Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Trouwen in 2014

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 19 Okt 2013 20:09

Re: Trouwen in 2014

Videograaf: Check!! www.debruiloftfilmen.nl :heart:
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 19 Okt 2013 21:27

Re: Trouwen in 2014

Mooie ringen zeg!
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Anoniem173

Bericht 20 Okt 2013 10:19

Re: Trouwen in 2014

Dankjewel :) ik ben er ook zo blij mee <3
<<

Anoniem 41

Bericht 20 Okt 2013 15:02

Re: Trouwen in 2014

Inderdaad mooie ringen! Wij hebben ook op die site gekeken maar niet echt in de buurt ;)
Wij hebben nu bij een goudsmid in de buurt een ontwerp liggen, gaan ze nu uitwerken. Dus we wachten maar af.
<<

No. 3

Bericht 21 Okt 2013 13:35

Re: Trouwen in 2014

Ik ga ook (vooral) meelezen en -schrijven hier. Ben vorige week ten huwelijk gevraagd.
<<

Snirp

Bericht 21 Okt 2013 13:55

Re: Trouwen in 2014

Mooie ringen!!!
Wij gaan over 2 weekjes naar de juwelier om te passen en definitief te kiezen!
En vrijdag mijn jurk aan laten meten.

Gefeliciteerd No. 3!!
Ben je op een leuke manier gevraagd? En hebben jullie al een beetje ideeën voor de dag??
<<

No. 3

Bericht 21 Okt 2013 13:59

Re: Trouwen in 2014

Zeker, het was heel romantisch. We zijn lekker aan 't spuien over van alles en nog wat. Waarschijnlijk wordt het een bruiloft met twee dagen. Eerst in het klein de huwelijksvoltrekking en dan in het groot kerk + feest.
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 21 Okt 2013 18:02

Re: Trouwen in 2014

Gefeliciteerd no.3!
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Anoniem157

Bericht 22 Okt 2013 17:01

Re: Trouwen in 2014

Gefeliciteerd No.3!

Ik ga zaterdag met mijn moeder en zusje een trouwjurk uitzoeken, spannend!
Ringen hebben we al binnen. Lekker optijd :thumbup:
<<

Anoniem173

Bericht 22 Okt 2013 17:39

Re: Trouwen in 2014

Yes m'n werkgever is akkoord voor de datum dus het wordt definitief 19 februari!
<<

Troeliewoelies

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 21

Geregistreerd: 02 Sep 2013 13:15

Bericht 23 Okt 2013 12:44

Re: Trouwen in 2014

Atelier Madame schreef:We hebben ze bij 123 gold gekocht, winkel in Rotterdam. Ze waren uiteindelijk naar onze wens gemaakt qua formaat en dikte 1060 euro samen. Wel Een klap geld maar ze zijn mooi :heart:
Afbeelding

Ik zou er zeker eens langsgaan je hebt echt veel keuze!


Heel mooi en strak! :thumbup:
Afbeelding
<<

Troeliewoelies

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 21

Geregistreerd: 02 Sep 2013 13:15

Bericht 23 Okt 2013 12:45

Re: Trouwen in 2014

No. 3 schreef:Ik ga ook (vooral) meelezen en -schrijven hier. Ben vorige week ten huwelijk gevraagd.


Gefeliciteerd! :cheering:
Afbeelding
<<

Troeliewoelies

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 21

Geregistreerd: 02 Sep 2013 13:15

Bericht 23 Okt 2013 12:46

Re: Trouwen in 2014

Atelier Madame schreef:Yes m'n werkgever is akkoord voor de datum dus het wordt definitief 19 februari!


Is het zo lastig in te regelen op je werk?
Ik heb er eigenlijk niet eens over nagedacht... :shock: Gewoon aangegeven dat we dan gingen trouwen en het was klaar!
Afbeelding
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 23 Okt 2013 16:57

Re: Trouwen in 2014

Troeliewoelies schreef:
Atelier Madame schreef:Yes m'n werkgever is akkoord voor de datum dus het wordt definitief 19 februari!


Is het zo lastig in te regelen op je werk?
Ik heb er eigenlijk niet eens over nagedacht... :shock: Gewoon aangegeven dat we dan gingen trouwen en het was klaar!


Ik heb eigenlijk ook niks overlegd.. Hmm nu is het ook niet zeker dat ik daar kan blijven dus dat speelt ook mee.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

No. 3

Bericht 24 Okt 2013 07:41

Re: Trouwen in 2014

Meiden met jurk: hoe weet/wist je welke jurk dé jurk voor jou is? Of is dat idee van een droomjurk waarvan je meteen weet dat dit 'm is een fabeltje?

Ik zie namelijk té veel jurken, maar bij allemaal denk ik: Meh, mwah. Kan me gewoon bijna niet meer voorstellen dat ik er een zal vinden die ik GEWELDIG vind.
<<

Snirp

Bericht 24 Okt 2013 07:48

Re: Trouwen in 2014

Passen, passen en nog eens passen!
Had er al wel een aantal gezien waarvan ik dacht, dít is het!
Grappige is, zoiets is het totaal niet geworden :)
Heb in de bruidsmodewinkel 8 totaal verschillende jurken aangehad, en dan merk je echt wel welke je wel en niet mooi vindt!
Bij mij was het ook goed te zien! Ik stond met de ene jurk echt te poseren in de spiegel en rondjes te draaien enzo. En bij weer een andere jurk stond ik stil en keek ik niet zo blij ;)
<<

Anoniem173

Bericht 24 Okt 2013 07:52

Re: Trouwen in 2014

Troeliewoelies schreef:
Atelier Madame schreef:Yes m'n werkgever is akkoord voor de datum dus het wordt definitief 19 februari!


Is het zo lastig in te regelen op je werk?
Ik heb er eigenlijk niet eens over nagedacht... :shock: Gewoon aangegeven dat we dan gingen trouwen en het was klaar!


Nja ik werk in de zorg en wissel elk half jaar van afdeling als leerling. En dan zit ik pas een maandje op 'n nieuwe afdeling. Eb het is in de vakantie die mogelijk al verdeeld is. Omdat ik werelend leren doe tel ik gewoon onder de bezetting mee dus ik wilde wel per se toestemming hebben!
<<

No. 3

Bericht 24 Okt 2013 13:06

Re: Trouwen in 2014

Dus, Snirp, je mag wel flink veel jurken passen? Ik ben echt zó benieuwd hoe het gaat worden.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 24 Okt 2013 13:10

Re: Trouwen in 2014

Snirp schreef:Passen, passen en nog eens passen!
Had er al wel een aantal gezien waarvan ik dacht, dít is het!
Grappige is, zoiets is het totaal niet geworden :)
Heb in de bruidsmodewinkel 8 totaal verschillende jurken aangehad, en dan merk je echt wel welke je wel en niet mooi vindt!
Bij mij was het ook goed te zien! Ik stond met de ene jurk echt te poseren in de spiegel en rondjes te draaien enzo. En bij weer een andere jurk stond ik stil en keek ik niet zo blij ;)


Dat heb ik altijd in een winkel als ik ga passen haha. Heel herkenbaar.
<<

Anoniem119

Bericht 24 Okt 2013 13:12

Re: Trouwen in 2014

Ben ZO benieuwd Snirp, en jij natuurlijk ook no3. Nog gefeliciteerd! :cheering:

Ik wil ook zo graag trouwen intussen!
<<

Snirp

Bericht 24 Okt 2013 13:13

Re: Trouwen in 2014

Ik heb er 8 aangehad :)
Eerst verteld wat ik wilde, toen heeft die mevrouw verteld wat zij dacht dat mij mooi zou staan.

Toen dus 8 jurken gepast en sommige daarvan ook nog een 2e keer en een 3e keer en DE jurk zelfs 4 keer.
Morgenmiddag nog een keer erheen, om definitief al mijn maten op te nemen en de jurk te laten aanpassen.
Vorige keer alleen gekozen en nog wat nachtjes over te mogen slapen. Dat is nu een maandje geleden, dus heb er helemaal zin in om hem weer aan te hebben!
<<

Snirp

Bericht 24 Okt 2013 13:14

Re: Trouwen in 2014

Marin schreef:Ben ZO benieuwd Snirp, en jij natuurlijk ook no3. Nog gefeliciteerd! :cheering:

Ik wil ook zo graag trouwen intussen!


Nog 7,5 maand ;) Ga ook echt verder hier niks plaatsen, haha! Vind het wel leuk, zo'n geheimpje ;).

Owwww, trouwen, huis kopen... Jullie gaan lekker samen! Nu 'alleen' nog wat dingen definitief maken, haha! :P
<<

Anoniem119

Bericht 24 Okt 2013 13:18

Re: Trouwen in 2014

Snirp schreef:
Marin schreef:Ben ZO benieuwd Snirp, en jij natuurlijk ook no3. Nog gefeliciteerd! :cheering:

Ik wil ook zo graag trouwen intussen!


Nog 7,5 maand ;) Ga ook echt verder hier niks plaatsen, haha! Vind het wel leuk, zo'n geheimpje ;).

Owwww, trouwen, huis kopen... Jullie gaan lekker samen! Nu 'alleen' nog wat dingen definitief maken, haha! :P


Jaaa zeker geheim houden. Ik ben zelfs elke keer weer zenuwachtig wat voor jurk de bruid aan zal hebben. In m'n hoofd bedenk ik dan altijd wat bij d'r past en dan kijk ik of t klopt. Zo leuk! Dus ja, bewaar dat mooie moment maar. Heeft je vriend ook geen idee?! Mijn vriend weet intussen wel precies wat ik mooi vindt, dan stuurt ie plaatjes door haha.
<<

Snirp

Bericht 24 Okt 2013 13:24

Re: Trouwen in 2014

Marin schreef:
Snirp schreef:
Marin schreef:Ben ZO benieuwd Snirp, en jij natuurlijk ook no3. Nog gefeliciteerd! :cheering:

Ik wil ook zo graag trouwen intussen!


Nog 7,5 maand ;) Ga ook echt verder hier niks plaatsen, haha! Vind het wel leuk, zo'n geheimpje ;).

Owwww, trouwen, huis kopen... Jullie gaan lekker samen! Nu 'alleen' nog wat dingen definitief maken, haha! :P


Jaaa zeker geheim houden. Ik ben zelfs elke keer weer zenuwachtig wat voor jurk de bruid aan zal hebben. In m'n hoofd bedenk ik dan altijd wat bij d'r past en dan kijk ik of t klopt. Zo leuk! Dus ja, bewaar dat mooie moment maar. Heeft je vriend ook geen idee?! Mijn vriend weet intussen wel precies wat ik mooi vindt, dan stuurt ie plaatjes door haha.


Nee, mijn vriend heeft ook geen idee. Heb plaatjes van wat ik mooi vond, ook nooit aan hem laten zien.
Hij heeft ondertussen zijn pak ook al, daar laat hij ook niks over los... Behalve dan dat hij zich als James Bond voelde, tijdens het passen, haha!
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 25 Okt 2013 21:55

Re: Trouwen in 2014

Ik ga maandag voor het eerst jurken passen, vind het zo spannend!
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers