Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe kijk je terug op 2016?

<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 04 Jan 2017 23:27

Re: Hoe kijk je terug op 2016?

Wat een fijne afsluiting Fientje

Hier als hoogtepunt de geboorte van m'n dochter en lange verlof en de fijne momenten met mijn man

Als dieptepunt overlijden van m'n opa wat teleurstellingen mbt m'n ouders die ik moest verweken en met m'n man een lastige tijd gehad waar we gelukkig met elkaar in gesprek gebleven zijn maar moeilijk was het wel
<<

Anoniem278

Bericht 05 Jan 2017 13:01

Re: Hoe kijk je terug op 2016?

Voor mij was 2016 een heel dubbel jaar.
Ik begon het jaar nog volop met che.mo behandelingen en met heel veel niet weten hoe om te gaan met alle vragen en aannames van omstanders. Mijn gezondheid heeft harde tikken gehad van alle behandelingen en ik ben en blijf ernstig ziek dus dat neemt toch veel ruimte in mijn leven in.
Daarnaast overleed geheel onverwacht iemand waar ik enorm veel om gaf, waarbij de situatie voor mij persoonlijk ook heel triggerend was.

Maar er zijn ook zoveel mooie dingen gebeurd, ik mocht op een soort wens reisje met lieve mensen, waar ik enorm van genoten heb. Ik ben naar een echte dartwedstrijd geweest, wat ik al jaren wilde. Ik heb nieuwe therapie gevonden die echt bij mij aansluit in plaats van met een protocol werkt waar ik mezelf dan maar in moet schikken. Ik doe met regelmaat vrijwilligerswerk. Met mijn hondje gaat het heel goed. En na jarenlange overlast en heel veel gedoe heb ik een paar weken geleden een nieuw huisje gevonden waar ik heel blij mee ben.

2016 heeft me heel veel geleerd en heel dankbaar gemaakt voor bepaalde vriendschappen en contacten. Heeft gemaakt dat ik leer luisteren naar mijn gevoel, nu er nog op durven vertrouwen. Dus ik ben er positief over.
<<

Geel

Bericht 05 Jan 2017 13:53

Re: Hoe kijk je terug op 2016?

Heftig jaar voor jou Quickster. Ik wist niet dat je zo ziek was.
<<

Anoniem321

Bericht 05 Jan 2017 15:35

Re: Hoe kijk je terug op 2016?

ik vond 2016 een turbulent jaar. Het begon met zwangerschaps (of eigenlijk bevallings)verlof. Begin maart weer begonnen met werken.
Later in het jaar ben ik mezelf weer keihard tegengekomen en vanaf november ga ik daarvoor naar een psycholoog. Vanaf eind december zitten we in een verhuizing met alles wat daarbij komt kijken. Echt enorm druk en heftig allemaal en pittig om daarnaast voor onze zoon te zorgen.
Momenteel is het nog steeds erg druk, over een week verhuizen we. Ik hoop dat alles straks wat in rustiger vaarwater terecht komt.
<<

Anoniem189

Bericht 08 Jan 2017 21:44

Re: Hoe kijk je terug op 2016?

2016 was voor mij een prima jaar. Mijn vriend en ik hebben een huis gekocht, dus we zijn gaan samenwonen. Dat wilden we allebei heel graag. Dat was voor mij/ons het hoogtepunt van 2016.
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers