Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Afvaltopic 2017

<<

Anoniem328

Bericht 03 Jan 2017 20:20

Re: Afval topic 2017

Even snel tussendoor. Ik las in een ander topic over hiit home workout op YouTube.
Ben het nu aan het doen, de versie voor beginners.
Maar damn wat zwaar. Ik hou het amper vol. Ben halverwege en heb hem op pauze gezet want anders haal ik het einde niet haha.
Maar misschien een idee voor anderen hier! Kan mooi thuis voor de tv!
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 03 Jan 2017 20:27

Re: Afval topic 2017

Ik begin zaterdag met weight watchers, ik wil ongeveer 10 kilo afvallen. Van die 10 zijn er nog 5 zwangerschapskilo's en de andere 5 kan ik ook nog wel missen.
Ik weet nog niet of ik actief mee ga schrijven, maar meelezen vind ik ook al motiverend!
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 03 Jan 2017 20:32

Re: Afval topic 2017

Ik ga een poging doen om hier mee te schrijven, vaak houd ik dat niet zo lang vol, haha.
Was vorig jaar wat kilootjes kwijt, maar na gescheurde enkelbanden, ziek zijn, Sinterklaas, vakantie, kerst en o&n kan ik weer zo'n beetje opnieuw beginnen :laughcry)
WW lijkt me wel wat, maar vind ik toch wat te prijzig.. Ga het weer proberen op dezelfde manier als vorig jaar: snoepen mag alleen in het weekend en meer bewegen. Moet toch nodig even een abonnementje bij de sportschool afsluiten, haha.
Mijn 1e doel is om terug te komen op mijn gewicht van voor de zwangerschap, daarna wil ik onder de 70 komen.

Succes allemaal!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 09:40

Bericht 04 Jan 2017 07:37

Re: Afval topic 2017

Leuk zoveel dames die meeschrijven!

Dit is mijn derde dag weight watchers. Gaat mij tot nu toe makkelijk af gelukkig. Ik schrijf vanavond uitgebreider!
<<

Anoniem328

Bericht 04 Jan 2017 08:22

Re: Afval topic 2017

Goedemorgen hoe gaat het met iedereen?
Hier gaat het goed. De eerste dagen zijn goed verlopen. Niks gesnoept/gesnaaid en dat is al heel wat voor mij.

Mijn eetschema gisteren was als volgt:
Ontbijt omelet van 2 eieren.
Tussendoor peer en mandarijn.
Lunch 2 boterhammen
Tussendoor speltbeschuit
Avondeten scholfilet, bloemkool en klein beetje puree.
Savonds nog wat magere yoghurt met stukjes banaan na de hiit workout van 20 minuten.
Ik ben gewend om flinke hoeveelheden te eten dus dit is voor mij al een flinke stap terug.
Waar valt voor mij nog winst te behalen denken jullie?
Brood ga ik niet volledig afschaffen.

Heb nu trouwens ontiegelijk en spierpijn van die workout haha.

Heb mezelf vanmorgen gewogen. 73 kilo bij1.74 meter.
3 kilo is mijn eerste doel, dan zit ik op het gewicht van voor de bevalling. Daarna wil ik heel graag nog 2 a 3 kilo kwijt.
En vooral die buik minder puddingachtig!
<<

Anoniem328

Bericht 04 Jan 2017 08:23

Re: Afval topic 2017

Hoe werkt dat ww trouwens? Krijg je dan alleen maar Shakes of ook wel gewoon eten?
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 04 Jan 2017 08:32

Re: Afval topic 2017

Hier gaat het nog niet super. De knop is nog niet helemaal om qua eten. Een maand terug ben ik door een manueel therapeut gekraakt en op zijn aanraden moet ik beweging heel rustig gaan opbouwen. Dus nu ga ik elke dag een kwartier tot twintig minuten stevig wandelen. Als dat beter gaat kan ik gaan uitbouwen. Ik heb me aangemeld voor een mailimglist van mama in balans, nu krijg ik deze maand elke dag mailtjes. Die zijn ook wel fijn. Gaat os over voeding en beweging ook.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 04 Jan 2017 08:42

Re: Afval topic 2017

Olijfje schreef:Hoe werkt dat ww trouwens? Krijg je dan alleen maar Shakes of ook wel gewoon eten?


Volgens mij werkt WW helemaal niet met shakes, maar met een puntensysteem. Op basis van je lengte en gewicht mag je zoveel punten per week ofzo.

Hier gaat het wel goed qua eten, heb drie dagen niet gesnoept. Zondagochtend, na oud & nieuw met veel oliebollen, was ik echt op m'n allerzwaarst sinds jaren. Gelukkig was het voor een groot deel vocht, want na heel veel plassen woog ik de volgende dag gelukkig weer anderhalve kilo minder. Dat gewicht houd ik nu aan als startgewicht. Helaas zat ik daar vanmorgen 0.3 boven en dat demotiveert altijd meteen zo bij mij. Maar ik ben nu vastbesloten me daar dus NIET door te laten demotiveren. Ik moet ook ongesteld worden een dezer dagen, dus daar kan het ook door komen. Ik denk dat ik ook maar gewoon terug moet naar één vaste weegdag per week en ik besluit hierbij dat dat de vrijdag gaat worden.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem304

Bericht 04 Jan 2017 08:43

Re: Afval topic 2017

WW is inderdaad gewoon eten aan de hand van een puntensysteem.

Ik vind dit topic wel grappig. Zoveel aanmeldingen aan het begin van het nieuwe jaar, komt me bekend voor :P. Benieuwd wat er van over blijft haha.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 04 Jan 2017 08:46

Re: Afval topic 2017

Cotton schreef:WW is inderdaad gewoon eten aan de hand van een puntensysteem.

Ik vind dit topic wel grappig. Zoveel aanmeldingen aan het begin van het nieuwe jaar, komt me bekend voor :P. Benieuwd wat er van over blijft haha.


Ik ook, ik ben zelf de grootste sjaak afhaak als het op afvallen aankomt. Uit het andere topic ben ik gewoon stiekem verdwenen en ik zou nu willen dat ik nog op het gewicht zat dat daar nog in de tabel staat :palm:
❤ 7 juni 2018
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 04 Jan 2017 08:46

Re: Afval topic 2017

Bliss schreef:
Olijfje schreef:Hoe werkt dat ww trouwens? Krijg je dan alleen maar Shakes of ook wel gewoon eten?

Volgens mij werkt WW helemaal niet met shakes, maar met een puntensysteem. Op basis van je lengte en gewicht mag je zoveel punten per week ofzo.

Misschien bedoelt Maddie WeightCare?

Mijn eerste twee dagen WW gaan goed. Ik heb dit niet eerder gedaan, maar het lijkt me een prettige manier.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 04 Jan 2017 08:48

Re: Afval topic 2017

Taeda schreef:
Bliss schreef:
Olijfje schreef:Hoe werkt dat ww trouwens? Krijg je dan alleen maar Shakes of ook wel gewoon eten?

Volgens mij werkt WW helemaal niet met shakes, maar met een puntensysteem. Op basis van je lengte en gewicht mag je zoveel punten per week ofzo.

Misschien bedoelt Maddie WeightCare?

Mijn eerste twee dagen WW gaan goed. Ik heb dit niet eerder gedaan, maar het lijkt me een prettige manier.


Maddie? Olijfje heeft het erover :D
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem304

Bericht 04 Jan 2017 08:54

Re: Afval topic 2017

Ik wens jullie wel allemaal heel veel succes! Het voelt zo goed als je eenmaal je streefgewicht bereikt hebt. Ik laat het nooit weer zover komen. Ga zelfs proberen of ik nu wel kan hardlopen. Met 23 kilo meer was dat echt te zwaar voor me.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 04 Jan 2017 09:01

Re: Afval topic 2017

Cotton schreef:Ik laat het nooit weer zover komen.


Dit heb ik ook al meerdere keren tegen mezelf gezegd :laughcry: Niet dat ik jou niet geloof, ik weet alleen dat deze woorden uit mijn mond niet meer geloofwaardig zijn. Ik hoop voor jou dat je het gewoon volhoudt natuurlijk! Succes met hardlopen!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem304

Bericht 04 Jan 2017 09:05

Re: Afval topic 2017

Bliss schreef:
Cotton schreef:Ik laat het nooit weer zover komen.


Dit heb ik ook al meerdere keren tegen mezelf gezegd :laughcry: Niet dat ik jou niet geloof, ik weet alleen dat deze woorden uit mijn mond niet meer geloofwaardig zijn. Ik hoop voor jou dat je het gewoon volhoudt natuurlijk! Succes met hardlopen!

Oh ik weet dat heel veel mensen het wel weer zover (of verder) laten komen. Ik ben nu al 2 maanden precies hetzelfde gewicht als toen ik stopte, dus ik vermoed dat het wel goed zit. Niet dat 2 maanden veel is, maar de meeste die stoppen met het dieet en weer als vanouds gaan eten (dus niet normaal eten, maar weer vreten) zit het er binnen een paar weken weer aan.
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 04 Jan 2017 10:53

Re: Afval topic 2017

Hier helaas nog zo'n ervaringsdeskundige, na bijna 2 jaar op gewicht te zijn gebleven is er na een voetbreuk in 2015 helaas toch weer de klad in gekomen en sindsdien schommelt mijn gewicht met 5kg. In de zomer was ik na ww weer keurig 69kg maar na de zomer was ik weer ruim 75!
Ik start morgen ook weer met ww om weer met de kilo's af te rekenen, ik wil heel graag 65 wegen omdat dit ook beter past bij mijn hardloop ambities.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Anoniem304

Bericht 04 Jan 2017 10:55

Re: Afval topic 2017

Jammer Pandora dat je dan zoiets stoms het weer kwijtraakt he?! :(

Veel succes. Je kan het!
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 04 Jan 2017 11:01

Re: Afval topic 2017

Cotton schreef:Jammer Pandora dat je dan zoiets stoms het weer kwijtraakt he?! :(

Veel succes. Je kan het!


Ja, echt zo dom. Het ging gewoon zo goed en door een paar tegenslagen en niet meer kunnen hardlopen ging het helemaal mis. Ik hoop echt dat ik die flow weer kan vinden want ik voelde me toen gewoon zo goed, ik kon de hele wereld aan en hield van mezelf. Maar ik ga er weer voor, gezond eten en lekker bewegen, ik weet gewoon dat ik me dan toch het beste voel.

Succes allemaal en goed dat je na deze dagen nog zo keurig op gewicht bent! Top hoor, jij houdt het wel vol!
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 04 Jan 2017 11:10

Re: Afval topic 2017

Ook ik zal de tabel even invullen. Ik schaam me echt een beetje voor mijn huidige gewicht, daarom moet er écht wat aan gebeuren. Heb het streefgewicht op het eind getal gezet, maar niet voor dit jaar. Dit wil ik eind 2019 uiterlijk bereikt hebben.


[/tr]
ForumnaamLengteStartgewicht StreefgewichtHuidig gewichtAfgevallen
Briggy1,7878,5 7078,20,3
Fedora1,6377.4 5877.40.0
Rose.1,78104,6 75-80104,60,0
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 04 Jan 2017 11:18

Re: Afval topic 2017

Met oud en nieuw zijn er een paar oerlelijke foto's van me gemaakt waarop ik echt een dikke plofkop heb, dus hopelijk motiveert het ook nog een beetje als ik daarnaar kijk :palm:
❤ 7 juni 2018
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 15:49

Bericht 04 Jan 2017 11:41

Re: Afval topic 2017

Pff ik ben niet de enige die "moet" afvallen, mijn poes Doortje ook! Nu zat ik er aan te denken om een tuigje te kopen en met haar te gaan wandelen :P. Maar ze is al 7, dus ben benieuwd of ze daar nog aan went!~

Vanochtend op de weegschaal woog ik 77.6. 0.9 eraf al :D
AfbeeldingAfbeelding
<<

Duchess

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 812

Geregistreerd: 01 Jul 2015 12:41

Woonplaats: Duiven

Bericht 04 Jan 2017 13:30

Re: Afval topic 2017

Mischien hele domme vraag hoor. Maar hoe vul je die tabel in?

Hier gaat het goed. De knop is echt weer om. Deze keer alleen nog volhouden.
<<

Anoniem221

Bericht 04 Jan 2017 13:35

Re: Afval topic 2017

Ik heb ook heel erg lopen kloten met het lijstje. Ik heb de laatste codes met o.a. de naam van de forummer gekopieerd en mezelf toegevoegd. Maar hoe precies? Ik durf het niet te zeggen. Ik kan wel zeggen dat ik heel vaak op voorbeeld heb geklikt om te zien of ik het nu goed heb gedaan.

Ik vind het diëten op de één of andere manier moeilijk. Vooral de avonden. Ik moet nog steeds een oplossing bedenken voor het snacken uit verveling.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 04 Jan 2017 13:36

Re: Afval topic 2017

Bliss schreef:
Cotton schreef:WW is inderdaad gewoon eten aan de hand van een puntensysteem.

Ik vind dit topic wel grappig. Zoveel aanmeldingen aan het begin van het nieuwe jaar, komt me bekend voor :P. Benieuwd wat er van over blijft haha.


Ik ook, ik ben zelf de grootste sjaak afhaak als het op afvallen aankomt. Uit het andere topic ben ik gewoon stiekem verdwenen en ik zou nu willen dat ik nog op het gewicht zat dat daar nog in de tabel staat :palm:


Ik doe gezellig met je mee wat dat betreft hoor.. *hug*
<<

Duchess

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 812

Geregistreerd: 01 Jul 2015 12:41

Woonplaats: Duiven

Bericht 04 Jan 2017 13:48

Re: Afval topic 2017

Na wat stoeien mezelf ook in de tabel gezet.


[/tr]
ForumnaamLengteStartgewicht StreefgewichtHuidig gewichtAfgevallen
Briggy1,7878,5 7078,20,3
Fedora1,6377.4 5877.40.0
Rose.1,78104,6 75-80104,60,0
Duchess1,7084,9 7082,72,2
VorigeVolgende

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers