Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke luxe zou je niet willen missen?

<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11503

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 05 Jan 2017 18:12

Re: Welke luxe zou je niet willen missen?

Droger, laptop telefoon en auto. En nu ik weer een tablet heb en chromekast vind ik dat toch ook wel heel lekker. 'S ochtend met m'n duffe kop het zandkasteel of Sesamstraat aan en ik snooze nog een half uurtje verder
2015 💙
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 05 Jan 2017 19:57

Re: Welke luxe zou je niet willen missen?

Voor mij is dat ook de vaatwasser.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 05 Jan 2017 21:12

Re: Welke luxe zou je niet willen missen?

Wij hebben qua huishoudelijke apparaten niet zo veel spannends, eigenlijk alleen de basics (wasmachine, magnetron, oven).
De droger is inderdaad wel super fijn, vooral voor beddengoed. En bij mijn man staat denk ik de koffieautomaat met stipt op 1, dat is zo'n ding waar bonen in moeten. Ik drink geen koffie, dus ben allang blij met een werkende waterkoker, haha.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:31

Bericht 05 Jan 2017 22:14

Re: Welke luxe zou je niet willen missen?

Tv en vaatwasser. En oh jaa, mijn stijltang!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 05 Jan 2017 22:16

Re: Welke luxe zou je niet willen missen?

Oh ja, goede koffie. Niet voelt meer luxe dan op zondagochtend een vers kopje espresso te zetten en dat in bed op te drinken. Wat een genot.
Let's discover the world together.
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 06 Jan 2017 13:50

Re: Welke luxe zou je niet willen missen?

Inderdaad de vaatwasser, en ik was ook erg blij met mijn quooker, nu is deze helaas stuk maar ik heb goede hoop dat mijn vader hem toch nog kan maken.
Verder kan ik niet zonder mijn bed (incl. elektrische deken!), houtkachel, auto, Iphone en douche/stoomcabine.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Anoniem249

Bericht 06 Jan 2017 13:56

Re: Welke luxe zou je niet willen missen?

Vaatwasser, dat vind ik zo'n handige uitvinding! Zou ook wel graag een robot stofzuiger willen, maar woon vrij klein dus vvind m daar te duur voor.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 06 Jan 2017 15:12

Re: Welke luxe zou je niet willen missen?

Ik heb voor het eerst een vaatwasser en ben daar toch wel echt heel blij mee. Wil nooit meer zonder! Dat valt voor mij onder luxe.

Qua alles onder luxe schare en echt niet zonder kunnen dan kan ik natuurlijk best zonder vaatwasser, al tien jaar gedaan, en zou ik eerder voor douche/wasmachine/stofzuiger gaan.
<<

Pomsky

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 472

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 06 Jan 2017 20:43

Re: Welke luxe zou je niet willen missen?

Ik zou de chromecast niet meer willen missen! En eigenlijk mijn vaatwasser ook niet inderdaad. Pfff en dan te bedenken dat ik een paar jaar geleden nog alle vaat zelf moest afwassen, nee dat niet meer!
Afbeelding
<<

Heksenketel

Kwebbel

Berichten: 277

Geregistreerd: 13 Sep 2016 20:43

Bericht 06 Jan 2017 23:04

Re: Welke luxe zou je niet willen missen?

Mmmm ik denk ook de vaatwasser, wasmachine en dat soort burgerlijk spul hahaha
<<

Anoniem316

Bericht 07 Jan 2017 07:41

Re: Welke luxe zou je niet willen missen?

Ik wil zooooo graag een vaatwasser. Ben echt jaloers op mensen die zo'n ding hebben.
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 15:48

Bericht 07 Jan 2017 07:57

Re: Welke luxe zou je niet willen missen?

Dee schreef:Ik wil zooooo graag een vaatwasser. Ben echt jaloers op mensen die zo'n ding hebben.

Ik ook!
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 07 Jan 2017 08:18

Re: Welke luxe zou je niet willen missen?

Ik ben blij met m'n droger,vaatwasser en i pad
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 07 Jan 2017 08:22

Re: Welke luxe zou je niet willen missen?

Dee schreef:Ik wil zooooo graag een vaatwasser. Ben echt jaloers op mensen die zo'n ding hebben.


Haja ik heb er dus nu sinds een klein jaar voor het eerst eentje en hoewel ik hem samen met huisgenootje hooguit 2x per week draai vind ik het alsnog een ideaal ding en wil ik nooit meer zonder. Sta alleen alsnog supervakantie af te wassen bij mijn vriend haha!
<<

Anoniem316

Bericht 07 Jan 2017 08:54

Re: Welke luxe zou je niet willen missen?

Beetje jammer Whatever haha. Mochten jullie ooit gaan samenwonen dan komt er als eerste een vaatwasser?

Wij hebben hier thuis de afspraak dat diegene die kookt niet hoeft af te wassen. Nu ben ik 9/10 degene die kookt, en mijn man zou dus de afwas moeten doen. Maar laat die het nou weet ik het hoe vaak staan. Zo irritant! En dan schreeuwt hij het hardst dat hij geen vaatwasser wil terwijl ik in de zooi zit *frustratiemodus uit*
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers