 21:02

Re: Het tattoo topic

Mooi!
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 10 Nov 2016 21:07

Re: Het tattoo topic

Cool! Origineel ook.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem315

Bericht 10 Nov 2016 21:28

Re: Het tattoo topic

Tof!
<<

Anoniem193

Bericht 10 Nov 2016 22:11

Re: Het tattoo topic

Dank jullie wel!
<<

anoniem224

Bericht 11 Nov 2016 21:39

Re: Het tattoo topic

Waarom mis ik altijd alle foto's... Jammer.
<<

Anoniem331

Bericht 04 Jan 2017 22:26

Re: Het tattoo topic

Whoop! Ik heb voor zaterdag een afspraak staan!
Vanmiddag alles besproken en zitten brainstormen, her en der nog wat aangepast. En dus zaterdag laten zetten.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 04 Jan 2017 22:29

Re: Het tattoo topic

Leuk, wat gaat het worden?
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem331

Bericht 04 Jan 2017 22:32

Re: Het tattoo topic

Dat kom ik even laten zien, want dan kun je ook het verhaal er achter 'horen'. Is mooier dan zo omschrijven denk ik.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 04 Jan 2017 22:47

Re: Het tattoo topic

Ben heel benieuwd!
❤ 7 juni 2018
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 04 Jan 2017 22:49

Re: Het tattoo topic

Spannend Popcorn! Ik heb inmiddels ook de knoop doorgehakt, ik ga in maart een tattoo laten zetten :dance: Nu op zoek naar een goede shop, heb er al wel één op het oog.
<<

anoniem224

Bericht 06 Jan 2017 17:58

Re: Het tattoo topic

Ik ben benieuwd Popcorn!

Spannend Scandic!
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1429

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:26

Bericht 06 Jan 2017 18:07

Re: Het tattoo topic

Ik wil ook.. Ooit.. maar de reactie van m'n moeder houd me tegen op het moment. Als ik het ooit doe wil ze me niet meer zien (en dat zei ze gemeend....)
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
<<

Anoniem273

Bericht 06 Jan 2017 18:17

Re: Het tattoo topic

Huppekee schreef:Ik wil ook.. Ooit.. maar de reactie van m'n moeder houd me tegen op het moment. Als ik het ooit doe wil ze me niet meer zien (en dat zei ze gemeend....)


Heus niet. Ik vind dat soort dingen echt not-done om tegen je volwassen kind te zeggen.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 06 Jan 2017 18:42

Re: Het tattoo topic

Huppekee schreef:Ik wil ook.. Ooit.. maar de reactie van m'n moeder houd me tegen op het moment. Als ik het ooit doe wil ze me niet meer zien (en dat zei ze gemeend....)


Ik heb ook zulke ouders. Vreselijk vind ik het, ze laten zich steeds negatief uit over tattoo's. Maar ik ben nu op een punt beland dat ik er schijt aan heb, ik ben 29, het is mijn lichaam en mijn leven!
<<

Anoniem316

Bericht 06 Jan 2017 20:05

Re: Het tattoo topic

Hier is het mijn man die het echt niet wil hebben. Wat doe je dan he? Merk dat het me toch wel een beetje tegenhoudt, hoewel ik het heel graag wil. Het idee wat ik nu heb kan hij geloof ik wel redelijk mee leven maar hij blijft het verschrikkelijk vinden.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 07 Jan 2017 00:28

Re: Het tattoo topic

Dee schreef:Hier is het mijn man die het echt niet wil hebben. Wat doe je dan he? Merk dat het me toch wel een beetje tegenhoudt, hoewel ik het heel graag wil. Het idee wat ik nu heb kan hij geloof ik wel redelijk mee leven maar hij blijft het verschrikkelijk vinden.


Heel herkenbaar Dee. Mijn vriend vindt het echt super lelijk. De tattoo die ik nu heb, vindt hij wel mooi door de gedachte erachter, maar de nieuwe die ik eigenlijk (al jaren) wil vindt ie heul lelijk. Het houdt me toch tegen..beetje jammer als je partner iets echt niet mooi aan je vindt. Ik blijf hopen dat ie een beetje bijdraait nu ik in dat nieuwe idee ook een plekje aan S wil geven.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

anoniem224

Bericht 07 Jan 2017 08:38

Re: Het tattoo topic

Scandic schreef:
Huppekee schreef:Ik wil ook.. Ooit.. maar de reactie van m'n moeder houd me tegen op het moment. Als ik het ooit doe wil ze me niet meer zien (en dat zei ze gemeend....)


Ik heb ook zulke ouders. Vreselijk vind ik het, ze laten zich steeds negatief uit over tattoo's. Maar ik ben nu op een punt beland dat ik er schijt aan heb, ik ben 29, het is mijn lichaam en mijn leven!


Mijn moeder heeft ook altijd zoiets gezegd, maar heb toch een aantal jaar thuis mogen wonen mét tatoeage. Ik denk eigenlijk ook niet dat ze dat echt meent, dat zou ik wel heel erg vinden eigenlijk.
<<

Anoniem316

Bericht 07 Jan 2017 08:40

Re: Het tattoo topic

Meneer de Uil schreef:
Dee schreef:Hier is het mijn man die het echt niet wil hebben. Wat doe je dan he? Merk dat het me toch wel een beetje tegenhoudt, hoewel ik het heel graag wil. Het idee wat ik nu heb kan hij geloof ik wel redelijk mee leven maar hij blijft het verschrikkelijk vinden.


Heel herkenbaar Dee. Mijn vriend vindt het echt super lelijk. De tattoo die ik nu heb, vindt hij wel mooi door de gedachte erachter, maar de nieuwe die ik eigenlijk (al jaren) wil vindt ie heul lelijk. Het houdt me toch tegen..beetje jammer als je partner iets echt niet mooi aan je vindt. Ik blijf hopen dat ie een beetje bijdraait nu ik in dat nieuwe idee ook een plekje aan S wil geven.

Hier zou de tattoo ook voor m'n dochter staan inderdaad. Sindsdien lijkt hij er minder moeite mee te hebben. Nu zelf nog de drempel over haha ;).
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 07 Jan 2017 13:33

Re: Het tattoo topic

Als de tattoo op een niet altijd zichtbare plek is zou ik hem gewoon laten zetten. Een maand of 2 later zou ik dan aan mijn moeder vragen of haar iets is opgevallen aan mij.. Nee? Zie je.. met tattoo ben ik gewoon nog dezelfde: tadaaaa hier istie!
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron