Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Outlet centrum

<<

Elle123

Bericht 04 Jan 2017 10:46

Outlet centrum

gaan jullie daar wel eens winkelen?
Ik woon niet heel ver van Roermond (half uurtje), mijn zusje woont er en ik ben op vrijdag vrij. Dus soms rij ik daar zo vroeg mogelijk naartoe, omdat ik bv bij Nike toch wel regelmatig koopjes vind. Diesel jeans haal ik er ook meestal, scheelt toch weer de helft.
Ik hoorde laatst dat het outletcentrum in Roermond na de Efteling de meest bezochte "attractie" van Nederland is. Dat vind ik dan wel weer echt bizar! Mijn zusje kan vanuit haar huis soms geen kant uit vanwege de (duitse) auto's. Dan staat er echt de hele dag file (vooral zondag en op Duitse feestdagen).
Ik ga er nou niet echt voor mijn lol in de rij staan. Bv de Ugg winkel, daar staat dan een meneer voor de deur en een lange rij mensen. Sta je volgens mij echt anderhalf uur te wachten om daar binnen te kunnen! Doe mij de Efteling dan maar :)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 04 Jan 2017 10:54

Re: Outlet centrum

Haha ik ga liever naar een outlet dan naar de Efteling maar je kunt ze natuurlijk ook niet echt vergelijken.
Om je vraag te beantwoorden: Ja ik ga wel eens naar de outlets. In Roermond ben ik vorig jaar geweest. Die vond ik wel mooi! Ik vond het overigens helemaal niet zo druk, ik was er op een zondag.

Mijn favoriete winkels zijn Tommy Hilfiger en Ralph Lauren. Eens in de zoveel tijd koop ik daar vrij veel kleding, vooral broeken en fijne t-shirtjes en blousen.

In het buitenland gaan we eigenlijk ook altijd wel even naar de outlets. Afgelopen keer in Amerika heb ik echt flink ingeslagen qua positiekleding en babykleertjes. Super. Voor de nichtjes nemen we ook meestal wat mee van Ralph Lauren. En vandaag draag ik toevallig een trui die ik in de Tommy outlet drie jaar geleden heb gekocht in Amerika. Maar ook in Italie en Spanje gaan we wel naar een outlet, niet alleen in Amerika. Sterker nog, ik ga even kijken of in het gebied waar we in Spanje zitten volgende maand er eentje zit. Bedankt voor de herinnering!
Ik heb ook wel eens een mooie Samsonite koffer gekocht op huwelijksreis in Italie toen m'n oude kapot was. Ideaal, scheelt toch wel echt in prijs!

Maar, al dat gezegd hebbende, ik hoef er geen hele dag door te brengen. Ik ben geen ontzettende shopper en ik weet goed welke winkels ik wel en niet leuk vind. Maar over het algemeen koop ik meer kleding in outlets dan in de gewone winkels omdat ik die merken gewoon leuk vind!
Let's discover the world together.
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 13:38

Bericht 04 Jan 2017 11:30

Re: Outlet centrum

Wij gaan regelmatig naar Rosada in Rosendaal. Ik kan bij 4 Funky Flavours altijd heel goed slagen voor kleertjes voor J maar ik vind dat merk al duur in de outlet laat staan in gewone winkels.
Spijkerbroeken kopen man en ik eigenlijk ook altijd bij een outlet en mijn man kan altijd goed slagen voor t-shirts en truien.
Roermond zijn we ook wel eens geweest maar dat vind ik nu met de kinderen te ver rijden en meestal ook te druk. Rosada is voor ons maar dik een half uur en, zeker door de week, lekker rustig.

Efteling gaan we trouwens vaker heen maar daar hebben we ook een abonnement van en dat is nog dichterbij :P
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 04 Jan 2017 19:37

Re: Outlet centrum

Ik ben er denk ik voor een jaar of vijf geleden voor het eerst en laatst geweest. Dat was in Rotterdam. Ik vond het wel leuk daar. Toen wij er waren was het niet mega druk.
Maar ik zou er niet snel nog eens heen gaan. Ik heb niet zoveel met merkkleding.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 04 Jan 2017 19:40

Re: Outlet centrum

Ik ben wel eens naar Batavia stad geweest maar vond het dan alsnog vrij duur..
<<

Anoniem190

Bericht 04 Jan 2017 21:54

Re: Outlet centrum

Ik ben nog nooit in een outlet centrum geweest.. nu ben ik ook helemaal niet van de merken, dus denk ook niet dat ik iets gemist heb.
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:12

Bericht 04 Jan 2017 23:05

Re: Outlet centrum

Ik kom wel met enige regelmaat in Rosada. Ik slaag vooral bij de Esprit en nog een andere winkel waar ik nu even de naam niet van weet (maar die verkoopt o.a. vero moda en vila geloof ik).
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 05 Jan 2017 11:23

Re: Outlet centrum

Ik ben er nog nooit geweest. Ik heb ook helemaal niets met merkkleding, dus denk ook niet dat het echt wat voor mij is. Maar ik ben wel best benieuwd naar die in Roermond, gewoon om een keer rond te kijken, nu we er best dichtbij wonen. Maar mochten we er een keer heen gaan, dan niet op zaterdag of zondag iig.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2828

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 05 Jan 2017 11:40

Re: Outlet centrum

Ik ben jaren geleden wel eens in outletcentra geweest. Batavia, Roermond en in Milaan. Eerlijk gezegd vind ik het verschrikkelijk. De kleding toen was nog best prijzig en van seizoenen terug. Echt de leftovers die niemand koopt had ik het idee. Ik ga er dus ook niet meer heen, beter koop je in de opruiming.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 05 Jan 2017 12:03

Re: Outlet centrum

Luisa schreef: De kleding toen was nog best prijzig en van seizoenen terug. Echt de leftovers die niemand koopt had ik het idee. Ik ga er dus ook niet meer heen, beter koop je in de opruiming.


Wat grappig, ik vind dat echt heel erg meevallen. Nou zegt 'seizoenen terug' mij ook helemaal niets. Als ik iets leuk vind, vind ik het leuk, ook al komt het uit 2009. Maakt jou dat echt uit? Ik vind het gewoon grote, weliswaar drukke, kledingwinkels met leuke kleding. Helemaal geen chaos of leftovers of iets. Misschien hangt het ook heel erg af van de outlet waar je naar toe gaat?
Let's discover the world together.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 05 Jan 2017 12:12

Re: Outlet centrum

Ik ben er vorig jaar 1x geweest. Ik ging indoor snowboarden met mijn broer en ik bedacht me dat ik mijn skibroek was vergeten en mijn broer een spijkerbroek voor na afloop. Dus toen zijn we even snel bij Roermond eraf gegaan en hebben daar in 60 minuten onze spullen gekocht. Ik ben goed geslaagd en qua prijzen niet heel anders.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 05 Jan 2017 12:25

Re: Outlet centrum

Ik heb jarenlang dicht bij het outlet in Roermond gewoond, maar ik ben er nauwelijks geweest. Ik heb er een keer een fatsoenlijke grote leren (laptop)tas gekocht voor mijn werk van Marc Picard.
Ik vind er niet zo veel aan en ik had ook eerder het idee dat Luisa ook heeft.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 05 Jan 2017 16:32

Re: Outlet centrum

Wij wonen 20 minuten van Batavia af. Er is ook een speeltuin voor de kids dus echt leuk. Wij gaan 3 keer per jaar. Roermond 1 keer geweest toen we in Limburg waren.
Batavia word ook weer wat bijgebouwd nu dus steeds meer winkels betekend langer winkelen :smile:
M:21072011
J :08012014
<<

Anoniem304

Bericht 05 Jan 2017 16:35

Re: Outlet centrum

Ik vind normaal winkelen met goede aanbiedingen veel leuker.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 05 Jan 2017 16:39

Re: Outlet centrum

Cotton schreef:Ik vind normaal winkelen met goede aanbiedingen veel leuker.

Ja, ik ook! Ben ook nog nooit in een outlet centrum geweest, spreekt me ook niet echt aan.
2012 & 2016
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 05 Jan 2017 17:59

Re: Outlet centrum

Ik ben 2x in de week op rosad. Ik werk er :laughcry:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers