Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe lang van te voren door douane Schiphol?

<<

Anoniem122

Bericht 23 Okt 2013 21:54

Hoe lang van te voren door douane Schiphol?

De vorige keer dat ik op reis ging, vertrokken we niet van Schiphol, maar met de bus naar London. En de vluchten die we daarna namen, zorgden we dat we iedere keer ruim van te voren door de douane waren zodat we nog genoeg tijd hadden om naar de gate te gaan.
Maar als ik op stage ga is het natuurlijk iets anders, omdat ik dan mensen heb waar ik afscheid van wil nemen etc.
Ik heb dus echt geen flauw idee hoelang je uiterlijk van te voren door de douane zou moeten gaan..

Ik vertrek om 22:00 uur, boarden begint denk ik half uur van te voren?

Oh en nog een andere vraag waar hopelijk iemand het antwoord op weet, ik vlieg dus met Etihad, en ben net eens gaan kijken op de site van Schiphol, omdat die vlucht dagelijks gaat en dus bijna vertrekt, en nu zie ik dit:
22:00 Abu Dhabi GA 9110 Garuda Indonesia Boarding
22:00 Abu Dhabi VA 7078 Virgin Australia Boarding
22:00 Abu Dhabi EY 0078 Etihad Airways Boarding
22:00 Abu Dhabi TP 7024 TAP Portugal Boarding
22:00 Abu Dhabi KL 3948 KLM Royal Dutch Airlines

Allemaal vluchten die om 22:00 uur naar Abu Dhabi gaan, en állemaal Gate E08 hebben.. Is het dan 1 vlucht die door 1 van de airlines wordt uitgevoerd?
Dan heb je dus kans dat je ineens in een vliegtuig van de KLM terecht komt bijvoorbeeld?
Want op de terug weg heb ik wel duidelijk op mijn ticket staan, dat mijn vlucht met Air-Berlin is "Operated by Air Berlin"
<<

Anoniem119

Bericht 23 Okt 2013 22:17

Re: Hoe lang van te voren door douane Schiphol?

Voor intercontinentale vluchten zou ik minstens rekening houden met drie kwartier Boarding tijd.
En de security en douane duurt ook altijd wel even, dus ik zou toch wel rond 20.00 er door heen gaan, en dus om 19.00 aanwezig op t vliegveld.

En geen nood, die vluchten zijn gewoon allemaal dezelfde vlucht. Dat zijn gewoon de partners. Er staat misschien wel op je ticket of t door etihad wordt uitgevoerd.
<<

Anoniem122

Bericht 23 Okt 2013 22:42

Re: Hoe lang van te voren door douane Schiphol?

Ik hoopte al dat jij zou reageren Marin! :D Thanks! Ah ja had er ff niet meer bij stil gestaan dat er ook nog een hoop tijd verloren gaat met de security.. Het is echt te lang geleden dat ik gevlogen heb :P
Ok dus rond 20:00 uur door de douane, heb ik nog ff de tijd om mijn tranen weg te werken voordat ik het vliegtuig in stap :P (Pff zie nu al op tegen het afscheid moeten nemen van mijn vriend)

Op mijn ticket staat gewoon Etihad, maar heb net ff gekeken via de site van de KLM (Had ineens een ingeving om het daar te controleren) en als ik dezelfde vlucht wil boeken via KLM, geeft de site aan dat een vlucht van Etihad is, dus dat is mooi :D
<<

Anoniem119

Bericht 23 Okt 2013 22:57

Re: Hoe lang van te voren door douane Schiphol?

PM me anders even je ticket nummer, dan zie ik t zo voor je. Ga alleen nu we slapen dus dat 'zo' is morgen ;-)

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers