Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jullie mening? (keuze babyschoentjes)

<<

Anoniem221

Bericht 06 Jan 2017 15:21

Jullie mening? (keuze babyschoentjes)

Volgende maand zal mijn schoonzusje een klein meisje op de wereld zetten. Volgende week hebben we een ware babyshower. Ik heb tien jaar geleden mijn broertje en toen nog vriendin een paar baby Nikes beloofd en ze houden me eraan. Geen probleem. Heb ik ook geen moeite met het kopen van een cadeautje. Maar nu is het de vraag: Welke gaat het worden?

Hier zijn vriend en ik samen het meest dol op, maar blauw voor een meisje?

Afbeelding

of

Vind ik persoonlijk iets minder, maar wel meer meisjesachtig:

Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 06 Jan 2017 15:24

Re: Jullie mening? (keuze babyschoentjes)

Het is totaal niet mijn smaak maar ik vind die blauwe het leukst. Kunnen prima voor een meisje, zeker met dat roze zooltje. Wel lief dat je zo'n mooi cadeau geeft.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem286

Bericht 06 Jan 2017 15:26

Re: Jullie mening? (keuze babyschoentjes)

Die blauwe zijn toch gewoon meisjes schoenen? Gezien het roze?
Maar ik zou eerder adidas/nike slofjes kopen, die kunnen ze sowieso aan. in ieder geval met een zachte zool. Met deze schoentjes is het maar afwachten of ze kunnen lopen als ze op die maat zitten en kruipen met harde zolen is niet zo prettig voor ze.
Laatst gewijzigd door Anoniem286 op 06 Jan 2017 15:32, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Anoniem243

Bericht 06 Jan 2017 15:27

Re: Jullie mening? (keuze babyschoentjes)

Ik ben geen fan van schoentjes bij baby's maar ik vind de blauwe erg leuk! Ook (juist) voor een meisje!
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 06 Jan 2017 15:29

Re: Jullie mening? (keuze babyschoentjes)

Oef ik vind ze oerlelijk. Maar dat was je vraag niet he. Dan wit. Bedoelen ze echt dit model? Want die zijn niet echt voor baby's toch?
<<

Anoniem221

Bericht 06 Jan 2017 15:30

Re: Jullie mening? (keuze babyschoentjes)

Ik zag zoveel schattigs voorbij komen. Converseslofjes. Als ik een baby kreeg dan wist ik het wel. Nike is ook niet mijn merk, liever Adidas of K-swiss, maar ik heb het beloofd. Maar ik ga sowieso even in overleg met mijn broertje, want ik wil best Nike's kopen, maar mijn broertje en schoonzusje zijn niet eens Nike-types.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 06 Jan 2017 15:34

Re: Jullie mening? (keuze babyschoentjes)

Marin schreef:Het is totaal niet mijn smaak maar ik vind die blauwe het leukst. Kunnen prima voor een meisje, zeker met dat roze zooltje. Wel lief dat je zo'n mooi cadeau geeft.


Inderdaad, het is babyblauw met roze! Niet bepaald jongensachtig hoor.. :wink:

Wel eens met de slofjes comment. Volgens mij zijn deze niet zo goed voor babyvoetjesl en moet het net uitkomen met de maat.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 06 Jan 2017 15:36

Re: Jullie mening? (keuze babyschoentjes)

Ja als je ze koopt zou ik sowieso voor een wat grotere maat gaan.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem221

Bericht 06 Jan 2017 15:40

Re: Jullie mening? (keuze babyschoentjes)

Marin schreef:Ja als je ze koopt zou ik sowieso voor een wat grotere maat gaan.


19.5 is de maat. Het lijkt me ook niet gezond om een baby schoentjes aan te trekken. Ze kunnen nog niet eens lopen. Maar ik heb mijn broertje even geappt of hij echt Nikes wil of toch liever slofjes van een bepaald merk.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 06 Jan 2017 15:41

Re: Jullie mening? (keuze babyschoentjes)

Fedora schreef:
Marin schreef:Ja als je ze koopt zou ik sowieso voor een wat grotere maat gaan.


19.5 is de maat. Het lijkt me ook niet gezond om een baby schoentjes aan te trekken. Ze kunnen nog niet eens lopen. Maar ik heb mijn broertje even geappt of hij echt Nikes wil of toch liever slofjes van een bepaald merk.


Je kunt toch ook in een grotere maat kopen? Of zijn ze dan niet beschikbaar?
Slim om ze even te appen, want je koopt natuurlijk liever iets waar ze ook echt iets aan hebben.
Let's discover the world together.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 06 Jan 2017 15:41

Re: Jullie mening? (keuze babyschoentjes)

babyslofjes nike

Deze vind ik nog leuker! Ik zou sowieso geen harde zool voor een klein baby'tje doen, dat zit volgend mij echt niet fijn voor die kleintjes.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem221

Bericht 06 Jan 2017 15:42

Re: Jullie mening? (keuze babyschoentjes)

Marin schreef:
Fedora schreef:
Marin schreef:Ja als je ze koopt zou ik sowieso voor een wat grotere maat gaan.


19.5 is de maat. Het lijkt me ook niet gezond om een baby schoentjes aan te trekken. Ze kunnen nog niet eens lopen. Maar ik heb mijn broertje even geappt of hij echt Nikes wil of toch liever slofjes van een bepaald merk.


Je kunt toch ook in een grotere maat kopen? Of zijn ze dan niet beschikbaar?
Slim om ze even te appen, want je koopt natuurlijk liever iets waar ze ook echt iets aan hebben.


Inderdaad. Liever dat ze krijgen wat ze echt willen dan dat ze me houden aan een afspraak en het eigenlijk te lelijk vinden. :P
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 06 Jan 2017 15:43

Re: Jullie mening? (keuze babyschoentjes)

Lady schreef:babyslofjes nike

Deze vind ik nog leuker! Ik zou sowieso geen harde zool voor een klein baby'tje doen, dat zit volgend mij echt niet fijn voor die kleintjes.


Welke?

Inderdaad slofjes/zachte zool zou ik doen. Hebben ze dat niet ook van Nike?
<<

Anoniem221

Bericht 06 Jan 2017 15:46

Re: Jullie mening? (keuze babyschoentjes)

Lady schreef:babyslofjes nike

Deze vind ik nog leuker! Ik zou sowieso geen harde zool voor een klein baby'tje doen, dat zit volgend mij echt niet fijn voor die kleintjes.


Stom dat ik daar zelf niet aan heb gedacht. Ik ben gelijk gaan googlen.

Ahhhhh!

Afbeelding
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 06 Jan 2017 15:51

Re: Jullie mening? (keuze babyschoentjes)

Ik zou dan zeker slofjes doen!
Daar heb je sowieso veel meer aan, die harde zolen zijn inderdaad net niks voor die kleintjes.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem197

Bericht 06 Jan 2017 15:54

Re: Jullie mening? (keuze babyschoentjes)

19,5 als maat is trouwens niet groot. Mijn zoon liep met anderhalf jaar en had toen 23 als eerste schoentjes. Dus 19,5 had hij nooit aangehad.
Maar slofjes zijn veel leuker voor een baby en een veiligere keus.
<<

Anoniem221

Bericht 06 Jan 2017 16:05

Re: Jullie mening? (keuze babyschoentjes)

Voor nu zijn we eruit. Vriend heeft een goede vriendin gevraagd of ze nog tijd heeft om te haken en zo niet, dan bestel ik ze via Marktplaats. Het zijn haar eerste Nike's en dan kijken we later wel, als ze ouder is, wat voor vervolgschoentjes ze leuk vindt. Als ze eenmaal kan lopen. :)
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 06 Jan 2017 16:29

Re: Jullie mening? (keuze babyschoentjes)

Ja dat lijkt me een heel goed idee. Mijn zus had bij de geboorte van mijn dochter ontzettend lieve laarsjes gekocht als eerste schoentjes. De mevrouw in de winkel had haar maat 17 aangeraden omdat dat de maat zou zijn dat kinderen ong. Lopen. Nou..
Ik weet niet hoe ze daar bij kwam maar het ging in ons geval niet op. Dochter had maat 21 toen ze ging lopen en heeft die (dure!!) Schoentjes dus nooit aangekund. Zooo zoooonde!!!
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 06 Jan 2017 18:00

Re: Jullie mening? (keuze babyschoentjes)

Ja, die slofjes zijn leuk!
Ik vind die blauwe schoentjes ook best leuk trouwens, juist voor een meisje, maar als eerste schoentjes vind ik het wel belangrijk dat het met een flexibele zool is en denk niet dat deze dat hebben. En zoals hier ook al wordt gezegd weet je nog niet welke maat ze heeft tegen de tijd dat ze loopt :)
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem221

Bericht 06 Jan 2017 18:52

Re: Jullie mening? (keuze babyschoentjes)

De vriendin heeft de uitdaging aangenomen en gaat maandag beginnen aan de slofjes. Wel hebben we gevraagd er niets over op Facebook te posten. Nu weet ik dat ze geen vrienden is met mijn broertje of schoonzusje, maar als iemand iemand het liked, dan denk ik dat zij heus kunnen rekenen.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 06 Jan 2017 19:06

Re: Jullie mening? (keuze babyschoentjes)

Ik ben Nike fan, maar vind deze echt lelijk persoonlijk, gewoon het model en de kleuren van beide schoentjes vind ik ook niet mooi, schreeuwerig. Maar goed dat is echt mijn persoonlijke smaak.

Ik zou voor Nike air force slofjes gaan, ik ken zowel meisjes als jongens baby's die ze hadden , deze: https://www.google.nl/search?q=nike+air ... s_I0X9M%3A

Hier had ik Converse slofjes gekregen in maat 19 en toen mijn zoon in die maat zat liep hij al en had hij schoentjes met flex zooltjes, de Converse een paar keer aan gehad en toen was de stoffen zool uiteraard kapot. Echt heel zonde dus ik zou voor een relatief kleine maat gaan in slofjes ( 16,17).
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 06 Jan 2017 20:00

Re: Jullie mening? (keuze babyschoentjes)

Gek dat hij mijn link niet plaatste. Het waren gouden slofjes van Nike :yes:
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem221

Bericht 06 Jan 2017 21:46

Re: Jullie mening? (keuze babyschoentjes)

Nu ben ik ontzettend benieuwd, Lady! Jammer dat het linken niet gelukt is. :(
<<

Anoniem221

Bericht 06 Jan 2017 21:52

Re: Jullie mening? (keuze babyschoentjes)

Leuk, minoessepoes. In de toekomst zal ik heus nog zoiets kopen, maar voor nu vond ik de gehaakte slofjes wel heel mooi. Het is ook meer een knipoog. Ik begon te twijfelen, want het is niet mijn kind en als ze het niet leuk vinden dan worden ze niet aangetrokken. Dit vinden ze heus leuk en voor de toekomst dan komen er wel schoentjes die ze echt leuk vinden voor hun meisje.

Ik wil nu nog een slabbertje: I'm cute? You haven't seen my auntie yet? Flauw hè, maar toen ik doorkreeg dat ze erom kunnen lachen...
<<

Anoniem184

Bericht 06 Jan 2017 22:02

Re: Jullie mening? (keuze babyschoentjes)

Je hebt er niets meer aan want je bent er al uit, maar ik vind het gewoon leuk om te googelen :) Ik denk dat ik deze voor een babymeisje het leukst vind:
Afbeelding
Verder vind ik het allemaal niet zoveel.
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron