04 Jan 2017 21:16 door anoniem203
1,5 week geleden moest ik in de avond naar de fysio. Die nacht heb ik flinke buikgriep gekregen en heb ik in de ochtend afgebeld dat ik ziek was en ik echt niet kon komen omdat ik zo beroerd was. 2 dagen later was ik weer beter. In die dagen was ik gewoon echt ziek en kwam het er van boven en onder uit en kon de deur echt niet uit. Nu zat er vandaag een brief in de bus dat ik een afspraak niet was nagekomen/afspraak te laat had afgezegd en of ik 29 euro wil overmaken. Ik kom daar al minimaal 15 jaar en ik ben altijd netjes gekomen en nu krijg ik dus dit en ik ben eigenlijk niet van plan om dit te betalen. Op hun site staan dit :
Afspraken dienen 24 uur van tevoren geannuleerd te worden. Afspraken die niet of te laat geannuleerd worden, worden in rekening gebracht.
Ik begrijp het van die 24 uur. Maar ik heb uitgelegd aan de telefoon wat ik had en had eerlijk gezegd wel verwacht dat dit onder een 'goede reden' zou vallen want het was gewoon onmacht. Ik kon daar moeilijk gaan zitten met een teiltje en een luier om.
Wat vinden jullie ervan? Klacht indienen of gewoon betalen?