Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Stelling: Een kind moet overal kunnen plassen

<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 02 Jan 2017 20:08

Re: Stelling: Een kind moet overal kunnen plassen

Nee, ik vind het niet de verantwoording van winkeliers. Wel zouden er meer openbare toiletten mogen zijn.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 02 Jan 2017 20:44

Re: Stelling: Een kind moet overal kunnen plassen

Zolang het in elke horeca gelegenheid kan, vind ik het al prima. Als mijn zoontje moet plassen, ga ik naar een horecazaak in de buurt. Afgelopen zomer waren we ergens waar er echt nergens een horecazaak was en toen kon hij echt niet meer ophouden. Toen heeft hij in de bosjes geplast, beter dan in zijn broek :-).
2012 & 2016
<<

Zero

Bericht 02 Jan 2017 21:54

Re: Stelling: Een kind moet overal kunnen plassen

Oneens

Niet omdat ik een naarling ben die niet vind dat kinderen naar de wc mogen, maar omdat het soms gewoon niet altijd kan.

In onze eerste studio locatie bijvoorbeeld kon het gewoon niet.
Onze wc zat helemaal achter een magazijn van een andere winkel en wij hadden de afspraak met die winkel dat wij altijd mee zouden lopen als er een klant door hun magazijn heen liep voor de wc - logisch ook.

Soms kwamen er dan moeders binnen en die werden woedend als je ze uitlegde dat het niet kon want a) je hebt een klant (je staat gewoon een gezin te fotograferen) en b) je moet dan wat dingen gaan schuiven want het magazijn stond vaak vol en c ) het kind kan en mag niet alleen door het magazijn van een andere winkel om naar onze wc te kunnen dus moest jij mee en je studio en klanten achter laten.
Maar kwaad dat die mensen waren als je dat zei!

En dat terwijl er op hetzelfde plein een restaurant zit, het buurtcentrum op 25 meter (waar we ze ook vriendelijk naar verwijzen), een medisch centrum en een bibliotheek.

Maar dan moeten ze toch perse bij de fotostudio naar binnen waar op dat moment gewoon een fotoshoot gaande is en worden dan woedend als je niet alles kan stilleggen om hun kind te laten plassen.

Die arme kinderen kunnen er ook niks aan doen natuurlijk, maar het feit dat mensen gewoon niet even die paar meter verderop naar het buurtcentrum gaan en liever ons gaan uitschelden vind ik best wel jammer. En ook niet bepaald een goed voorbeeld voor je kind...
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers