Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zeg eens eerlijk..

<<

Sublimo

Yipyapper

Berichten: 1612

Geregistreerd: 20 Jul 2015 12:32

Bericht 04 Jan 2017 00:52

Re: Zeg eens eerlijk..

Ik zou het echt heel raar vinden als er iemand kn een cafeetje ging zitten kolven.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 04 Jan 2017 02:12

Re: Zeg eens eerlijk..

Ik ben tot vervelens toe eerlijk in eigenlijk alles. Ik heb eens een theezakje 'gestolen' op de hogeschool omdat ik geen geld had voor boodschappen die dag en het koud was. Ik was thuis, voelde me zo schuldig, dat ik zakje dag erna terug heb gebracht haha. Dus ja, ik betaal.

Maaaaaar ik vind het eigenlijk flauwekul. Ik mag natuurlijk niet Nederland constant vergelijken met hier, maar ja, dat gebeurt nou eenmaal. Hier zijn overal openbare toiletten en ze zijn allemaal schoon en pikfijn in orde. GRATIS. Ideaal nu ik steeds moet plassen. Overigens mag je hier ook gewoon in een cafe plassen.

Al vind ik Fauve's toon onwijs irritant (but hey, who's talking, ik kan er ook wat van), ook ik zou gewoon op een toilet zitten kolven. Als er een drol dwarszit, zit ik er ook gerust 20 min, waarom kolven dan niet. Maar nogmaals, hier ook de luxe van vele toiletten.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 04 Jan 2017 10:06

Re: Zeg eens eerlijk..

Oh confession time: ik heb een paar maanden geleden thee gestolen bij de Pathé. En ik voel me er nog steeds een beetje lullig over. Ik kocht thee en kreeg heet water en moest zakje kiezen en mijn vriend liep te miepen dat ik op moest schieten want we waren al vet laat en toen heb ik er twee gepakt. :nopompom:
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 04 Jan 2017 10:08

Re: Zeg eens eerlijk..

Ik betaal wel gewoon, tenzij ik ergens wat gegeten of gedronken heb, dan niet. Alhoewel ik vroeger in de Mac ook gewoon betaalde als dat moest, ook al had ik daar gegeten.

Zo'n systeem met een muntje in de deur komt hier eigenlijk niet voor, maar ik zou dan wel de deur openhouden als ik bijvoorbeeld samen met mijn zus daar sta.
2012 & 2016
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 04 Jan 2017 10:26

Re: Zeg eens eerlijk..

Marsy, ik moet zeggen dat ik het inderdaad wel altijd een verademing vind in het buitenland als wc's gewoon gratis zijn. Nou wil ik best voor de service van het schoonmaken betalen hoor, daar niet van, maar gewoon makkelijk naar binnen lopen vind ik toch fijner!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem281

Bericht 04 Jan 2017 10:34

Re: Zeg eens eerlijk..

Ik betaal altijd, maar soms minder :nerd: Als 't bijv. 50 ct is en ik heb maar 4 muntjes van 10 bij me (ik noem maar wat) dan gooi k dat op 't schoteltje. Maar 't komt sowieso zelden voor dat ik betaald plas, ik plak er meestal even een rustmoment aan vast, dus even wat drinken ergens of zo.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers